Kyllä mulla telkku.com uudelleenohjaa tonne iltalehelle.En ainakaan pääse kirjanmerkistä mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mulla telkku.com uudelleenohjaa tonne iltalehelle.En ainakaan pääse kirjanmerkistä mihinkään.
Kyllä mulla telkku.com uudelleenohjaa tonne iltalehelle.
Ihan toimiva toi mulla on. Liian tehokas adblockeri?Niin näyttäisi ohjaavan, mutta pelkkä blanco sivu aukeaa.
Ihan toimiva toi mulla on. Liian tehokas adblockeri?
Mites kilpailija telsu.fi ?TV-ohjelmat | Telkku.com - TV-opas
Blancoa näyttää, kokeillaas ilman uBlock Originia.
Äh, ja näköjään toimii.
Mites kilpailija telsu.fi ?
Mulla on ublock origin päällä, ootko ite joskus blokannu rankemmalla kädellä tavaraa iltalehen alta joka nyt syö sit koko telkun. Tuosta näkee mitä ublock blokkaa noilla väreilläTV-ohjelmat | Telkku.com - TV-opas
Blancoa näyttää, kokeillaas ilman uBlock Originia.
Äh, ja näköjään toimii. Onpas surkea juttu. vihaan mainoksia.
Onko muuten mitään syytä miksi tuo nyt muuttui Iltalehti/telkku ksi.
Hyvin toimii ilman mainoksia uBlock Origilla. Taitaa olla liian tiukat suodattimet sinulla päällä? Tai sitten olet itse estänyt jotain mitä ei pitäisi.Blancoa näyttää, kokeillaas ilman uBlock Originia.
Äh, ja näköjään toimii. Onpas surkea juttu. vihaan mainoksia.
Onko muuten mitään syytä miksi tuo nyt muuttui Iltalehti/telkku ksi.
Jaakko Salo on säveltänyt ja Jukka Virtanen sanoittanut.7 kertaa 7. Dannyn biisi, mutta kuka sanoitti entä sävelsi?
Kursseista en osaa sanoa, mutta näillä kahdella kirjalla pääsee jo hyvin pitkälle:Mistä kannattaisi lähteä tutkimaan jos kiinnostaisi käydä kurssi tms. aiheesta äänitekniikka, mikitys, tapahtumien äänentoisto?
Tarvetta ei ole kuitenkaan pidemmäksi aikaa lähteä tutkintoa suorittamaan vaan ehkä lähinnä jos näitä on työväenopistotasolla tai vastaavissa paikoissa ns. "matalan kynnyksen" kursseina olemassa.
Osaamista jonkin verran on ehkä kertynyt omatoimisesti, mutta ei varsinaisesti mitään ammattitaitoista ja olisi kiva jos saisi vähän koulutusta ihan oikeasti asioista tuntevalta niin voisi oppia näitä eq leikkauksien, mikitysten ja äänentoiston miksauksen kannalta tärkeimpiä asioita ilman mitään älyttömän suurta kokonaisuutta.
Onko näistä tietoa?
https://bbs.io-tech.fi/account/personal-details tuolta, mutta kyseinen ominaisuus on auki vain ≥tukijäsenilleMiten nimimerkin alle saa lisätekstiä. Mistä se löytyy asetuksista?
Käsittääkseni kun Telkku.comin tekijä myi tuotoksensa (ja se muuttui huonommaksi) hän pisti uuden sivuston pystyyn.
Iltapulu.fi
Niin perusti iltapulun ja möi sen myöhemmin Sanomalle.Käsittääkseni kun Telkku.comin tekijä myi tuotoksensa (ja se muuttui huonommaksi) hän pisti uuden sivuston pystyyn.
Iltapulu.fi
Miten vitussa saan kaasujousen irti tuolin "basesta".
Ei auta vaikka kuinka vasaralla lyö, kummaltakaan puolelta.
Laita pelit fullscreen (ei borderless) tilaan niin saat virkistystaajuuden muutettavaksiHommasin 4k näytön. En pysty pelaamaan vielä 4k eli Windowsia käytän 4k ja pelejä olisi tarkoitus ajaa HD resoluutiolla full screen tilassa. Mutta näköjään nyt pelit toimivat 50 Hz tilassa. Jos laitan työpöydän HD, niin tällöin voi saada säädettyä virkistustaajuudeksi 60, ja se näyttötila myös pysyy peleissä. Mutta jos vaihdan työpöydän takaisin 4k 30 Hz(näytönohjain tukee vain HDMI 1.4:sta eli tuo on maksimi HDMI:llä), niin pelit taas toimivat 50 Hz.
Mistä tuon saisi säädettyä, pelit tukevat vain resoluution säätöä. Paitsi WoT tukee myös virkistystaajuutta,
Laita pelit fullscreen (ei borderless) tilaan niin saat virkistystaajuuden muutettavaksi
ilmavirtaukset liikuttaa lämmintä ilmaa?LED lamppu liike-/hämärätunnistimella E27 9W 4000 K 900 lm | Motonet Oy
Laitoin tuollaisen keittiöön mutta se syttyilee ~5-15min välein itsestään. Onko ideoita mistä se voisi syttyä vai onko viallinen?
Mikroaaltotutkahan ottaa ainakin lasin läpi, mutta kaihtimet on visusti kiinni eikä tuo ole ihan hirveän herkkä mitä nurkan takaa kättä koittaa esitellä.
On yhteensopiva. Vanha kumi on 2mm leveämpi kuin uusi. Muuten koko on sama 622.Onko yhteensopiva polkupyörän kumi?
Vanha kumi: 42-622 (28 x 1,60-700x40c) 2.5-4.5 bar 95-65 psi
Uusi kumi: 40/622 28x11'/2/700x 40cm
Joku myis nastakumia, mutta tuossa ei ole ihan täysin samat numerot.
randomia googlettamista kokoista:
30-622 (28 x 1,20"), 35-622 (28 x 1.35"), 37-622 (28 x 1,5"), 42-622 (28 x 1.6"), 40-635 (28 x 1 1/2"), 50-622 (28 x 2.00")
en tiedä menikö tuo uuden kumin merkintä täysin oikein, mutta ainaki tuo 40/622 on oikein. ehkä siinä luki siis: 40-622 28 x 1 1/2, en tiedä menikö tuo heittomerkki vahingossa
Muutto tehty yli kuukausi sitten, jolloin tehty myös maistraattiin muuttoilmoitus. Postit tulleet nätisti perille uuteen osoitteeseen mutta VRK:n järjestelmissä ja mm. Suomi.fi, Verottajan ja kunnan palveluissa tiedoissa näkyy edelleen vanha osoite. Mistä tämä voi johtua?
Ilmoitkohan vahinkossa tilapäisen postiosoitteen tms. etkä tehnyt pysyvää muuttoa. Kokeile tehdä uudestaan, netissä.
Osa palveluista ei päivitä sun osoitetta automaattisesti. Itse joskus hämmästelin työkkärin sivuilla kun siellä oli mun kaksi muuttoa takainen osoite, jossa olin asunut tuolloin yli kymmenen vuotta sitten. Ne pitivät siitä osoitteesta omaa kirjaa, ja en ollut sinne mitään ilmoittanut, enkä siellä asioinut.
Mutta maistraatissa se kyllä pitäisi näkyä pian, ei välittömästi. Kai osoite on normaali, ettei kyse ole sellaisesta osoitteesta jossa ei voi asua.
Luulen että se tarvitsisi materiaalista ja pinnanmuodoista dataa että voisi valua luonnollisesti, eli vissiin 3D sovelluspuolen hommaaKysytäänpä uudestaan, kun aikaisemmasta yrityksestä ei tainnut kukaan saada mitään tolkkua:
Saako jollain ohjelmalla tuollaista valuvaa jälkeä aikaiseksi käyttäen piirtopöytää? En halua mitään jälkeenpäin päälle lyötävää efektiä, vaan reaaliajassa tapahtuvat valumat. Tietenkään piirtopöydällä käytettävää kynää ei voi puristaa ja täten hallita valumien määrää, kuten oikean elämän mopilla tehdään, mutta piisaisi jos niitä voisi hallita sillä kuinka nopeasti kynää liikuttaa ja jollain ohjelmasta löytyvällä vivulla.
Äkkiä luulisi, että moinen onnistuu jollain näistä nykypäivän piirrustus-/maalausohjelmista, vaan kun en löydä mitään muuta kuin tyhjänpäiväisiä brusheja, jotka toimivat kuin leimasin.
Luulen että se tarvitsisi materiaalista ja pinnanmuodoista dataa että voisi valua luonnollisesti, eli vissiin 3D sovelluspuolen hommaa
Sisäoven kahvat heiluu?
Mitenkäs noita sais pysymään tiukasti kiinni? Eli itse kahva tekee sellaista parin millin liikettä heilutettaessa.
Otin irti ja katsoin, niin kahva heiluu siinä levyssä. Siinä oli ympärillä vain semmoinen pieni klemmarin näköinen
rinkula jolle saanut mitään tehtyä.
Ei sen kuulu sen tiukempi ollakkaan. Toki aikaa ja/tai rahaa käyttämällä sen voi saada tiukemmaksi mutta ei siinä mitään vikaa ole jos sitä epäilit.
Miten hitossa hävittää kinkun paistorasva? Tilanne on seuraavanlainen, kinkku paistettu pussissa, rasvaa reilu litra lillumassa siinä pussissa, jossa on leikattu reikä ettei räjähdä, ja sitten pienempi reikä missä oli paistomittari.
Tällä hetkellä sain sen roskapussiin ja sijoitus tällä hetkellä ulkoroskis. Plussa puolella mennään varmaan pitkään joten ei se edes jäädy.
Ajattelin kaataa sen ensin vaikka tyhjään lasinpesuneste pönikkään, mutta vitunmoinen sotkuhan tuosta tulis kun yksin kahdella kädellä säätää. Roskiksen tyhjennyksen yhteydessä mikä on joskus voi sitten tulla melkoinen sotku aikaan. Vielähän pystyn dyykkaamaan sen pois rodesta jos nyt hyviä ideoita tulis...
Tyhjästä maito/mehupurkista yläosa saksilla pois. Talous/vessaperia pohjalle. Kaadat rasvat purkkiin. Taittelet purkin yläosan kiinni. Laitat purkin roskapussiin ja roskapussi roskiinMiten hitossa hävittää kinkun paistorasva? Tilanne on seuraavanlainen, kinkku paistettu pussissa, rasvaa reilu litra lillumassa siinä pussissa, jossa on leikattu reikä ettei räjähdä, ja sitten pienempi reikä missä oli paistomittari.
Tällä hetkellä sain sen roskapussiin ja sijoitus tällä hetkellä ulkoroskis. Plussa puolella mennään varmaan pitkään joten ei se edes jäädy.
Ajattelin kaataa sen ensin vaikka tyhjään lasinpesuneste pönikkään, mutta vitunmoinen sotkuhan tuosta tulis kun yksin kahdella kädellä säätää. Roskiksen tyhjennyksen yhteydessä mikä on joskus voi sitten tulla melkoinen sotku aikaan. Vielähän pystyn dyykkaamaan sen pois rodesta jos nyt hyviä ideoita tulis...
Miten hitossa hävittää kinkun paistorasva? Tilanne on seuraavanlainen, kinkku paistettu pussissa, rasvaa reilu litra lillumassa siinä pussissa, jossa on leikattu reikä ettei räjähdä, ja sitten pienempi reikä missä oli paistomittari.
Jääpalapusseihin ja pakastimeen myöhempää käyttöä varten esim. kastikkeet ja keitot.
Jos ei uusiokäytä kinkkulientä, tuuppaa ne maitopurkkiin ja vie jäähtymisen jälkeen roskiin tai kaada kompostiin.
Helpoiten nesteet saa kaadettua pois, kun kinkun laittaa tiskialtaan reunalle ja tiskialtaaseen valmiiksi astian mihin lorottaa nesteet pienestä saksilla leikatusta reiästä.