Mitä jos nyt opettelisit vaikka lukemaan? Ketä minä olen haukkunut vässykäksi, voitko osoittaa suoraan sen kohdan viestistäni? Minä keskustelen täällä ketjun aiheesta, en kenestäkään yksittäisestä henkilöstä. Kyllä, sanoin että se on omiin silmiini melkoista vässykkämeininkiä, jos täysin terve työssäkäyvä reilusti yli 20-vuotias asuu vielä vanhempiensa helmoissa ja suunnittelee tekevänsä näin vielä muutaman vuoden eteenpäinkin. Tämäkin kirjoittaja olisi siis muutaman vuoden päästä vähintään 27-vuotias. Se ei ole suomalaisessa yhteiskunnassa normaalia ja mielestäni se vaikuttaa melkoiselta vässykkämeiningiltä jos mitään halua itsenäistymiselle ei ole. Ei siitä mihinkään pääse, mutta se on vain minun mielipiteeni. En kuitenkaan haukkunut kirjoittajaa vässykäksi, vaan kuvailin vässykkämeiningiksi kuulemaani skenaariota. Sitähän minä en tiedä, onko tällä kirjoittajalla joitakin muitakin syitä mitä hän ei tullut kirjoittaneeksi tähän. Voihan hän seuraavaksi yllättää ja kertoa, että tontilla on 15 hehtaaria kokoa ja vaikka asuukin "vanhemmillaan" niin ei ole heitä edes nähnyt viimeiseen vuoteen. Minä kommentoin vain skenaarioon ja kyllä, edelleen mielestäni on todella vässykkämeininkiä elellä äidin helmoissa kun ei viitsi maksaa vuokraa. Vaikka löytyy vakituinen kohtuupalkkainen työ ja vuoden päästä ollaan lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä.
Ihan vastaavasti joku aikamiespoika voi tulla kertomaan omia näkemyksiään ja tuomita sellaiset vanhemmat, jotka päästävät jälkikasvunsa maailmalle jo 20-vuotiaana. Kuka tahansa voi aivan vapaasti arvostella valintojani, miksi en jäänyt kotiin loisimaan kun äiti pesisi pyykitkin ja saisi asua ihan ilmaiseksi? Olenko tyhmä, kun haluan tarkoituksella tuhlata rahaa asuntoon? Niin, ehkä jonkun mielestä olen. Sellaista se on internetissä ja maailmassa. Minä elän itseäni varten, en sen mukaan mitä muut ajattelee tai kommentoi. En loukkaannu ollenkaan jos joku arvostelee minun valintojani, etenkin kun ne liittyvät ketjun aiheeseen. Mielestäni he voisivat poistua internetistä, joita loukkaa se ettei joku ymmärrä.