Toivottavasti avn lompsa toimii vielä tuolloin kun ovat pari kertaa vaihtaneet nimeä tuossa välissä
e: Jatketaas TONnari spekulaatiolla.
25.12 0,561 TON / GH
1.1.2022 0,411
2.1.2022 0,397
Tasanen droppi jatkuu about 0,015 on aika kova tahti päivässä. En usko, että laantuu ennemminkin nousee kun tietoisuus nousee, koska ei ole mm. ollut yhdelläkään isolla jenkki tubettajalla. Tai en ainakaan minä löytänyt videoita.
Avainsanahan tässä nyt on, että jättääkö tuoton myymättä kerran hetkenpäästä se tuleen pähkinöitä eli luottaako siihen, että kurssi rokkaa jatkossa koiliseen?
Määrällisen tuoton suht nopea romahtaminen (nopeamin kuin rtm) on mun mielestä fakta. Toinen fakta on se, että euromääräinen tuotto ei tule tälläsellä shitcoinilla pysymään ylähäällä. Tähän on heittää niin paljon tehoa ympäri maailmaa, että se saadaan romutettua hetkessä.
RTM:n kohdalla tein jo sen virheen, että jätin 100k myymättä silloin kun kurssi oli 0,08usd. Joku muu myi kun kurssi oli 0,01... Ajotus on pirun vaikeaa. Jos TON piikkaa se piikki tulee oletettavasti olemaan lyhyt, mutta kuinka korkea. Sitä ei tiedä. Eli jos lähtee hodl linjalle kannattaa ehdottomasti etukäteen päättää hinta millä myy ja pysyä siinä päätöksessä. Pitemmällä tähtäimellä tämän hodlaaminen tuskin tuottaa yhtään mitään, kuten ei tule rtm tai mikään muukaan. En mä ainakaan näe näillä paskakillingeillä mitään muuta kuin pyramidi arvon. Joku voi vetää herneen nenään, mutta tuon on mun näkökulma. Ehkä sitä pyramidia voi sitten taas saada rakennettua vuoden parin päästä kun päästään seuraavaan bullrunniin ja jos kolikko on hengissä ja joku juttu saatu kaivettua siitä taas silloin, että ihmiset saadaan tunkemaan siihen lisää rahaa.
e: Ja tähän voisin painottaa, että ne ketkä lyö hönkää tälläseen jonkun GPU farmin voimin mikä pyörii teollisesti ei mainaa kolikkoa hodliin vaan ne myy ne heti, eli silloin kun tälläsiä pelaajia tulee mukaan kurssi donkkaa alas. Pienlouhijat voi olla hodl linjalla jolloin niiden mukaan tulo ei vielä välttämättä romuta. Mutta tosiaan kolikon kannattavuus ei tule missään nimessä pysymään ylhäällä.
e2: Olihan siellä yksi:
katotana alkaako sataa muita isompia...