Meinasin lisätä tuohon tekstiini vielä että vaikka jokin ammattitaitoinen firma tuon asentaisi niin lycka till vain koittaa saada jostain vanhasta asennuksesta korvauksia jos on ollut asennusvirhe.
Millä perusteella vak.yhtiö eväsi korvaukset? Kuinka tarkkaan ne tutki asennustyön? Yrityksillä on vastuuvakuutukset asennuksia varten. Ellei kyse ole tahallisuudesta tai törkeästä huolimattomuudesta niin ilman muuta pitäisi mennä yrityksen vastuuvakuutuksen piikkiin. Miksi kukaan yrittäjä ottaisi tuollaisia riskejä itselleen vastattavaksi?
Tarkastivat kaikki perinpohjin ja syy oli siinä että olisin mukamas liian Kireelle vetänyt asennuksen sekä vääntänyt putkea samalla mutta kun edellisillä asukkailla oli myös kone ja silloin ilmoitin jo että puuttuu se ovi siitä kaapista mihin se kone yms tulee ja sitä putkea käytiin katsomassa ja mitään ei tehty vaikka ammattitaitoa on niin itse noihin ei voi kajota ja olisi pitäny kuvat ottaa mutta tarkistin kun itse asensin että kaikki on ok ja mitään ei kyllä vuotanut sen verran näitä itsr tullut asenettua. kolleegani epäili syyksi sitä että talo liitetty tähän fiksu vesi kamppanjaan ja kun paineita on laskettu niin sitten kun tulee joku häikkä niin ampuukin kovemmalla paineella vedet. Joka tapauksessa hommasta selvisi sillä et tilattiin firma tekee kuivauksen ja sit itse tein lattian uusiks ja tason ja putkari teki muut niin oisko menny 3000e tohon. If kyllä osaa venkoilla aina vastaan.. Tuli koettua se jo auton kanssa. Raha niille kelpaa kyllä. Onneksi tässä ei pahempaa käynyt mutta olkaa oikeasti tarkkoja noiden kanssa. Nykyisessä missä asun niin on vuokranantajalla vakuutukset sekä itsellä ja hoidan tätä kiinteistöä itse työkseni myös mutta työkaveri asensi nykyisen koneen ja paperit tuosta tehtiin juuri sitä varten jos jotain käy.