ostaako 20€ vai 120€ tuote tarkoitukseen on merkitystä imo.
Kävi niin että rig-300 tuli haettua paikallisesta ja 20e ale lapulla (olin uhri). Tuntuu toimivalta ja wörtti sijoitus. Painoa naurettavat 233g. Nopea testi ps5 asetuksissa mikki toimii ja kuulosti minusta ok. Ääni on tasaisen raikas ja ei toivottua honottavuutta ole. Nopea twitch asmr korvanuolenta kuuntelukin kuulostaa hyvän 'aidolta'.
youtubessa Infected Rain - Orphan Soul kuulostaa tasaisen OK. Vanhat cloud alphat heti perään kuuntelussa musiikin kuuntelussa mehukkaammat. Muutoin cloud alphani happanevat. Mikki rikki ja äänenvoimakkuuden säädin rätistää. Naurettavan hyvät 20eurlla ja hyväksyn itse laadun.
Mitään säätimiä ei ole mikä voi mennä rikki voi katsoa positiiviseksi. Kyllä voimakkuudensäädin roikkuu piuhassa ja piuha on kiinteästi kuulokkeissa.
Musiikit kuuntelen joka tapauksessa JBL club one:lla, turtle beach:lä tai nappikuulokkeilla. Olen kuulokefriikki.
Bassossa ei ole paljoa voimaa, mutta tankin ja tykistön kyllä kuulee riittävän mehukkaasti hinta merkittävästi huomioiden. Luultavammin rig 500 ylöspäin elementin kasvu 40=>50 voisi auttaa basson osalta. Hintakin sitten kasvaa ja valikoima tunnettuihin brändeihinkin. Joten pääsee nimestäkin maksamaan.
Keveys on ehdoton valtti näille. Niskat varmasti tykkää tästä pitkässä juoksussa. Välillä koen niskakipuja, jonka selitän painavilla kuulokkeilla.
olen lippiksissä mallia isopää ja vaikea löytää lippistä. Kuten kuvassa menee keskikoossa omaan päähän.
Kaunis kuuloke imo. sopii ps5 ohjaimen kanssa kun rasvattu. Jää toistaiseksi käyttöön olohuoneeseen.
Raskaat turtle beach elitet painaa yli 2x enemmän kun nämä. Turtlet pysyy pc käytössä amplifierin kanssa jatkossakin. Ja toki paljon laadukkaampaa ääntä tuottaa ja spatial audio hel let loosessa on vahva immersio, jota rakastan ja kaipaan samaa ps5:llekin.
Jatkoa: testattu nyt monta tuntia PC:llä hel let loosea. kuulokkeet kiinni turle beach eliten amplifier yksikössä + steelseries GG sovelluksen pelikohtainen immersio mode päällä on parasta mitä kokenut peliäänissä jatkuu myös näillä. Nää hiton rig-300 toimii peevelin hyvin myös immersion luomisessa. Se tunne kun monta tuntia peliä alla ja korvat ei hikoo yhtään eikä paineen tunnetta korvissa. Voisin aivan hyvin jatkaa myös PC:llä näillä, kun ottaa raskaat turlet tuolta PC yksikön päältä ja 4h sotailujen jälkeen korvat ja luuri vähän kosteana. Olen päällä puuhun lyöty mihin halpakin vaihtoehto pystyy.
+ hinta!
+ kevyet
+ ääni hinta huomioiden naurettavan hyvä. Kelpaa varmasti perheen pienimmille.
- koon säätö rajallinen. Ei varmasti sovi jokaiseen päähän.
- edullisen tuntuiset hinta huomioiden.