Myyty KUOPIO: Asus PRIME Z790-P, Kingston 32GB Fury Beast DDR5, 6000MHz, i7-13700K

Tuote:
Asus PRIME Z790-P WIFI, ATX-emolevy
Kingston 32GB (2 x 16GB) Fury Beast DDR5, 6000MHz, CL36
Intel Core i7-13700K, LGA1700, 3.40 GHz, 30MB
Hinta: 500€ 470€/ Tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 9/2023 JIMMS
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuut vielä voimassa, spostista löytyy vielä kuitti ja tilausvahvistus
Muuta huomioitavaa: Vanhat osat myyntiin uusien tieltä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Posti tai nouto
Maksutapa: mp, tilisiirto, käteinen ym

Viimeksi muokattu:
Onko prossua käytetty takuussa, eli onko alkuperäinen prossu Intelin kuuluisan 13 14 sarjan vioista.
Tarjous pois, ehti toisesta paikasta tuleen osto.

Viimeksi muokattu:
Onko prossua käytetty takuussa, eli onko alkuperäinen prossu Intelin kuuluisan 13 14 sarjan vioista.
Mut tarjoan 380 posteineen prossu emo?
Alkuperäinen prossu ja ei oo käynyt missään takuussa. Käy ja kukkuu, mutta omaan käyttöön oli pakko hommata vaan tehokkaampi prossu tähän hetkeen niin siksi vanha lähtee nyt myyntiin. Lisäksi uudet osat on käyty vaihtamassa liikkeen toimesta joten itse en ole sörkkinyt prossua mitenkään vaan ammatti-ihmiset ovat koonneet ja purkaneet tämän kokopanon. Eli kaikki tip top.
Sama kiinnostaisi
^

Viimeksi muokattu:
Mua puolestaan saattais kiinnostaa muistit, jos ovat myös AMD:lle käypäset (eli löytyy myös Expo). Laitatko vaikka YV:nä tarkempaa mallitietoa, jos kiinnostaa lähteä pilkkomaan.

Mua puolestaan saattais kiinnostaa muistit, jos ovat myös AMD:lle käypäset (eli löytyy myös Expo). Laitatko vaikka YV:nä tarkempaa mallitietoa, jos kiinnostaa lähteä pilkkomaan.
Ei valitettavasti, kyllä tää pakettina lähtee.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 418
Jäsenet
77 336
Uusin jäsen
Ryppykolo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom