Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se mitään modauksia vaadi muuta kuin perus kellotuksien säätöä jollain softalla.
Onko palkanmaksu tullut jo pooleillekin liian kalliiksi =D Pitää varmaan alkaa myös tutkimaan vaihtoehtoja suorituskyvyn parantamiseen jos saisi nostettua RTX 2060 läppärin 27MH/s vähän paremmaksi ja lämpöjä pienemmälle kaiken muun vyönkiristelyn lisäksi.Ethermine ilmeisesti nostanu mainauksen minimitilitettävän 0.1eth ja viikossa 0.05eth
Mitähän tähän sit keksis ratkasuks?Virransaannin kanssa ei kannata leikkiä. Voi hajota poweri, gpu tai palaa koko kasa jos huonosti käy. Älä haarota pci-e johtoja.
Lisää toinen virtalähde, ei kai siinä muuta.Mitähän tähän sit keksis ratkasuks?
No kyllä tämmösille yhen kortin mainaajille tämmöset viikkokausien projektit on pirun tylsiä... pakko nyt itekin oottaa toi 0.05 täyteen ja ettiä sillävälin joku nopsempi pooli tai palata takas nicehäshiin, mukavampaa katella hilujen kertymistä monta kertaa vuorokaudessa kuin ootella passiivisena, tuntuu liikaa työltä...
Mining pool hubissa mitä itse käytän niin mini payout on 0.01 eth ja siitä 0.003 eth fee.
Edit. Ni sen voi siis itse säätää kunha on 0.01 tai yli
30% fee on aika järjetön.
DDU ajurit sileeks ja uusiksi. Veikkaisin että lähtee sillä rokkaamaan. Jos on jo tehty, en tiedä mitä tehdä.
Moro, tuli tekaistua tällainen cryptojen nälässä, mutta nyt ihmetyttää kun en saa Red Devilin kulutusta alas. Sapphireissa (GPU1 ja GPU3) molemmissa on hynixin muistit ja ne käy nätisti ~90W kulutuksella. Powercolorissa oli Micronin, mut lueskelin et nekin pitäis alle 100W saada. Nyt tuo GPU2 ainakin ohjelman mukaan vetää sen 110-112 enkä näpertelystä huolimatta saa sen kulutusta alas, maksimissaan lämpöjä ja hashratea ylös. Ei kellään olisi ideoita mitä sille pitäisi tehdä?
Edit: Kyseinen näyttis on lisätty jälkikäteen, voiko kyseessä olla ajuriongelma? Afterburnerin jouduin jo konfiguroimaan kaikille korteille uusiksi
Oli RX 580 Red Devil. Jäikin näköjään mainitsemattaJos kyseessä 5700xt red devil, niin ovat vähän sähkörohmumpia samoilla asetuksilla, kuin muut vastaavat
Jaa toi on siis jo pienemmällä kulutuksella. No en rupee kyllä sitten mitään ajureiden kanssa leikkimään. Mainatkoon rauhassaAa no sitten. En muista ulkoa oliko noi mun 580 red devilejä mutta 130W ja 31mh/s menee kaikki.
Viekö noi 580 kortit noin paljon sähköä? Mulla on yks 480 joka louhii 85watilla tuon saman 31mh/sAa no sitten. En muista ulkoa oliko noi mun 580 red devilejä mutta 130W ja 31mh/s menee kaikki.
Ei, Ethermineen jauhan. Katselin vaan noita asetuksia sieltä, kun osui silmiin.Siirryt vaan nicehashistä pois niin saa heti enemmän tuottoa kun yks välikäsi vähemmän.
Joo, taidettiin herätä liian myöhään. 1060 olisi ihan ok näihin hommiin ja vielä viikko pari niitä tuossa oli 100 e myynnissä. Semmosia kun olisi ostanut pari, niin maksaisivat kyllä itsensä takaisin. 250 e yhdestä on toki aivan liikaa.Mennyt kyllä maailman kirjat sekaisin taivaan vanha 1060 6GB 250e pyyntihinnalla menee, korttia myytiin vielä vähän aikaa sitten 80e käytettynä ja 1660 meni 100-120e hinnalla. Saisi edes vähän roposia mainattua niin voisi investoida lisää vielä ei raaski laittaa.... Tilipäiväkin kaukana hamaisuudessa.
Ethermine ilmeisesti nostanu mainauksen minimitilitettävän 0.1eth ja viikossa 0.05eth
Mitenkäs tuo toimii? Eli maksaako ne tuon 0,05 vähintään ulos, jos ei ole siis viikossa päässyt tuohon 0,1 asti?
Joo, taidettiin herätä liian myöhään. 1060 olisi ihan ok näihin hommiin ja vielä viikko pari niitä tuossa oli 100 e myynnissä. Semmosia kun olisi ostanut pari, niin maksaisivat kyllä itsensä takaisin. 250 e yhdestä on toki aivan liikaa.
Näillä tuotoilla kannattaa kyllä ostaa ilmalämpöpumppu ja vetää kämppä 21 asteeseen, ennemmin kuin sammuttaa louhintaYhden 1060 6GB - 580 8GB kortin vielä hommaan jos sopu hintaan tulee myyntiin. Kesällä pakostikin joutuu lyömään vehkeet seis talossa aivan saatanan kuuma ilmankin mitään lämmittimiä. Jos kokoajan on jotain kolikkoa mitä mainata - vielä ensi syksynä niin yhden mainaus rigin 2-4 näyttistä voisi pyöräyttää kyllä tulille, ja yhden ser vehkeen.
Kyllä sen pitäisi niin mennä=vahva mutu. Eli voit kerätä vaikka 1,5vko tuota 0,05:ttä ja se maksetaan kun toinen viikko tulee täyteen.Mitenkäs tuo toimii? Eli maksaako ne tuon 0,05 vähintään ulos, jos ei ole siis viikossa päässyt tuohon 0,1 asti?
Siis ei kyllä mitään järkeä, 2060 6GB kortit 500€ ? Kyllä tää mun 550€ 3060Ti aorus masteri tuntuu päivä päivältä paremmalta ostokselta vaikka aluksi otti päähän maksaa 100€ "ylihintaa"...Jimssille oli tullut rtx 2060 kortteja. Paremman puutteessa noillakin jotain tekee. Itsellä vasta 3 korttia louhimassa ja lisää tekis mieli.
Amazonissa löytyi jo 2060 kortteja 800€:llä.Siis ei kyllä mitään järkeä, 2060 6GB kortit 500€ ? Kyllä tää mun 550€ 3060Ti aorus masteri tuntuu päivä päivältä paremmalta ostokselta vaikka aluksi otti päähän maksaa 100€ "ylihintaa"...
Siis ei kyllä mitään järkeä, 2060 6GB kortit 500€ ? Kyllä tää mun 550€ 3060Ti aorus masteri tuntuu päivä päivältä paremmalta ostokselta vaikka aluksi otti päähän maksaa 100€ "ylihintaa"...
Itsellä 3070 louhii kaiken muun ajan mitä en pelaa. Pelattua tulee ehkä 4-6h viikossa. En ole pitänyt taukoja. Perjantaina tulee kuukausi täyteen louhintaa. 116W/46C ja 60MH/s, ropelit 60%. Muistilämmöistä ei hajua kun ei taida 3070 saada sitä infoa mistään.Aloitin hetken mielijohteesta eilen mainaamaan ethereumia, kokemusta 0 ja ihan youtuben avulla lähdin liikkeelle. Korttina asus tuf oc rtx 3080, mem clock afterburnerilla +1200, memory temp näyttää hwinfon mukaan olevan 98c, joka on myös korkein arvo tässä vajaan vuorokauden aikana. Gpu tuulettimet asetin 80% sekä nostin myös kotelotuulettimien nopeutta. Mainaan Phoenix miner 5.5 sekä poolina toimii ethermine. Average mh/s näyttäisi olevan 96,6 ja reported mh/s 99.1. Jälkimmäinen on pysynyt kyseisessä arvossa koko ajan, mitä mahtaa käytännössä tarkoittaa?
Sellaiset kysymykset päällimmäisenä mielessä, että kuinka kauan tätä uskaltaa tehdä yhteen soittoon ja minkälaisia taukoja kannattaa pitää? Onko lämmöt mielestänne ok? Muutenkin jos kokeneemmat osaavat sanoa jotain mitä täysin rookien pitäisi ottaa tässä touhussa huomioon niin otan opastusta mielelläni vastaan.
eilen aloitin 3070 kiusaamisen. vielä mennään 120W/50C ja 55-58 MH/s. pitää säätöjä hakea vielä niin, että koneen viihdekäyttö samalla on sujuvaa.Itsellä 3070 louhii kaiken muun ajan mitä en pelaa. Pelattua tulee ehkä 4-6h viikossa. En ole pitänyt taukoja. Perjantaina tulee kuukausi täyteen louhintaa. 116W/46C ja 60MH/s, ropelit 60%. Muistilämmöistä ei hajua kun ei taida 3070 saada sitä infoa mistään.
T-rex on paras 30xx korteille. Ethermineä käytän.
En, mut lukemani perusteella ja testejen mukaan paras näille korteille. Phoenixminerilla hashit putos nollaan hetken päästä ja Claymorella heikompi tulos, mut syytä en osaa sanoa. Kädetön olen näissä asioissa, mut otan vaan netistä selvää.Oletko testannut pidemmän kaavan mukaan? Tuota pohdin jossain vaiheessa, että kuinka paljon eri minereissa on eroa. Löysin aiheesta tasan yhden vertailuvideon youtubesta.
Minkälaisilla kelloilla ajelet?Mun 3080 memory temp on 88c ja tuulettimet tais olla 75%
Autolla oli tuulettimet 58% ja tempit 98
T-rex on paras 30xx korteille. Ethermineä käytän.