Juuri nyt näyttää transaktioiden määrä romahtaneen alhaisimmilleen sitten 3 kuukauden. Tuotto varmaan seuraa perästä. No okei toi on päivittäin eli parin romahdus, mutta silti, todella kova romahdus. Ellei tuo bugita.
Ethereum Mining Profitability vs. Number of transactions in blockchain per day Chart
bitinfocharts.com
Miten ihmeessä sulla on paljon isommat maksut ja vähemmän mhs
Mulla on kanssa ihan eri luokkaa kuin hänellä. Esim. 14. päivä oli kovemmat arvot ja 15. päivä huonommat, ja mulla näistä tuli noin 0,0382 ETH - 0,04725 ETH per GH/s.(en osaa säätää Windows laskinta näyttämään noin pieniä numeroita MH/s)
Jaa ei, se sarake oli kumulatiivinen, ei hitto. Lasketaan, eli hänellä vaikka 14. päivä 0,047127 ETH per GH/s. Ihan riittävän järkeviä kai. Silti mulla selvästi 14 heikko, 15 parempi, 16 reippaasti paras.
Jos vertaan sun, noi 14-16 päivien määrien suhteelliset erot täsmäävät, ja esim. vaikka 15. päivä 0,035987 ETH per GH/s. About mitä voisi odottaa. Tai vaikka se 16. myös 0,047944 ETH per GH/s eli ihan linjassa mun tuottoihin. Onko sulla mikä pool? Mulla on Flexpool.
Mitäs "pörssiä" porukat täällä käyttää kryptojen ostoon?
Onkos tälle oikea säie jossain
Joo toi alla on kryptosijoittamista ja tälläistä koskeva ketju. Täällä me vaan mainataan, viedään pelaajilta näyttikset ja koetataan olla polttamatta kämppiä.
Nicehashin tuottavuusluku oli aamulla n. triplat normaaliin, Kiinan sähkökatkot kyllä selittäisi.
bbs.io-tech.fi