Henriquez
SER OMISTAJA
Toisaalta - jos sinä tykkäät tehdä noita videoita harrastusmielessä niin mikä estää tekemästä niitä vähemmän? Laittaa enemmän aikaa per video sitten. Itselleni tulisi sellanen fiilis siitä, että tämä jamppa julkaisee harvakseltaan videoita, mutta niitä sitten tekee mieli odotella kun ovat niin laadukkaita. Tosin - en tiedä tuoko tuo sitten sen enempää tuloja youtuben algojen mukaan, mutta säilys mielenkiinto ja tekemisen ilo. Minusta nyt vaikuttaa vähän siltä, että tunget samaan koriin niin paljon tavaraa ja odotuksia verrattaen kapealla katseella - ettei tosta mitenkään voi tulla ns suosittua youtube-katseluiden osalta.Kumma kyllä kun jenkki tubettajien tekki videot samoista aiheista löytyvät ongelmitta. Tosin voi liittyä siihen että youtube ei suomea ymmärrä, joten se ei voi käydä videoita lävitse jos niissä käytetään pahoja sanoja. Ja ottaa varman päälle = ei näytä niitä videoita ollenkaan. Tosin taas miksi se youtube shortin näyttää onkin taas toinen outo juttu
Tuo vaatisi sikana aikaa ensinnäkin jota minulla ei ole. Siksi videonikin ovat mitä ovat kun yritän ne tehdä mahdollisimman lyhyessä ajassa, että pääsen äkkiä leikkimään seuraavan prosessorin kanssa eikä minulla ole nyt aikaa niin paljon ylimääräistä.
Myöskin olen tähän ketjuun kirjoittamista vähentänyt kun ei jaksa aina kuulla sitä valitusta kun pitäisi tehdä testistäni myös teksti versio niille ketkä eivät halua/pysty videota katsomaan.
Porukka ei meinaa millään ymmärtää että semmoiseen reporttaasin joutuisin käyttämään paljon aikaa ja minä en siitä kuitenkaan hyötyisi yhtään mitenkään.
SIksi en ymmärräkkään kun tässä porukkaa hokee että pitäisi tehdä sitä mitä ihmiset haluaa. Mutta ei minulla ole aikaa kirjoitella mitään helvetin tekstityksiä, editoida videoita tuntikaupalla tai kirjoittaa edes kässäriä videota varten.
Siksi vanhan formaattini aikana paloin loppuun joista yhden videon @madi tuohon postasikin, kun niiden tekemiseen kaikkineen meni aikaa niin tuhottumasti ja kaikki muu elämässä kärsi.
Tämä siksi kun kuuntelin liikaa muiden mielipiteitä mitä pitäisi tehdä.
Meinasin jo silloin lopettaa aivan kokonaan mutta palasin nykyisellä rennommalla formaatilla, mitä tietenkään ei otettu vastaan mitenkään kivasti. Kun ei ollut enää fps käppyröitä, video ei ollut käsikirjoitettu eikä ulkomaalais katsojille tekstityksiä.
Aluksi videoitten pituus oli aivan liikaa eli tunti tai enemmän. Sittemmin olen formaattia hionut paremmaksi eri muutoksin, joista tärkein varmaan että yritän saada videon 30 - 40 minuuttiin tungettua.
Vanhoja videoitani moni täälläkin jakoi eri keskusteluiden yhteydessä, mutta eipä nykyiset kelpaa enää... ehkä pituuden tai sitten fps lukemien puutteen takia
Valitettavasti en voi tarjoata sitä mitä porukka tahtoo, kun en tahdo lähteä uudestaan siihen samaan rumpaan mikä minut 2020 ajoi lopulta loppuun.
Ikävää vaan kun porukka ei sitä tunnu tajuavan ei niin millään![]()
Ja mikä se sinun lopullinen päämäärä/tavoite nyt on? Ihan Muutamalla aluseella kiteytettynä?
Kuuluuko katsojamäärien maksimointi kuvioon? Ja jos kuluu niin miksi - jos kerta haluat tehdä vain ja ainoastaan omaksi iloksi tätä - aivan niinkuin olet aiemmin sanonut.
En pääse nyt jostain syystä sisään tähän sinun ajatusmaailmaan ihan täysin.
Tohon viimeiseen lauseeseen viitaten: Sinä olet se taho, joka vastaa sisällöstä ja sisällöntuottajana sinun tulee kehittää/keksiä keinot joilla teet sellaista formaattia, joka todetaan katsojien toimesta sellaiseksi, että siitä syntyy tarve. Sen myötä tulee se "tajuaminen". Ihan sama pätee liikemailmassa. Et voi jankata ja tuputtaa sitä samaa fraasia, että "muut ei tajua tätä kuin minä".
Kompaten muita viestejä: Mitä sinä haluat - tee sitä. Se ei ole poissuljettua tietenkään. Sinulla on kokemusta ja tietotaitoa asiasta, joten avaimet ovat sinulla. Ei meillä katsojilla.
Viimeksi muokattu: