Lähtisin niillä Audezeilla jos on mahdollista ostaa kummat tahansa. Verkkiksesta kuitenkin oletettavasti ainakin Maxwellit ostamassa? Kokeilet rauhassa sopiiko päähän ja toimiiko kokonaisuutena sulle, sekä onko ääni sitä mitä haluat. Jos tuntuu että ei saa tarpeeksi vastinetta rahalle, niin sitten palautukseen.
Tai härskisti nappaat molemmat ja kokeilet rauhassa kotona kummat sopii sulle. Nettikin on pullollaan ihmisiä ketkä ei kuule eroa 100€ peruskuulokkeiden kanssa kun verranneet Maxwelleihin, toki mahdollista koska jokaisen kuulo on erilainen. Ero on kuitenkin selkeä, itselle oli myös äänenlaadullisesti Maxwellit huomattavasti paremmat mitä Nova Pro.
Onhan tuo Maxwellien hinta korkea, siinä ei kiistämistä. Itse niistä maksoin julkaisun aikoihin 349€, eli jonkun verran noussut kyllä.
Steelseriessit lähti tilaukseen. Joskohan niillä pärjäisin, kun mikään "kultakorva" en kuitenkaan itse ole. En tässä vaiheessa osaa itselleni järkeillä tuota hinnaneroa noiden välillä.
Kaveri on kova hifisti ja en itse huomaa niin suurta eroa kotiteatterivehkeissäkään, vaikka hänellä n. 10 000€ vehkeet ja itellä "vain" n. 1500€. Hänen mielestään eroa kuin yöllä ja päivällä, mutta itse en huomaa niin suurta eroa niissä. Toki eron huomaan, mutta mielestäni ei niin suuri mitä laitteiden hinnassa eroa.
Ja eiköhän nuo steelseriessitkin ole selkeästi paremmat mitä nuo mun aiemmat 5v vanhat ~150€ kuulokkeet.