Kryptovaluuttojen louhintathreadi

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
3070ti asus tuf oc LHR kortti tilattu ja hyvällä tuurilla huomenna saapuu. Sille suositeltavia powerlimittejä ja muistin kelloja? corelle tappiin minimiin?
Itsellä ei Asusin kortti ja en oo rajoja etsinyt. Käytössä windowsin puolella afterburnerilla : PL 65%, core -333, mem +999, custom fan käyrä joka pitää coren 50 ja tällöin mem 74-82 välillä. NBminerissa LHR-mode 2 jonka pitäs olla hieman viileämpi... vetelee noin 54MH/s.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
355
Pahempaa cryptouskovaisuutta kuin rtm:ään luottaminen. Mä ainakin laittaisin kaluston louhimaan vaikka normi ravenia ennemmin. Tuohan on jo tradeorgessa missä vaihto kyllä käy jos on kiinnostusta. Nyt vaihto siellä 3500usd/24h. Tuskin yksikään isompi pörssi on kiinnostunut tollasesta vaihdosta.
Ei sitä tiedä, varastoon sitä tuli louhittua, tossa ei paljoa häviä jos ei nouse. Mut roadmap puhuu isommasta pörssistä. Aika näyttää.

Näinpä. Mitä tota yk:n crypto ketkua lukenut niin lottoaminenkin on kannattavempaa kuin yrittää veikata noiden kanssa.



Jännä ton rtm:n kanssa, että dextradessa ei lähtenyt koskaan liitoon vaihdon puolesta. Tradeorge taisi olla aina edellä vaikka huomattavasti pienempi pörssi. Nyt taas kun coinex tuli pelikentälle niin päivässä ohi tradeorgesta. Tosin siellä taisi olla joku kamppis uudelle kolikolle. Varmaan tälläsellä iso vaikutus vaihtoon.

Olem kyllä lievästi yllätynyt jos tuo kurssi jää tuohon 0,05usd paikkeille. Samoin vaikeustaso tuntuu asettuneen. Eihän se toki näillä spekseillä mitään tuota 3900x louhii sen n.3-3,5KH/s ja sillä saa 2usd/d. Tai no kaikki riippuu mihin vertaa ja mitä kalustosta maksanut... Voisi tällä tasolla olla taas tovin ja sitten loppuvuodesta crypto.com ja hyppäys 0,1usd kohdille. samalla taas vaikeustasoon kerroin jos toinenkin lisää :).
Kyllä se RTM enemmän nousee kun 0,1usd.

Löytyykö uudet vielä "pinnan alla" olevat kryptot parhaiten tuolta tradeogresta?
Metamask llompsa ja siirtelet sinne sopivaa valuuttaa. Tuolta haistelee uusia tuulia.

Tarkoitus kuitenkin ei ollut mainata?
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
63
3070ti asus tuf oc LHR kortti tilattu ja hyvällä tuurilla huomenna saapuu. Sille suositeltavia powerlimittejä ja muistin kelloja? corelle tappiin minimiin?
Itsellä tällä hetkellä samalla 3070TI asus tuffilla 1080mhz locked core (voi vetää jopa 980mhz mut oma käyttö vaatii hieman lisää corea kun välillä vanhaa 3d peliä pelailen välillä samalla kun mainaan), +1800mhz muistit, PL 75%, ~57mh/s nbminer 39.7 mode2 käytössä (win10+afterburner), 155w avg ja 87c muistien avg HWinfon mukaan. Jos on kopassa muuten hyvä jäähy niin Trex mineri 74% menee kyllä 61-62mh/s mutta itsellä ainakin muistit lähenee sitä 100c, ja kulutus on jotain 185w tms. Tietty kannattaa laskea PL% ja muistien kelloja jos ei halua mode2/low power modea käyttää..

Näköjään nbminerista on tullut sekä v40 ja v40.1 versio, jossa saisi nuo kaikki säädöt käyttöön ilman afterburneria, joka on kuitenkin paljon suositeltavampaa. Täytyypi niitä säädellä tässä joku päivä, ettei tartte afterburneria käyttää..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Ei sitä tiedä, varastoon sitä tuli louhittua, tossa ei paljoa häviä jos ei nouse. Mut roadmap puhuu isommasta pörssistä. Aika näyttää.



Kyllä se RTM enemmän nousee kun 0,1usd.
Eipä noista mistään tiedä.

Voihan siellä roadmapissa lukea mitä vaan. Miksi isommat pörssit ottaisi jotain tusinacoineja jotka ei entuudestaan kiinnosta ketään. Tuolla on toistatuhatta shitcoinia. Jos rvl ei saa vaihtuvuutta tradeorgessa niin en mitenkään usko, että yksikään isompi pörssi miettisi kahta sekunttia pitempään.

Rtm:n kohdalla muistaakseni luki jossain, että devit oli saaneet rahotettua isompaan pörssiin siirtymistä myymällä coineja. Eli vissiin jotain suojelurahaa joutuu pörssiinkin maksamaan vaihdonkin lisäksi. Rvl vaihdolla ja hinnalla ei rahoteta yhtään mitään. Jos ehtisivät piikissa jotain rahastaa niin eiköhän senkin vienyt se joku ketä tuolta lähti ja mennessään pasko shakkilaudalle ja kaatoi sen.

Kyllä mä kanssa uskon, että rtm:ssä voi olla nousu potentiaalia sen takia 0 coinia myytykkin. Tähän mennessä näyttää ainakin hyvältä. Jossain vaiheessa kuitenkin pitää ottaa osa pajatsosta ullos kun laitteisiin laittanut useamman tonnin kiinni. Eipä niitä kokonaan tartte saada maksettua, mutta sillee että pääsee joskus edes omilleen kun ne pistää kiertoon.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Jooh ei toi RTM kurssi nyt tuosta pörssistä juuri noussut.

Miten ne jotka on Powerista ostanyt näytönohjaimia, pitääkö niiden saldot ja toimitusaikaennusteet paikkaansa vai onko Gigantti-tasoa? Gigantistakin mä yritin chatista kysellä että mites noi mun tammikuun tilaukset jakselee, joo sieltä otetaan yhteyttä. Ja tuolla toisessa ketjussa sanotaan että mitä tapahtuu riippuu ihan siitä ketä sinne chattiin ilmestyy. Toisaalta ehkä tää BF on vähän väärä hetki kysellä.


Once more to the breach, varttia yli alkaa jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Jooh ei toi RTM kurssi nyt tuosta pörssistä juuri noussut.

Miten ne jotka on Powerista ostanyt näytönohjaimia, pitääkö niiden saldot ja toimitusaikaennusteet paikkaansa vai onko Gigantti-tasoa? Gigantistakin mä yritin chatista kysellä että mites noi mun tammikuun tilaukset jakselee, joo sieltä otetaan yhteyttä. Ja tuolla toisessa ketjussa sanotaan että mitä tapahtuu riippuu ihan siitä ketä sinne chattiin ilmestyy. Toisaalta ehkä tää BF on vähän väärä hetki kysellä.


Once more to the breach, varttia yli alkaa jos kiinnostaa.
Ostoskorissa tuollainen, mutta ei anna ostaa. Noh, eipä tuo mikään superdiili ollut :hmm: Aika tuhnut päätarjoukset Verkkikseltä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Ostoskorissa tuollainen, mutta ei anna ostaa. Noh, eipä tuo mikään superdiili ollut :hmm: Aika tuhnut päätarjoukset Verkkikseltä.
Joo toi oli samanhintainen kuin Powerissa. Verkkokauppa on nykyään bottien ja sellaisten jotka käyttää monta tunnusta, valloittama, joten luultavasti nuo tilausrajoitukset on aika evvk ja huonosti rajoitettuja. Itse sain yhden napattua ja eihän se huippuhintainen ole mutta kun mitään parempaakaan ei löydy ja tässä on tullut kohtalaisen vakaasti nyt mainattua, niin uskaltaa vähän oppoturnisesti laajentaa.

Gigantistakaan mä en saa edes lämmintä kättä kun mä hiljattain yritin kysellä mun parista tammikuusta lähtien ollutta 3070 tilauksesta. Mä olen Gigantista vain yhden näytönohjaimen ostanut. Yhden 3060 olisin saanut mutta perusin sen kun sain paremmista liikkeistä pari silloin julkaisussa.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
497
Ostoskorissa tuollainen, mutta ei anna ostaa. Noh, eipä tuo mikään superdiili ollut :hmm: Aika tuhnut päätarjoukset Verkkikseltä.
Jep, juurihan nuita sai samaan hintaan powerista. Oma tuossa jauhanu nyt muutaman vuorokauden +63MH/s. Testailin niin +64MH/s tuo menisi muttei tiedä miten ne muistit jo siinä vaiheessa kiehuu n.+1600mem ja sillo menee +64MH/s jota ajelin muutaman tunnin testiksi.

Positiivista että on non lhr kortti sisässä.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Joo toi oli samanhintainen kuin Powerissa. Verkkokauppa on nykyään bottien ja sellaisten jotka käyttää monta tunnusta, valloittama, joten luultavasti nuo tilausrajoitukset on aika evvk ja huonosti rajoitettuja. Itse sain yhden napattua ja eihän se huippuhintainen ole mutta kun mitään parempaakaan ei löydy ja tässä on tullut kohtalaisen vakaasti nyt mainattua, niin uskaltaa vähän oppoturnisesti laajentaa.

Gigantistakaan mä en saa edes lämmintä kättä kun mä hiljattain yritin kysellä mun parista tammikuusta lähtien ollutta 3070 tilauksesta. Mä olen Gigantista vain yhden näytönohjaimen ostanut. Yhden 3060 olisin saanut mutta perusin sen kun sain paremmista liikkeistä pari silloin julkaisussa.
Nyt meni omakin tilaus läpi, pitää tuossa vielä makustella noutaako tuon vai ei. Pitänee yksi myydä tieltä jos tuon noutaa, rigit taas täynnä :rolleyes: Noh, jostain 2060s saa +500 vaihdossa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 245
Oon ihan nobo tässä ja käyttänyt tähän asti vain betterhashia, nyt ajattelin vaihtaa nbmineriin.
Estääkö mikään ohjaamasta eth suoraan nbminerista coinmotioniin?
Voiko rig id olla konffissa mitä vaan vai pitääkö sen täsmätä johonkin?
Mikä olisi järkevä pooli mainata parilla näyttiksellä ethiä?
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
118
Itsellä ei Asusin kortti ja en oo rajoja etsinyt. Käytössä windowsin puolella afterburnerilla : PL 65%, core -333, mem +999, custom fan käyrä joka pitää coren 50 ja tällöin mem 74-82 välillä. NBminerissa LHR-mode 2 jonka pitäs olla hieman viileämpi... vetelee noin 54MH/s.
Itsellä 3080 tuffissa PL100% coren kellot asetettu käyrällä 1215Mhz ja jännite 0.7xx, muistit +1500 eli max. Kulutus 226w ja ~102MH/s
Paremmin sai tällä tavalla kellot säädettyä kuin PL:ää ja corea laskemalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Missasinko mitään? ei ilmeisesti ollut kummoiset diilit verkkokaupassa?
Aika heikkoa, singles day oli parempi.

Ainut mikä etäisesti kiinnostaa nähdä on jimssin RM850x. Syssyllä tuon sai kaisanetin verkkokaupasta 95€ ja jotenkin epäilen ettei nyt päästä noin alas niin ei taida tarttua sitäkään hyllyyn odottamaan käyttöä. Kuitenkin jo muutama normi poweri ja serveri poweri jemmassa.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
355
Oon ihan nobo tässä ja käyttänyt tähän asti vain betterhashia, nyt ajattelin vaihtaa nbmineriin.
Estääkö mikään ohjaamasta eth suoraan nbminerista coinmotioniin?
Voiko rig id olla konffissa mitä vaan vai pitääkö sen täsmätä johonkin?
Mikä olisi järkevä pooli mainata parilla näyttiksellä ethiä?
Ei estä, mutta miksi tonne.
Jos mietoja kortteja millä mainaa, kannattaa harkita eth to nano.
Tosin coinmotion ei taida tukea nanoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Ainut mikä etäisesti kiinnostaa nähdä on jimssin RM850x.
Jaa ne on antaneet tipsiä, että tuota saattaisi tulla? Nytkin jo noita Corsairin bokseja ihan riittävästi komistamassa kirjahyllyä. Ei kyl varmaan hallitus kestä lisää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Jaa ne on antaneet tipsiä, että tuota saattaisi tulla? Nytkin jo noita Corsairin bokseja ihan riittävästi komistamassa kirjahyllyä. Ei kyl varmaan hallitus kestä lisää.
Juu sähköpostia tuli, mutta ei ollut hintaa. Sama täällä Corsairia suosinut niin sopii johdot sitten toisiinsa. Varsinkin jos kakkos powerina niin saa aika monta pci-e kaapelia kiinni kun ei ole cpu johtoja yhtään. Serveri powerit on kyllä parempia imho, mutta en tiedä mistä niitä nykyään saisi järkevään hintaan.


Tollanen tulee puolilta öin kanssa, mutta eipä taida maksaa vaivaa kun intel ja sisällä oleva kortti on varmaan joku oem. Jos olisi brändi kortti niin voisi harkita.

Täällä näkyy kuvat koneesta: Myyty - Lenovo T7 keskusyksikkö (MSI RTX 3080/I7-10700k/16Gb RAM/1TB SSD/850w PSU) ~[Oulu]
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Mikäköhän olis tollasen normaali hinta? Ja jälleenmyyntiarvo kun mainausarvoa ei ole?
Tuskin tuo blackfriday tarjous edes on. +700 noista kai on pyydetty, ja saatavuus ollut aika nolla. Niin, miten noilla ammattikorteilla jälleenmyyntiarvo säilyy :hmm: Pelaajathan ei tollasia huoli kun ihan ilmaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Tuskin tuo blackfriday tarjous edes on. +700 noista kai on pyydetty, ja saatavuus ollut aika nolla. Niin, miten noilla ammattikorteilla jälleenmyyntiarvo säilyy :hmm: Pelaajathan ei tollasia huoli kun ihan ilmaiseksi.
Tollanen vois olla hodl rigiin ihan jees kortti, mutta pitäs googlata miten se toimii muilla algoilla. Se, että siitä tulee serriä eth 2.0 jälkeen eikä saa myytyä kenellekkään niin ei kiitos.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
199
Oon ihan nobo tässä ja käyttänyt tähän asti vain betterhashia, nyt ajattelin vaihtaa nbmineriin.
Estääkö mikään ohjaamasta eth suoraan nbminerista coinmotioniin?
Voiko rig id olla konffissa mitä vaan vai pitääkö sen täsmätä johonkin?
Mikä olisi järkevä pooli mainata parilla näyttiksellä ethiä?
ETH siirtomaksut on niin vidun suuria että ainoa JÄRKEVÄ tapa on mainaa johonkin mistä payoutin saa jotenkin muuten kuin ETH. parilla kortilla kaikki tuotot menee siirtomaksuihin jos haluat vähänkään usein mitään ulos.

tutustu 2miners.com ja sieltä ulos nano:na tai BTC:na
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 245
Ei estä, mutta miksi tonne.
Jos mietoja kortteja millä mainaa, kannattaa harkita eth to nano.
Tosin coinmotion ei taida tukea nanoa.
Kiitti :)
Koska toi on suomen finanssivalvonnan alainen niin luotan siihen jos tulee säilyteltyä pidempään.
3080lhr ja 3060ti eli noin 130MH/s yhteensä.

E: täytynee perehtyä noiden siirtomaksujen välttelyyn.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
199
Ei estä, mutta miksi tonne.
Jos mietoja kortteja millä mainaa, kannattaa harkita eth to nano.
Tosin coinmotion ei taida tukea nanoa.
mutta luulisin, että 2miners voi maksaa BTC:nä suoraan vaikka conmotioniin.
tekee sinne tilin ja etsii mikä on oma BTC receive address
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 068
Itsellä oli hetken Jimmsin korissa Gainward 3070 ti, mutta minun mielestä edelleen melko paska diili, eikä tuo 3070 ti nappaa ollenkaan, joten vapautin seuraavalle. Menivät kaikki parissa minuutissa :redface: Jos olisi ollut Asus/Msi 3 tuuletinta malli niin olisi voinut tulla kaupat, ehkä. 2070 superilla pelailee edelleen komeasti eikä ole tarvinut köyhtyä tonnia. Mainaukseenhan tuo on ihan järjetön hankinta. 950€ per 40 mh/s, ja 200W, ainakin minun mielestä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Juu sähköpostia tuli, mutta ei ollut hintaa. Sama täällä Corsairia suosinut niin sopii johdot sitten toisiinsa. Varsinkin jos kakkos powerina niin saa aika monta pci-e kaapelia kiinni kun ei ole cpu johtoja yhtään. Serveri powerit on kyllä parempia imho, mutta en tiedä mistä niitä nykyään saisi järkevään hintaan.


Tollanen tulee puolilta öin kanssa, mutta eipä taida maksaa vaivaa kun intel ja sisällä oleva kortti on varmaan joku oem. Jos olisi brändi kortti niin voisi harkita.

Täällä näkyy kuvat koneesta: Myyty - Lenovo T7 keskusyksikkö (MSI RTX 3080/I7-10700k/16Gb RAM/1TB SSD/850w PSU) ~[Oulu]
Heh, tuo hävisi nanosekunnissa bottien ostoskoreihin. Vartin yli sitten napsahti bottien aikarajat loppuun ja pieni erä palautui takaisin myyntiin.

Kortti ilmeisesti kärsii Omen 3080 korttien lämpöongelmasta, eli muistia jäähdyttävän välilevyn ja kupariblokin väliin pistää tahnaa niin muistien lämmöt tippuu 10-20 astetta.
MSI:n Lenovolle valmistama kortti siis kyseessä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 991
Heh, tuo hävisi nanosekunnissa bottien ostoskoreihin. Vartin yli sitten napsahti bottien aikarajat loppuun ja pieni erä palautui takaisin myyntiin.

Kortti ilmeisesti kärsii Omen 3080 korttien ongelmasta, eli muistia jäähdyttävän välilevyn ja kupariblokin väliin pistää tahnaa niin muistien lämmöt tippuu 10-20 astetta.
Sain myös tuosta boteilta vapautuneesta erästä yhden. Oli vanhoja power pisteitä yli 60€, ja cashbackiäkin tuli se 60€, niin aika edullinen kone.
Aiemmin sain myös tuon verkkokaupan T5 3070 koneen. Oikeen mukava black thursday :cool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Heh, tuo hävisi nanosekunnissa bottien ostoskoreihin. Vartin yli sitten napsahti bottien aikarajat loppuun ja pieni erä palautui takaisin myyntiin.

Kortti ilmeisesti kärsii Omen 3080 korttien ongelmasta, eli muistia jäähdyttävän välilevyn ja kupariblokin väliin pistää tahnaa niin muistien lämmöt tippuu 10-20 astetta.
Aika jännä. No kai tosta koneesta jonkun 600€ saa? Että eipä siinä jää kuin 1400€ 3080:lle hintaa, mutta en mä silti oikein diggaa noista kalliista no pränd korteista varsinkin kun muutama on jo.

Noi RMx:t o li ihan jees alessa. Nappasin pari varalle.

Sain myös tuosta boteilta vapautuneesta erästä yhden. Oli vanhoja power pisteitä yli 60€, ja cashbackiäkin tuli se 60€, niin aika edullinen kone.
Aiemmin sain myös tuon verkkokaupan T5 3070 koneen. Oikeen mukava black thursday :cool:
No hyvä, että jollekulle kelpaa nämäkin alet :D
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Aika jännä. No kai tosta koneesta jonkun 600€ saa? Että eipä siinä jää kuin 1400€ 3080:lle hintaa, mutta en mä silti oikein diggaa noista kalliista no pränd korteista varsinkin kun muutama on jo.

Noi RMx:t o li ihan jees alessa. Nappasin pari varalle.



No hyvä, että jollekulle kelpaa nämäkin alet :D
Kortit ovat MSI:n valmistamia (jopa kortin BIOS ilmoittaa näin). Ja Lenovo sanoo osalistauksessa myös että MSI on valmistajana.
Eli ihan no brand ei ole kyseessä, vaikka ei olekkaan retail malli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Kortit ovat MSI:n valmistamia (jopa kortin BIOS ilmoittaa näin). Ja Lenovo sanoo osalistauksessa myös että MSI on valmistajana.
Eli ihan no brand ei ole kyseessä, vaikka ei olekkaan retail malli.
Joo onhan nuo ulkoisesti ainakin huomattavasti paremman näköisiä kuin hp:n tekeleet, tuli jo keväällä huomattua. Siitä jää vaan silti liikaa hintaa nimettömälle ja takuuttomalle kortille, mun mittapuulla. Eri asia jos noi pitää tollasenaan, tosin silloin ne vasta kalliita on.

Toki ei taida parempaakaan olla tarjolla niin sitten otetaan mistä saadaan. Itsellä tulee kiintiö tälle vuodelle täyteen kun huomenna/tänään pitäisi 6600xt:den lähteä postissa tänne. Toki jos tulee vastaavaa diiliä kuin tuo 1111€ lenovo niin pakko sellaseen on tarttua oli kiintiöä täynnä tai ei :D
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 068
Torissa olis nyt kiinankorttia tarjolla uskallikoille :D ja mikäli kyseessä ihan aidot ilmot eikä mikään humaus.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Torissa olis nyt kiinankorttia tarjolla uskallikoille :D ja mikäli kyseessä ihan aidot ilmot eikä mikään humaus.
Toi herra Chen nyt ainankin pitkään jobannut noita kortteja, lienee ainankin semilegit. Toinen asia sitten onkin paljonko kannattaa maksaa Kiinalaisista RX470/580 kortteja, joilla on mainattu useampi vuosi. Itse pysyisin kaukana.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
367
Torissa olis nyt kiinankorttia tarjolla uskallikoille :D ja mikäli kyseessä ihan aidot ilmot eikä mikään humaus.
Ei kovin halpoja ainakaan, 240mhs rigille muodostuu 3400e hintaa tuon ilmoituksen mukaan. (8x580-8gb) Elikkä 425e takuuton 580 jos nyt ei itse pohjaa lasketa mukaan. Huhhuh.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 068
Ei kovin halpoja ainakaan, 240mhs rigille muodostuu 3400e hintaa tuon ilmoituksen mukaan. (8x580-8gb) Elikkä 425e takuuton 580 jos nyt ei itse pohjaa lasketa mukaan. Huhhuh.
Joo, ei noissa hinnoissa ole paljoa järkeä kun kyseessä on mainattua ja takuutonta kiinan rautaa. Tää on tätä että yritetään ottaa vielä exit "hässit" raudasta, ei ole tyhmä se joka pyytää..
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
161
Oletan että en ole ainut jolla binancen pooli kiukuttelee? Ei siis saa yhteyttä pooliin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 410
Itsellä oli hetken Jimmsin korissa Gainward 3070 ti, mutta minun mielestä edelleen melko paska diili, eikä tuo 3070 ti nappaa ollenkaan, joten vapautin seuraavalle. Menivät kaikki parissa minuutissa :redface: Jos olisi ollut Asus/Msi 3 tuuletinta malli niin olisi voinut tulla kaupat, ehkä. 2070 superilla pelailee edelleen komeasti eikä ole tarvinut köyhtyä tonnia. Mainaukseenhan tuo on ihan järjetön hankinta. 950€ per 40 mh/s, ja 200W, ainakin minun mielestä.
Virtaa kuluu, mutta 3070 Ti on ~75% nopeudella nykyisin jo +60Mhs luokassa. Parhaimmillaan 65Mhs, joten en ihmettele vaikka kortit olisi menneet luohintaan :comp:

Tuo menisi täysin yksiin kuvitteellisen FHR 3070 Ti:n kanssa, joka kykenisi 80-85Mhs lukuihin. 35% lisää kaistaa GDDR6 versioihin GA104 sirusta. 75% kutituksilla 60-65Mhs.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Mustaakin mustempi perjantai korona tarttu kryptojen hintoihin mukavasti.
Massimiehet kyllästy kun heillä ei koskaan ole mitään shoppailtavaa blackfridaynä. Nehän ei mitään tällästä rahvaan himoitsemaa kulutusromua ostele. Päättivät sitten, että pistetääs stonkseihin ja cryptoihin vähän aleprosenttia niin on meilläkin shoppailtavaa.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
284
Mustaakin mustempi perjantai korona tarttu kryptojen hintoihin mukavasti.
Jep. Kaikki rommailee nyt, perinteinen pörssi myös. Ja ne jotka eivät tiedä miksi, niin paniikki johtuu tällä kertaa uudesta covid-variantista, joka mahdollisesti pystyy kiertämään nykyiset rokotteet ja ylipäätänsä siitä, että koronatilanne pahentunut äkillisesti maailmalla. Nämä on näitä mustia joutsenia, joita ei voi kukaan etukäteen ennustaa. Mahdoton sanoa kuinka pitkään rommaillaan tällä kertaa, mutta fomoiluvaihe vielä tämän vuoden aikana tuntuu päivä päivältä epätodennäköisemmältä.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 068
Jep. Kaikki rommailee nyt, perinteinen pörssi myös. Ja ne jotka eivät tiedä miksi, niin paniikki johtuu tällä kertaa uudesta covid-variantista, joka mahdollisesti pystyy kiertämään nykyiset rokotteet ja ylipäätänsä siitä, että koronatilanne pahentunut äkillisesti maailmalla. Nämä on näitä mustia joutsenia, joita ei voi kukaan etukäteen ennustaa. Mahdoton sanoa kuinka pitkään rommaillaan tällä kertaa, mutta fomoiluvaihe vielä tämän vuoden aikana tuntuu päivä päivältä epätodennäköisemmältä.
Mitä on rommailu ja fomoiluvaihe? :rofl: Joo, kahtelin viime yönä kun oltiin 4500 dollarissa ja mietin myymistä, niinhän sieltä tultiin ryminällä sitten alas..:rolleyes:

Luulisi että jenkkilän black fridayllä oli myös vaikutusta tuohon romahdukseen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Mitä on rommailu ja fomoiluvaihe? :rofl: Joo, kahtelin viime yönä kun oltiin 4500 dollarissa ja mietin myymistä, niinhän sieltä tultiin ryminällä sitten alas..:rolleyes:

Luulisi että jenkkilän black fridayllä oli myös vaikutusta tuohon romahdukseen?
Romahtaminen ja fear of missing out.

Eiköhän jenkkien normi BF suuvaahdossa tavaraa. Ennemmin nosta kursseja kuin laske, mutta tällä kertaa tuskin riittää aamu siellä kääntämään kursseja ylös vaan jatketaan samaa tai pahempaa alamäkeä.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
199
Romahtaminen ja fear of missing out.

Eiköhän jenkkien normi BF suuvaahdossa tavaraa. Ennemmin nosta kursseja kuin laske, mutta tällä kertaa tuskin riittää aamu siellä kääntämään kursseja ylös vaan jatketaan samaa tai pahempaa alamäkeä.
osakepörssi se tässä on mikä liidaa, kryptot seuraa perässä. jos osakkeita dumpataan jostain syystä niin sama tapahtunee kryptoissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 314
Viestejä
4 157 070
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom