Ei tuossa sun setissä ole sopivaa päätä prossucoolerille, isoin ristipääkoko on PH1 ja se on tosiaan just kokoluokkaa kännykkä, samoin nuo torxit on niin pieniä ettei niillä juurikaan voi mitään isoa, esim huonekaluja, huoltaa.
Suosittelen jotain laadukkaampaa 1/4" settiä, ja googleta myös mitä eroa on PH ja PZ kärjillä, jos et tiennyt. Suurin osa ihmisistä ei tiedä vaan käyttää väärää meisseliä väärään ruuviin.
On noi jäähyn ruuvit joo hiukan isompia mutta kyllä tuo isoin ristipää silmämääräisesti on tarpeeksi iso että tuon jäähyn pari ruuvia saa kiinni. Itseasiassa toisen noista kiristävistä ruuveista taitaa saada tavallisella isommalla ruuvarilla, ainoastaan toinen täytyy ulottua jäähytornin läpi.
Tajusin just kun mietin huonekaluja, kun mähän olen tarvinnut vain keittiön pöydän kanssa mitään työkaluja, ja siinäkin on joku 7mm pultti millä jalat on kiinni, mutta sitä miettiessä tajusin että tuossa pienessä räikkä- ja hylsysetissä mitä mulla on, on 15 sentin jatkovarsi. Eli mä tarvin siihen vain tarpeeksi pienen hylsyn ja saan siihen sitten kiinni tuon ruuvisetin kaikki päät. Eli jonkun tuollaisen.
Kromivanadiumteräksinen hylsy 1/4" karalla. Koko 4 mm.
www.motonet.fi
Toki jos toi sattuisi olemaan alle 4 milliä eikä ainakaan motonetillä ole pienempään, noh ehkä jostain muualta löytyisi sitten niin pientä. Tai jos se onkin tuumakokoinen eikä sopisi kelvollisesti 4mm tai 4,5mm jollainen mulla on jo entuudestaan. Pieni riski.
Tai itseasiassa tuollaisenhan mä saan suoraan tuohon räikkäsettiin kiinni. Se ruuvi on korkeintaan ph2.
1/4" karakoon Phillips 2 kärkihylsy.
www.motonet.fi
Eipä tullut mieleen että tuollaisia on olemassa, ja toisaalta en muistanut ulkoa että siinä setissä olisi riittävän pitkä jatkovarsi itsestään. Eli homma on Motonet reissua vailla kasassa.
Edit:
Tää itseasiassa ratkesi samantien ilman Motonettia. Eli kun en ollut halunnut vielä avata tuota palaruuvisettiä koska siinä on pieni sinetti joka olisi täytynyt murtaa, että se ehkä saattaa evätä palautusoikeuden kun ajattelin että jos on parempi ostaa toinen setti ja siihen jatkovarsi tai pidempi ruuvain, tai pelkästään pitkä yksittäinen ristipäinen meisseli, niin haluaisin palauttaa tuon turhana. Mutta nyt kun päätin että tuo oli sen verran edullinen että vähiselläkin tulevalla käytöllä se kannattaa pitää ja joudun korkeintaan maksamaan 3 euroa lisää tuollaisesta viimeksi linkatusta kärkihylsystä, niin avasin tuon setin mitatakseni tuon kuusiokiinnityksen halkaisijan.
Sitten huomasinkin että tuo pieni ruuvari, mukana tullut vähän lyhyehkö jatkopala, sekä itse ruuvikärki jolla on myös pari senttiä pituutta, riittää sellaisenaan, ja tuo ruuvarin kahvaosa mahtuu just ja just siitä jäähyn reiästä jota kautta tuo yksi kiinnitysruuvi pitää kiristää. Siitä jää ulos pari senttiä eli tarpeeksi että sitä ruuvaria pystyy kääntämään. Tuossa jäähyssä on kahta eri tyyppistä ruuvia, suurin osa on tavallisia koteloruuveja joka vaikuttaisi olevan ph2, mutta nuo pienemmät kyllä selvästi on ph1 koska isommalla tavallisella ruuvarilla niitä ei saa auki jos kiristän ne tuon setin ph1 kärjellä.
Rullamitalla katsoen tuo ruuvisetin kiinnityskanta näyttää tasan neljältä milliltä.