Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Onkos täällä porukka innostunut tuosta t-rexin dual mining hommasta kun aika vähän siitä kirjoitellaan. WhatToMine mukaan esim RTX3060LHR tuotto melkein samoissa RVN ja ETH, joten dual miningin pitäisi kaikenjärjen mukaan antaa kortille lähes vanhemman unlockatun 3060 kortin tuottoja?
Mitenköhän nopeasti noi mineshackin kamat tulee perille? Ois jo vklp tarveHinta sen mukainen, 45€Mine Shack - Mine Shack
Laitteet kaivostoimintaan, pilvipalveluihin ja renderointiin.www.mineshack.fi
E: 15.33€ 42% OFF|PCI E To PCI E Adapter 1 Turn 4 PCI Express Slot 1x To16x USB3.0 Special Riser Card Extender PCIe Converter For BTC Miner Mining|Computer Cables & Connectors| - AliExpress
Tuolta tuli ~2viikkossa Tsekeistä. 20€. Aikataulu mallia herranhaltuun.
Riippunee ruuhkasta ja postista, tuurilla olisi pe tai la, mutta veikkan maanantain olevan todennäköisempi jos tänään tilaaMitenköhän nopeasti noi mineshackin kamat tulee perille? Ois jo vklp tarve
Iotechin kauppapaikalta löytyy noita myös. Noutona varsin nopea hankinta
En löydä ilmoitusta?Iotechin kauppapaikalta löytyy noita myös. Noutona varsin nopea hankinta
joo, voit sanoa bye bye ajosimuille... kun alotat louhimaan niin et malta lopettaa eikä aikaa jää ajosimulle. myy vaan ne ajoreleet ja monitorit ja hae kirpparilta joku 21" perusnäyttö server käyttöönVielä alottelija kysymystä louhintaan. 1:s koneessa siis RTX3080 Strix jäähyllä ollut jo tammikuusta ja eilen laitoin vasta pojan louhimaanPelikäyttöön siis ostettu, mutta nyt siinä kiinni vaan triplanäytöt + ajosimu kamat ja kortti kulkenut powerlimit tapissa 121, core +50, muistit +700. Sen verran päivän louhinnalla huomasin, että muistien kellot kannatti pitää +700, mut corella niin väliä powerlimitin tiputin 121 -> 80, ettei tuulettimet huuda lähes täysillä ja lämpö ero 72 vs 62. Millä powerlimitillä tosta parhaan hyötysuhteen saa? Voltteihin en ole koskenut. 2:s koneeseen tosiaan tarkoitus hommata 3070, koska 1070 tahtoo hyytyä 2k näytöllä ja LHR kortteja näyttää vaan olevan tarjolla niin kaippa sellainen kelpaa peli / osa-aika louhijaan.
Noh, siis, jos hommaan siihen 1030 GT:n nii mitesSaattaa sillä pieniä kiviä saada asfaltilla murusiksi, jos oikein kovin viskaa sitä maahan.
Eli ei tuolla tee kyllä mitään, ellei sisällä ole vähintään 10xx sarjan näytönohjain, mutta oletettavasti tarkoitit juuri tuota prosessorilouhintaa
Noh, siis, jos hommaan siihen 1030 GT:n nii mites![]()
Powerlimit 68 niin afterburnerin mukaan kortti vie 250w louhinnassa, mutta hwmonitorin mukaan 218w. Samaten äskeisen 2h iRacing ajon piikkijä, kun katsoo niin afterburner näytti 460w ja hwmonitor 390w, kumpaan sitten luottaa? Oli muisteilla sitten +700 tai +900 niin hwmonitorin mukaan muistit käy 100-102 asteisena ja piikki lämpönä 104, itse GPU 54 astetta tolla 68 powerlimitillä. Kotelona FD R5 jossa pohjassa, että keulassa 2x 140mm tuulettimia puhaltaan sisään ja poistona takana 140mm sekä katossa 280mm vesijäähy 5900X:lle.3080 kortilla pitää katsoa muistien lämpöjä eikä mitään muuta. hwinfo64 softalla esimerkiksi saa ne muistien lämmöt näkyviin. Ja ne lämmöt kannattaa mielellään pitää alle 100 asteessa (villi veikkaus että sinulla vähintään 90C).
Perus kellot 3080 mainaukseen on:
Ja painotan vielä uudestaan että älä missään nimessä tillota pelkästään niitä coren average/junction arvoja, GDDR6X muistit ovat todellisia kiukaita ja mainatessa käyvät lähes poikkeuksetta yli 100 asteisina jos kotelotuuletus ei ole kunnossa.
Kyllä sitä jaksoi vielä käydä 2x iRacing ESS 1h kisaa ajamassa ja nanomineri lomillejoo, voit sanoa bye bye ajosimuille... kun alotat louhimaan niin et malta lopettaa eikä aikaa jää ajosimulle. myy vaan ne ajoreleet ja monitorit ja hae kirpparilta joku 21" perusnäyttö server käyttöönsiitä voi seurata tarpeeksi louhinnan etenemistä. jos oikein ruutanaksi pistää niin et osta tuota näyttöäkään vaan seuraat etänä
![]()
Noh, siis, jos hommaan siihen 1030 GT:n nii mites![]()
niinkuin juuri edellisessä postauksessa sanoin:Kumpi parempi mainaukseen 3070 vs 3070ti? Satkun hinta ero vain, pelikäytössä muutama frame vain.
3070 non lhr > 3070ti > 3070 lhrKumpi parempi mainaukseen 3070 vs 3070ti? Satkun hinta ero vain, pelikäytössä muutama frame vain.
Tuolta voit katsoa hintahistorian mitä siirrot ovat maksaneet: 174-142 GWei | Ethereum (ETH) Mainnet - GasNow - etherchain.org - 2021Kertokaa nyt tyhmälle, että miten Etherminessa tuo gas price limit toimii. Mulla on nyt n. 0.01 ETH mainattuna ja mietin, että voisin nostaa nuo ulos, mutta kannattaako nykysillä hinnoilla? Katoin jostain sivulta, että transaktio maksaa yli 20 dollaria? Vai katsonko väärästä paikasta?
Ota sen HWMonitorin tilalle HWinfo64. Näyttää paljon enemmän ja tarkemmin.Powerlimit 68 niin afterburnerin mukaan kortti vie 250w louhinnassa, mutta hwmonitorin mukaan 218w. Samaten äskeisen 2h iRacing ajon piikkijä, kun katsoo niin afterburner näytti 460w ja hwmonitor 390w, kumpaan sitten luottaa? Oli muisteilla sitten +700 tai +900 niin hwmonitorin mukaan muistit käy 100-102 asteisena ja piikki lämpönä 104, itse GPU 54 astetta tolla 68 powerlimitillä. Kotelona FD R5 jossa pohjassa, että keulassa 2x 140mm tuulettimia puhaltaan sisään ja poistona takana 140mm sekä katossa 280mm vesijäähy 5900X:lle.
Mikäli kakkos koneeseen ostan 3070 niin voin varmaan jättää 1070 alempaan slottiin niin nanominerin käynnistäessä louhii molemmilla korteilla yhtä aikaa?
0.01 ETH? eli noin $40 mainattuna.Kertokaa nyt tyhmälle, että miten Etherminessa tuo gas price limit toimii. Mulla on nyt n. 0.01 ETH mainattuna ja mietin, että voisin nostaa nuo ulos, mutta kannattaako nykysillä hinnoilla? Katoin jostain sivulta, että transaktio maksaa yli 20 dollaria? Vai katsonko väärästä paikasta?
Eipä tuo muuta taida vaatia kun hiukan aikaa alkusäätämiseen. Kato joku tutoriaali youtubesta, melkeen jokainen cryptotubettaja on sellasen tehny. HiveOS:sällä kyllä säästyy monelta päänsäryltä, varsinkin jos enemmän kun 2 korttia mainaamassa.Mitenkäs tuo Hive OS toimii ja mitkä on vaatimukset?
etsi kortin tiedot nicehashista niin saat osviittaa. 1030 ei ole edes listattu siellä
NiceHash - Leading Cryptocurrency Platform for Mining and Trading
www.nicehash.com
NVIDIA GTX 1050
Your approx. income with NiceHash
0.34 USD / Day
Mutta siis vaatiiko välttämättä erillisen GPUn ?Eipä tuo muuta taida vaatia kun hiukan aikaa alkusäätämiseen. Kato joku tutoriaali youtubesta, melkeen jokainen cryptotubettaja on sellasen tehny. HiveOS:sällä kyllä säästyy monelta päänsäryltä, varsinkin jos enemmän kun 2 korttia mainaamassa.
Mutta siis vaatiiko välttämättä erillisen GPUn ?
googleta hiveos requirements/basics jneMitenkäs tuo Hive OS toimii ja mitkä on vaatimukset?
Okei, aika hankalaa....Ei tartte. Intrgroituakaan ei tartte kunhan biossista asetus, että boottaa ilman näyttistä.
Okei, aika hankalaa....
No joo, siis mun laitteet on tällä hetkellä HP Compaq 8000 Elite SFF ja Motorola Moto G 5G.Enpä nyt tiedä. Mun mielestä helppoa vs. winukka säätäminen.
Ei kyllä sun viesteistä ole auennut mitä edes yrität? Jollain ser toimistokoneella ja ser näyttiksellä louhia jotain?
No joo, siis mun laitteet on tällä hetkellä HP Compaq 8000 Elite SFF ja Motorola Moto G 5G.
Jo on jututTolla moto g:llä ei kannata louhia. Sillä saa leipiä paremmin. Odotat vaan, että tuulee tyyntä.
Ei mulla oo täl hetkellä varaa parempiin vehkeisiinJo on jutut
Okei joo, mä tiiän et tää mun kone on romu mut ei vaan kertakaikkisesti ole varaa uuteen :/HP Compaq 8000 Elite SFF koneella tuskin louhitaan myöskään mitään.
Laita youtubeen "gpu mining 101", tai "how to get started in ETH mining"
Minimivaatimus on ETH louhinnalle 6 gigan näytönohjain. Näistä halvin taitaa olla joku 1060 6GB.
Ei mulla oo täl hetkellä varaa parempiin vehkeisiin![]()
Aloitin mainauksen viime viikolla ja käytän juuri tuota nano payout systeemiä exodus lompsaan. Mitenhän noi nanot saa sitten joskus helpoimmin euroiksi omalle tilille? Varmaan ihan tyhmä kysymys ja ihan pihalla olen näissä kryptohommissaite mainaan nyt 2miners.com:iin joka tarjoaa payoutit nano tai btc muodossa.
nanot maksetaan ulos jos sulla on 0.5 tuhannesosa ETH (0.5 mETH ~$2) ja BTC payoutit saa jo on vähintään 5 mETH (noin $20)
nano siirtomaksu on 0.00 ja BTC:ssä jotain hyvin vähän, esim $0.20
Eiku helppoa. Se on just HiveOS pointti.Okei, aika hankalaa....
Aloitin mainauksen viime viikolla ja käytän juuri tuota nano payout systeemiä exodus lompsaan. Mitenhän noi nanot saa sitten joskus helpoimmin euroiksi omalle tilille? Varmaan ihan tyhmä kysymys ja ihan pihalla olen näissä kryptohommissaite mainaan nyt 2miners.com:iin joka tarjoaa payoutit nano tai btc muodossa.
nanot maksetaan ulos jos sulla on 0.5 tuhannesosa ETH (0.5 mETH ~$2) ja BTC payoutit saa jo on vähintään 5 mETH (noin $20)
nano siirtomaksu on 0.00 ja BTC:ssä jotain hyvin vähän, esim $0.20
Ok. Aattelin, että nyt meni sen verran yli jo kun kännykkä tuli mukaa, että ei tartte laittaa edes kuvaa not sure if trolling...
e:
RVL:stä luin mielenkiintoisen teorian. Siinä kun on vielä ihan järjetön hasrate vs. millainen shitbäkki on arvon ja vaihdon puolesta. Koska käyttää ravenin vanhaa algoa niin jostain kaapin perältä on kaivettu sitä algoa varten tehtyjä asiceja ja ne louskuttaa siellä. Ilmeisesti ketä ikinä noita käyttääkään ei tartte maksaa sähköstä.
Aloitin mainauksen viime viikolla ja käytän juuri tuota nano payout systeemiä exodus lompsaan. Mitenhän noi nanot saa sitten joskus helpoimmin euroiksi omalle tilille? Varmaan ihan tyhmä kysymys ja ihan pihalla olen näissä kryptohommissa![]()
Voi olla että painetaan RVL:ää lompsaan tappiolla ja odotetaan kolikon listautumista. Oliko niin, joulukuussa piti olla jossain isommassa pörssissä.
en ole itsekään kokeillut vielä myydä nanoja.Aloitin mainauksen viime viikolla ja käytän juuri tuota nano payout systeemiä exodus lompsaan. Mitenhän noi nanot saa sitten joskus helpoimmin euroiksi omalle tilille? Varmaan ihan tyhmä kysymys ja ihan pihalla olen näissä kryptohommissa![]()
Pahempaa cryptouskovaisuutta kuin rtm:ään luottaminen. Mä ainakin laittaisin kaluston louhimaan vaikka normi ravenia ennemmin. Tuohan on jo tradeorgessa missä vaihto kyllä käy jos on kiinnostusta. Nyt vaihto siellä 3500usd/24h. Tuskin yksikään isompi pörssi on kiinnostunut tollasesta vaihdosta.
Ei taida "pinnan alla" olevat kryptot lähtökohtaisesti löytyä mistään pörssistä. Pörssiin päätyneet ovat jo jossain määrin pinnalla. Uusia kolikoitahan mainostetaan Redditissä ja muissa some-alustoissa, mutta hankala on löytää niistä järkeviä kandidaatteja.Löytyykö uudet vielä "pinnan alla" olevat kryptot parhaiten tuolta tradeogresta?
Ei taida "pinnan alla" olevat kryptot lähtökohtaisesti löytyä mistään pörssistä. Pörssiin päätyneet ovat jo jossain määrin pinnalla. Uusia kolikoitahan mainostetaan Redditissä ja muissa some-alustoissa, mutta hankala on löytää niistä järkeviä kandidaatteja.
Ei taida "pinnan alla" olevat kryptot lähtökohtaisesti löytyä mistään pörssistä. Pörssiin päätyneet ovat jo jossain määrin pinnalla. Uusia kolikoitahan mainostetaan Redditissä ja muissa some-alustoissa, mutta hankala on löytää niistä järkeviä kandidaatteja.
3070ti asus tuf oc LHR kortti tilattu ja hyvällä tuurilla huomenna saapuu. Sille suositeltavia powerlimittejä ja muistin kelloja? corelle tappiin minimiin?3070 non lhr > 3070ti > 3070 lhr
3070ti asus tuf oc LHR kortti tilattu ja hyvällä tuurilla huomenna saapuu. Sille suositeltavia powerlimittejä ja muistin kelloja? corelle tappiin minimiin?
Pahempaa cryptouskovaisuutta kuin rtm:ään luottaminen. Mä ainakin laittaisin kaluston louhimaan vaikka normi ravenia ennemmin. Tuohan on jo tradeorgessa missä vaihto kyllä käy jos on kiinnostusta. Nyt vaihto siellä 3500usd/24h. Tuskin yksikään isompi pörssi on kiinnostunut tollasesta vaihdosta.
Näinpä. Mitä tota yk:n crypto ketkua lukenut niin lottoaminenkin on kannattavempaa kuin yrittää veikata noiden kanssa.
Jännä ton rtm:n kanssa, että dextradessa ei lähtenyt koskaan liitoon vaihdon puolesta. Tradeorge taisi olla aina edellä vaikka huomattavasti pienempi pörssi. Nyt taas kun coinex tuli pelikentälle niin päivässä ohi tradeorgesta. Tosin siellä taisi olla joku kamppis uudelle kolikolle. Varmaan tälläsellä iso vaikutus vaihtoon.
Olem kyllä lievästi yllätynyt jos tuo kurssi jää tuohon 0,05usd paikkeille. Samoin vaikeustaso tuntuu asettuneen. Eihän se toki näillä spekseillä mitään tuota 3900x louhii sen n.3-3,5KH/s ja sillä saa 2usd/d. Tai no kaikki riippuu mihin vertaa ja mitä kalustosta maksanut... Voisi tällä tasolla olla taas tovin ja sitten loppuvuodesta crypto.com ja hyppäys 0,1usd kohdille. samalla taas vaikeustasoon kerroin jos toinenkin lisää.
Löytyykö uudet vielä "pinnan alla" olevat kryptot parhaiten tuolta tradeogresta?