Noh, paniikin poikasta on joka tapauksessa taas ilmassa. Kaukana ollaan vielä ns. oikeasta panikista, se on selvä. Ja puhuin siis markkinoista yleisesti. Myyntipalstan mainitsin, kun se toimii hauskalla tavalla Fear & Greed - mittarina. Saahan sitä pyytää 1200€ 3060ti, ei tosin näin laskevan kurssin aikaan enää tuollaisilla hinnoilla mene kaupaksi
. Kysyntä sikahinnoilla hiljenee todella nopeasti kurssilaskujen myötä, mutta vastaavasti kasvaa myös nopeasti, kun kurssit lähtee taas nousuun.
Olen itse jo muutaman kuukauden jakanut täällä hodlaamisen ilosanomaa...
Se on tosin helpommin sanottu kuin tehty, joten ymmärrän että suurin osa ei siihen pysty. Riskit on kuitenkin aina olemassa (esim. musta joutsen). Itsellä se hodlaus onnistuu siksi, koska olen kuluvana vuonna käyttänyt valtavasti tunteja ja kerännyt järjettömän määrän tietoa ja dataa, jonka avulla ainakin omasta mielestäni tiedän suhteellisen hyvin, mitä voisi lähitulevaisuudelta odottaa. En minä mitään esim. mitään absoluuttista huippua yritä edes tähdätä, sillä se on lähes mahdotonta. Lyhyesti voisi sanoa, että niin kauan, kuin ollaan todistetusti vielä härkämarkkinoilla, niin hodlaaminen kannattaa. Mikään tarjolla oleva data ei viittaa juuri nyt tänään ja tällä hetkellä siihen, että kupla olisi puhjennut.