living_death
★ Still alive ™
Taitaa olla aika samoissa lukemissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Phoenix mainerissa onnistuu mainaus, mutta internetin mukaan muussa käytössä voi tulla ongelmia, jos AMD ja Nvidia kortteja samassa koneessa.GTX 1070 vs RX 480. Onko jossain pätevää dataa kumpi on parempi mainaukseen? Whattomine antoi GTX 1070 2,45$/pv ja RX 480 2,83$/pv. Onko nämä suht paikkaansa pitäviä?
Saisin työkaverin broidilta GTX 1070 hintaan 250€. Sen sijaan RX 480/580 saatavuus on hieman kiven alla vielä kun en ole ainut joka sellaista haalii
Tarkoitus olisi hankkia tuohon koneeseen 2 näytönohjainta. Ei taida onnistua Nvidia ja AMD yhdessä?
Nyt menee viikonlopputeoria ihan pipariksi tuottojen suhteen. Hirveetä raketointia ylös. Vai onko tää nyt jenkkien pe päivän huuma ja sitten täällä la-su-ma lasketellaan taas.
Just meinasin tulla kirjoittamaan samaa. Lohkoketjussa on näköjään ruuhkaa tänään. Meinasin pelata, muttei ole siihen nyt varaa kun pitää pistää kone louhimaan kun siellä sataa rahaa.
Kaks korttia mulla siis vaan ja tässä parin tunnin ajan ollu tuotot noin tuplana normaalista.
Olisi kiva nähdä yksikin 1080 joka louhii etheriumia 43mh/s.Taitaa olla aika samoissa lukemissa?
Listan todenperäisyydestä en ota vastuuta. Nappasin sen talteen jostain englanninkielisestä FB-ryhmästä ja kai tuosta jotain suuntaa-antavaa voi saada irtiOlisi kiva nähdä yksikin 1080 joka louhii etheriumia 43mh/s.
Saatika kortti joka nostaa muisteja +700
135W vielä noihin nopeuksiin
...Tai 1070 joka 30 louhis 115watilla. Taitaa tuo DAG:in kasvu hidastaa noita 10x0 kortteja. Kolme vuotta sitten oli vissiin +30mh/s normaali...Ittellä kaikki 1070 louhi sen 26-27 ja ei onnistunut 115watilla.Olisi kiva nähdä yksikin 1080 joka louhii etheriumia 43mh/s.
Saatika kortti joka nostaa muisteja +700
135W vielä noihin nopeuksiin
No muistit se+1200-1400 ja poweri niin alas kun hidastamatta menee=~130w Ei kai tossa kummempia säätöjäMitkäs olis hyvät säädöt 3070?
Joo, ihan ennätyskovaa valuu kyhnyä atm. Taitaa tosiaan olla gasfee "hiukan" koholla. Mistälie johtuu, kurssi semi stabiili kuitenkin tällähetkellä.Nyt menee viikonlopputeoria ihan pipariksi tuottojen suhteen. Hirveetä raketointia ylös. Vai onko tää nyt jenkkien pe päivän huuma ja sitten täällä la-su-ma lasketellaan taas.
Phoenix mainerissa onnistuu mainaus, mutta internetin mukaan muussa käytössä voi tulla ongelmia, jos AMD ja Nvidia kortteja samassa koneessa.
...Tai 1070 joka 30 louhis 115watilla. Taitaa tuo DAG:in kasvu hidastaa noita 10x0 kortteja. Kolme vuotta sitten oli vissiin +30mh/s normaali...Ittellä kaikki 1070 louhi sen 26-27 ja ei onnistunut 115watilla.
Uudemmissa korteissahan tuo lista on jopa konservatiivinen arvioissaan. Kyllä 3070 paripykälää yli 60 louhii vissiin aina.
Ei näköjään tule käytännössä mitään 1070 Ti hyväksi.Täällä kulkee asus 1070 strix ja 1080 strix näin tällä hetkellä ja ihan maksimit on ilman staleja.
1070 core +90 / mem +700 / power 80 / 136W / noin 28 mhs
1080 core +90 / mem +1000 / power 80 / 158W / noin 37 mhs
Mitä tuo 1080 mem +1000 tarkoittaa käytännössä?Täällä kulkee asus 1070 strix ja 1080 strix näin tällä hetkellä ja ihan maksimit on ilman staleja.
1070 core +90 / mem +700 / power 80 / 136W / noin 28 mhs
1080 core +90 / mem +1000 / power 80 / 158W / noin 37 mhs
Joo, ihan ennätyskovaa valuu kyhnyä atm. Taitaa tosiaan olla gasfee "hiukan" koholla. Mistälie johtuu, kurssi semi stabiili kuitenkin tällähetkellä.
Poolin sivuilta voi seurata. Tai muulla ohjelmalla joka tiedon ottaa poolista.Mistä te seuraatte noita tuottoja?
Mulla on tuo phoenixminer ja etherminen sivulla estimated earnings jököttää ihan samoilla lukemilla jatkuvasti. Näyttää itseasiassa jonkin verran vähemmän mitä tulee sisään...Poolin sivuilta voi seurata. Tai muulla ohjelmalla joka tiedon ottaa poolista.
Kyllä se mulla elää koko ajan.Mulla on tuo phoenixminer ja etherminen sivulla estimated earnings jököttää ihan samoilla lukemilla jatkuvasti. Näyttää itseasiassa jonkin verran vähemmän mitä tulee sisään...
No joo, samapa tuo. ei se seuraamalla miksikään muutu, pääasia että tuleeKyllä se mulla elää koko ajan.
Ei toki mitään äkkiliikkeitä tee, mutta elää kuitenkin.
Aamulla oli vielä 0.00280ETH ja nyt on 0.00348ETH ja edelleen jatkaa nousua.
Stalet, löytyneet sharet ja vaikeusaste vaikuttaa kaikki.
Ihan kauheasti en ole perillä tuosta, mutta olisko siinä pääpiirteittäin.
Ihan hyvin kulkee muistit.
MAksaako joku oikeasti pakettikoneen kopasta + emolevystä +prossusta ja muistista 400-500€ ?
Jännä nähdä. Raportoin sitten tähän ketjuun. Siis i5/16gb/512m.2 ssd ja gold rated power. Veikkaisin yli 400 menevän
Eli summasummarum, käteen jääny näyttis makso 700€ ilman takuuta?
Yllättävän kova säätäminen ton rohjon kanssa. Siitä irtosi 360€. Kyllä kannatti. Palkkatöissä todella nihkeesti tehdään mitään, mistä ei voi+100€/h laskuttaa, eli melkeen tuntipalkoille päästiin.
Eli summasummarum, käteen jääny näyttis makso 700€ ilman takuuta?
Mitä jos oisit vaan pitänyt ne ylimääräiset rojut, niin sitten ois ainakin se takuu ollut? Tosin lyhyempi kuin pelkillä näyttiksillä...Joo. Kyllä kannatti Ostan seuraavalla kerralla 1200eurolla jimssiltä strixin , jos ostojalka liikaa vipattaa.
Yks 3070 rohjo vielä tulossa, mutta se on 950€ hintaan, niin en viitti peruakkaan.
Viime perjantaina oli ihan sama. kyllä se siitä hiipuu ja maanantai mennään iltapuolelle ennenkuin alkaa piristyä . Jenkkien ajassa tuo selvästi menee.Nyt menee viikonlopputeoria ihan pipariksi tuottojen suhteen. Hirveetä raketointia ylös. Vai onko tää nyt jenkkien pe päivän huuma ja sitten täällä la-su-ma lasketellaan taas.
Kokeilin itsekkin Binancen Eth poolia ja minulla tuotto oli merkittävästi vähemmän kuin yllä; 11.4 360MH/s -0.01326178 ETH ja 12.4 332MH/s - 0.01290836 ETH. Itse laskin 2150USD kurssilla, eli 1800€.
Mistähän ero johtuu?
13-14.4 Nicehash tuotto tällä rigillä oli 26.8€/päivä. Etherminea en ole vielä kokeillut.
Kokeilin itsekkin Binancen Eth poolia ja minulla tuotto oli merkittävästi vähemmän kuin yllä; 11.4 360MH/s -0.01326178 ETH ja 12.4 332MH/s - 0.01290836 ETH. Itse laskin 2150USD kurssilla, eli 1800€.
Mistähän ero johtuu?
13-14.4 Nicehash tuotto tällä rigillä oli 26.8€/päivä. Etherminea en ole vielä kokeillut.
No kloonaat vaan isommalle levylle ton vanhan? Vai onko siulla 2 jotain 50gb levyäMitäs sitten kun kovo alkaa olemaan täynnä ja virtual memorya ei oikein vois pienentää, lyö toisen kovon kiinni jatkaa memorya sinne?
Ei ole pakko, eikä ole pakko olla edes koko virtuaali muistia =)No kloonaat vaan isommalle levylle ton vanhan? Vai onko siulla 2 jotain 50gb levyä
Äkkiseltään luulis että, virtuaalimuistin on pakko olla samalla levyllä kuin käyttöjärjestelmä.
Äkkiseltään luulis että, virtuaalimuistin on pakko olla samalla levyllä kuin käyttöjärjestelmä.
Tiukkaa tieteellistä analyysiä viikon ajalta kolmen suunnilleen samantehoisen minerin tuotoista eri pooleissa.
Mitäs "pörssiä" porukat täällä käyttää kryptojen ostoon?
Onkos tälle oikea säie jossain
En ole perehtynyt tuohon 3080/3090 jännitekäyrän säätöön mutta sellaista kyselisin että voinko jollain ilveellä koittaa säätää vain sitä jännitettä alaspäin joka mulla on kun Afterburnerista on vaikkapa Core -502, muistit +1040. Vai täytyykö koko jännitekäyrä käydä läpi jotta tietää missä kohtaa kippaa?
Miten ihmeessä sulla on paljon isommat maksut ja vähemmän mhs
Mitäs "pörssiä" porukat täällä käyttää kryptojen ostoon?
Onkos tälle oikea säie jossain