Kryptovaluuttojen louhintathreadi

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 453
Louhinnan käytämät sähköt saa vähentää veroilmoituksesssa. Toki sen voi arvioidakin kun ilmoitukseen raapustaa, mutta jos verottaja kyselee dokumentaation perään niin on se parempi, että on jotain mustaa valkoisella mitä oikeasti mennyt.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
Mitä tollaisella energiankulutusmittarilla tekee, vai haluatteko vaan tietää pelkästään tietokoneen kulutuksen?

Itse ainakin seuraan koko kämpän kaikkien laitteiden kulutusta suoraan sähköyhtiön nettisivuilta.

Oma kulutus tässä kuussa 2h + keittiö kerrostalohuoneistossa.

Verottajalle kaikkein helpoin näyttää suora mittarin lukema, voi olla että ns mutulla laskettua et saa läpi.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Toki sähkönsiirtofirman sivulta voi verrata eri vuosien kuukausikulutusta ja siitä laskea louhinnan käyttämän sähkön. Täällä perus Clasun mittari käytössä, riittää omaan käyttöön.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
269
Verottajalle kaikkein helpoin näyttää suora mittarin lukema, voi olla että ns mutulla laskettua et saa läpi.
Entäs jos pelikone on louhintakäytössä? Eipä mittari erittele sitä "omaa" käyttöä louhinnasta..

Ei siinä, onhan mittarilla hauska testata että näyttää samoja mitä arvioidun kulutuksen pitäisikin olla ja voi viilata sitten suuntaan tai toiseen. Itsellä ei ole ainakaan mitään intressejä vahtia jotain mittarien lukemia (ja että onko ne ruvennut porsimaan). Näyttisten kulutus on tarkkaan tiedossa ja se kuinka kauan ne pyörii kuukaudessa (ei ole montaa tuntia alhaalla). Se louhintatulo ei tyhjästä synny ilman sähköä, näistä tehdyt laskelmat on (imo) täysin valideja ja luotettavia Verottajan ohjeisiin nähden.

Verottaja: "Louhintaan käytettävän laitteen sähkönkäyttö voidaan **esimerkiksi** mitata erikseen. " ... "Luotettavan selvityksen puuttuessa tulonhankintaan liittyvän sähkön käytön osuus arvioidaan. "
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Samaahan ne molemmat näyttää. Kunhan rigin uptime on suunnilleen tiedossa, niin se on aivan yhtä validi arvaus sähkönkulutuksesta kuin joku halpa mittari.
No ei kyllä. Nuo softat näyttää ihan mitä sattuu. Jokainen rigi vie mulla 150-200w enemmän mitä nuo softat ilmoittaa. Nuo reportatut kulutukset ei oo sinnepäinkään oikeaa. Kuten elmokin jo tuossa sanoi että sen sähkön saa vähennyksiin niin ihan silläkin jo toi erillinen mittari. Ja sitten jos virtalähteet on mitoitettu yhtäänkin tiukemmaksi niin se oikea kulutus on hyvä tietää siinä tapauksessa. Kokeilin kuinka tarkka tuo opal on niin 25w tuulettimelle se ilmoitti 25.4w
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
959
Olikos jossain jo tuloksia Binance vs ethermine poolien välillä? Mietin kun kaveri sanoi binancen feet olevan 0,5% vs 1% ethermine
Jos puol prossaa tuntuu lompakossa, niin teet kyllä jotain väärin. Enemmän Binancen etuna on päivittäinen maksu ja ei tarvi siirrellä rahaa minnekään, kun se on suoraan käytössä exchangea varten tai kotiuttamiseen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 879
No ei kyllä. Nuo softat näyttää ihan mitä sattuu. Jokainen rigi vie mulla 150-200w enemmän mitä nuo softat ilmoittaa. Nuo reportatut kulutukset ei oo sinnepäinkään oikeaa. Kuten elmokin jo tuossa sanoi että sen sähkön saa vähennyksiin niin ihan silläkin jo toi erillinen mittari. Ja sitten jos virtalähteet on mitoitettu yhtäänkin tiukemmaksi niin se oikea kulutus on hyvä tietää siinä tapauksessa. Kokeilin kuinka tarkka tuo opal on niin 25w tuulettimelle se ilmoitti 25.4w
Etteikö vaan tuosta tulisi se virtalähteen hyötysuhde mukaan? Sitähän ei pysty mikään softa näyttämään.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
269
No ei kyllä. Nuo softat näyttää ihan mitä sattuu. Jokainen rigi vie mulla 150-200w enemmän mitä nuo softat ilmoittaa.
Millä korteilla? Kyllä 30x0 ainakin on ollut tarkkoja. Toki en tiedä mitä muuta sulla rigeissä pyörii, flektit ja kaikki pitää laskea.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Etteikö vaan tuosta tulisi se virtalähteen hyötysuhde mukaan? Sitähän ei pysty mikään softa näyttämään.
Oon tätäkin toki miettiny mutta ei oikein käy järkeensä. Sitten vielä 56 vegojen ilmoitetut virrankulutikset mainerissa on välissä 102w - 186w, en oikein jaksa uskoa että noin suuria eroja olisi
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
318
Suosittelisin melkein hakemaan sähköliikkeestä käytetyn sähkömittarin ja asentamaan rigit sen taakse, joka kuukausi sit kirjailee vaan kulutukset ylös.
Tämä siis jos koneet on pelkästään louhintaan.
Nämä kauppojen mittarit ei ole tarkoitetttu jatkuvaan mittaukseen ja kannattaa varautua että ne jossain
vaiheessa sulavat alta, etenkin jos niistä ajetaan läpi yli 1kW.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
Entäs jos pelikone on louhintakäytössä? Eipä mittari erittele sitä "omaa" käyttöä louhinnasta..

Ei siinä, onhan mittarilla hauska testata että näyttää samoja mitä arvioidun kulutuksen pitäisikin olla ja voi viilata sitten suuntaan tai toiseen. Itsellä ei ole ainakaan mitään intressejä vahtia jotain mittarien lukemia (ja että onko ne ruvennut porsimaan). Näyttisten kulutus on tarkkaan tiedossa ja se kuinka kauan ne pyörii kuukaudessa (ei ole montaa tuntia alhaalla). Se louhintatulo ei tyhjästä synny ilman sähköä, näistä tehdyt laskelmat on (imo) täysin valideja ja luotettavia Verottajan ohjeisiin nähden.

Verottaja: "Louhintaan käytettävän laitteen sähkönkäyttö voidaan **esimerkiksi** mitata erikseen. " ... "Luotettavan selvityksen puuttuessa tulonhankintaan liittyvän sähkön käytön osuus arvioidaan. "
Kyllä itsekkin boostaan pelikoneella mainausta, mutta silloin laitan virtajohdon mittarin taakse. Eli hyvin saan tarkkaa lukemaa joka tunnista mitä louhii.

Itse katselin sellasen mittarin että kestää tarpeen ja vähän yli, sekä ominaisuutena kuukausittain tallentaa sähkönkulutuksen.

En sano että ainut ja oikea tapa on tämä, kerron vaan miten itsellä on.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Tähän on tietty monta tapaa. Itse koen itelleni "tarpeelliseksi" tietää jotenkuten tarkan rigin kulutuksen, edes 20 watin tarkkuudella.

En tiedä kuinka tarkkaan noita energiamittareiden tarkkuusluokkia seurataan mutta esim tossa opalissa tarkkuusluokka on B eli ilmoitettu wattimäärä pitäisi olla +-1% sisään todellisesta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Mitä kaksi tommosta louhintaläppäriä suurinpiirtein kuluttaa kuukaudessa? Laskin nyt jos käyttö olis 100w, niin kuukaudessa koituisi kuluja n. 30€.. Pitääkö paikkaansa?

Tuskinpa vähennyksiin teen sen kummasempaa laskua kuin että kuinka paljo laturi syöttää ja siitä sitten hinnan mukaan. Valtion sähkö niin täytynee tutkia asiaa tarkemmin.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Mitä kaksi tommosta louhintaläppäriä suurinpiirtein kuluttaa kuukaudessa? Laskin nyt jos käyttö olis 100w, niin kuukaudessa koituisi kuluja n. 30€.. Pitääkö paikkaansa?

Tuskinpa vähennyksiin teen sen kummasempaa laskua kuin että kuinka paljo laturi syöttää ja siitä sitten hinnan mukaan. Valtion sähkö niin täytynee tutkia asiaa tarkemmin.

Riippuu sopimuksesta eli mitä maksat kaikkineen per kwh. Jos ihan ok soppari ja siirto + myynti yhteensä 10snt/kwh

100w x 24 h = 2,4kwh / vuorokausi eli 24 senttiä vuorokausi = ~7e kuukausi per läppäri jos kulutus 100w per läppäri
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Riippuu sopimuksesta eli mitä maksat kaikkineen per kwh. Jos ihan ok soppari ja siirto + myynti yhteensä 10snt/kwh

100w x 24 h = 2,4kwh / vuorokausi eli 24 senttiä vuorokausi = ~7e kuukausi per läppäri jos kulutus 100w per läppäri
Noniin, mitähä mie nyt laskin sitten, tuplana :) Täytyy tarkat lukemat ottaa ylös, mutta tuskinpa 15€ enempää kuukaudessa.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
164
Myönnettäköön, että itsellä tuo sähkönkulutusmittarin osto oli pelkästään sen takia että halusin saada sen todellisen luvun mitä kone syö kun mainaa.
Ja kyseessä ei ole siis mikään louhintarigi vaan ihan perus pelimylly johon tuupattu yks 3070 riserillä lisäksi.
Olen jopa vaivautunut kirjaamaan exceliin ylös aina ajat milloin louhinta päällä ja sen mukaan laskettu paljon siltä ajalta vienyt sähköä jne.

Carunan sähkönseuranta on mielestäni aivan perseestä ja tuntuu toimivan aina sillon kun sitä huvittaa.
Lisäksi nykynen sähköyhtiö ei tarjoa minkäänlaista seurantaa sähkönkulutuksen osalta.
Tietääpähän että ei tarvitse sitä sähköfirmaa valita enää uudelleen.

Kotimaan energia

edit. Otetaas tämä pois, ehkä tuolla nykyään onkin joku sähkönseuranta.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
164
Aah shit, otetaas takas.
Näköjään sähköfirman tilastot tulevat siirtofirmalta eli oot oikeessa :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 453
Mulla kävi niin, että siirtohistoria hävisi pieruna saharaan. Siirto firma oli merkannut eksän käyttöpaikan omistajaksi (vaikka molempien nimet siinä alunperin oli). Vaikka ole pariin vuoteen tässä asunut. Kyselin vielä erikseen niin mitään dataa ei ole saatavilla ennen 15.4 milloin vaihdon tekivät mun nimiin.

e: toki verkkopankista vanhoja laskuja kaivelemalla vois itse sherlokoida.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Jos puol prossaa tuntuu lompakossa, niin teet kyllä jotain väärin. Enemmän Binancen etuna on päivittäinen maksu ja ei tarvi siirrellä rahaa minnekään, kun se on suoraan käytössä exchangea varten tai kotiuttamiseen.
Juu ei siis itseä kiinnostakaan, enemmän kaverin puolesta kyselin kun hän siitä kiinnostui, itse niin laiska ja ethermine toiminut niin hyvin että minä mitään tuollaista jaksa.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Ite ainakin louhin etherminessä mutta siirryin krakenista - > binanceen ihan sen visan vuoksi
Juu ei siis itseä kiinnostakaan, enemmän kaverin puolesta kyselin kun hän siitä kiinnostui, itse niin laiska ja ethermine toiminut niin hyvin että minä mitään tuollaista jaksa.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
318
Tuo mittaustavan riittävyys riippuu ihan verottajasta, sieltä saattaa tulla lisäselvityspyyntöjä sitten, esim miten sähkökulutus mitattu ja mitä mittaria käytetty (malli jne) ei kait niillä resurssit riitä sen suurempiin tutkimuksiin mutta hoitamalla hommat huolella selviää helpomalla
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Tuo mittaustavan riittävyys riippuu ihan verottajasta, sieltä saattaa tulla lisäselvityspyyntöjä sitten, esim miten sähkökulutus mitattu ja mitä mittaria käytetty (malli jne) ei kait niillä resurssit riitä sen suurempiin tutkimuksiin mutta hoitamalla hommat huolella selviää helpomalla
Ite pyrin siihen että olis mahdollisen tarkat laskelmat antaa niin luultavasti selviää ilman lisäselvityspyyntöjä. Tuo verottaja kun on semmonen virasto että sen kans hippasille oikein turha ruveta. Siinä jää luultavasti aina kakkoseksi.

Just luin jutun jostakin suomalaisesta jolla oli Singaporessa yritys ja asui siellä jne ja se muutti takas suomeen. Se oli lopettanut sen yrityksen ja saanu 400k€ rahaa siitä. No tämä oli tapahtunut vuonna 2014 ja sitte pari vuotta myöhemmin se sai selville että ne pitäis ilmoittaa verottajalle. Se ite ilmoitti verottajalle vuonna 2016,makso verot mutta silti verottaja vei sen käräjille. Jotain maksuja siitä tuli sille henkilölle + törkeä veropetos ja ehdollista :rolleyes:
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 823
eikös se riitä, että ottaa lukeman paljonko kone ottaa mainatessa, esim. 200W (kortti 120W ja loppukone 80W), laskee paljonko 24/7 käytössä tuosta tulee kwh:ta, sitten laskee euroiksi oman siirto ja sähkömaksun mukaan?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 241
Säätelin tuossa Phoenixmineriä, nyt on kaikki koodeilla ja asetun niitä seuraavanlaisesti:
-minRigSpeed -50 -tt 65 -powlim -30 -cclock -200 -mclock +1050
Tartteekohan sitä muuta? Nuo on 3060 Ti korteille.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Itse en ainakaan aio vaivautua kulutusmittarin kanssa mittaamaan verovähennyksiä varten. Sitten varmaan joo, jos olisi paljon kalustoa, mutta kahden kortin kanssa en todellakaan.

Lasken sähköyhtiön asiakasdatasta keskimääräisen kulutuksen ennen ja jälkeen louhinnan aloittamisen ja yritän saada vähennettyä sen erotuksen. Ellei tämä riitä/kelpaa niin sitten saa mun puolesta vähennykset olla.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Itse en ainakaan aio vaivautua kulutusmittarin kanssa mittaamaan verovähennyksiä varten. Sitten varmaan joo, jos olisi paljon kalustoa, mutta kahden kortin kanssa en todellakaan.

Lasken sähköyhtiön asiakasdatasta keskimääräisen kulutuksen ennen ja jälkeen louhinnan aloittamisen ja yritän saada vähennettyä sen erotuksen. Ellei tämä riitä/kelpaa niin sitten saa mun puolesta vähennykset olla.
Sama täällä :thumbsup:
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Itse en edes aijo vaivautua ilmoittamaan verottajalle sähköä yhdestä 3080. Katseltiin tossa pari päivää sitten emännän kanssa Fortumin sivuilta paljon on mennyt sähköä ja päivässä keskimäärin meni 0,68€.
Hauskinta on että sähköä on mennyt enemmän niinä kuukausina jolloin en edes mainannut. :D
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 241
Itse en ainakaan aio vaivautua kulutusmittarin kanssa mittaamaan verovähennyksiä varten. Sitten varmaan joo, jos olisi paljon kalustoa, mutta kahden kortin kanssa en todellakaan.

Lasken sähköyhtiön asiakasdatasta keskimääräisen kulutuksen ennen ja jälkeen louhinnan aloittamisen ja yritän saada vähennettyä sen erotuksen. Ellei tämä riitä/kelpaa niin sitten saa mun puolesta vähennykset olla.
Helpoin lienee kun otat koneen kulutuksen ja uptimen ylös ja lasket kulutuksen sen mukaan?
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Helpoin lienee kun otat koneen kulutuksen ja uptimen ylös ja lasket kulutuksen sen mukaan?
Ehkä noinkin, mutta hankalaksi menee se, että toinen kortti on henkilökohtaisessa peli/työkoneessa enkä ole alusta saakka louhintaan käytetty aika tiedossa. Joinain päivinä on louhittu tunti. Joinain 10 ja joinain ei ollenkaan. Louhintaan pyhitetty kortti pyörii kokonaan erillisessä koneessa 24/7. Se on tietysti helppo laskea, mutta näkyy se erotus tuossa sähköyhtiön datassakin selvästi. Oman koneen käyttökin on ollut ihan samalla tasolla nyt kuin aina ennenkin. Sen lisääntynyt sähkönkulutus tulee kaikki kyllä ihan siitä louhinnasta ja siihen käytetystä ajasta sitten.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
318
Kannattaa varmaan miettiä missä kohtaa koko sähköjä ilmoittaa vähennyksiin. Yksittäisen kortin satunnaisella louhimisella taitaa hyöty jäädä aika pieneksi. Tietyst rahaahan sekin on.. :)
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
346

Itsellä näitä pelikoneessa ja rigissä. Saa etäkäytön ja kulutusmittarin samassa paketissa. Sovelluksesta voi sit tarkastella kuukausittaista kulutusta. Tuohon saa myös useamman lämpömittarin kiinni, niin voi etänä tarkastella inlet ja exhaust lämpöjä.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Itellä on se ongelma että rigejä on jo kymmenkunta ja jatkuvalla syötöllä pyrin rakentelen uusia. Jos pistäisin vaan sillä kulutuksella alusta asti mitä nyt ikinä tulee olemaan loppujen lopuksi, menisi siinä satoja euroja hukkaan. Mikäli ethi tulee pysyyn näin korkealla, tuun rakentaan ja sijoittaan kalustoon ainakin seuraavat pari kuukautta

Itse en edes aijo vaivautua ilmoittamaan verottajalle sähköä yhdestä 3080. Katseltiin tossa pari päivää sitten emännän kanssa Fortumin sivuilta paljon on mennyt sähköä ja päivässä keskimäärin meni 0,68€.
Hauskinta on että sähköä on mennyt enemmän niinä kuukausina jolloin en edes mainannut. :D
Tää varmaan johtuu siitä että pari tuntia pelailua missä prossu ja näyttis hakkaa täysillä, oikein säädettynä samalla virtamäärällä louhii useita tunteja. Eli jos oot ollu oikein ahkera pelaamaan ennen louhinta touhun aloittamista, se kone saattaa viedä päivässä jopa vähemmän :)
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Itellä on se ongelma että rigejä on jo kymmenkunta ja jatkuvalla syötöllä pyrin rakentelen uusia. Jos pistäisin vaan sillä kulutuksella alusta asti mitä nyt ikinä tulee olemaan loppujen lopuksi, menisi siinä satoja euroja hukkaan. Mikäli ethi tulee pysyyn näin korkealla, tuun rakentaan ja sijoittaan kalustoon ainakin seuraavat pari kuukautta



Tää varmaan johtuu siitä että pari tuntia pelailua missä prossu ja näyttis hakkaa täysillä, oikein säädettynä samalla virtamäärällä louhii useita tunteja. Eli jos oot ollu oikein ahkera pelaamaan ennen louhinta touhun aloittamista, se kone saattaa viedä päivässä jopa vähemmän :)
Veikkaisin että näin on juurikin käynyt. Tottakai oon myös kotona tehnyt pieniä sähkön säästöjä(ei ylimääräisiä saunan lämmityksiä, ei ylimääräisiä pyykinpesuja yms) että näkee sen todellisen kulutuksen. Ja positiivisesti yllättynyt tosta miten vähän tuo kone kuluttaa todellisuudessa kun tuossa jauhaa :)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 027
Näyttää olevan erittäin vaikeaa myös jatkaa asiaankuuluvassa ketjussa:

 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
122
Mikähän siinä nyt on että eth tuottotaso on näin turkasen heikkoa? Onko tämä nyt uusi normaali sitten?
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 660
Onnittelut kun pääsit "kuiville" !

Taitaa monella olla vaan se sama ongelma ettei osaa lopettaa ajoissa, jotain pitää hankkia kokoajan lisää :)
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Mikähän siinä nyt on että eth tuottotaso on näin turkasen heikkoa? Onko tämä nyt uusi normaali sitten?
Lopun alkua, lopun alkua. Kurssi on abaut ATH, ei ole ainankaan siitä kiinni. ~20% kuukaudessa näkyy lisääntyvän louhintateho, eli pitää rohmuta itsekkin lisää rautaa, jos meinaa samat tuotot pitää. Tuotot on vielä tällähetkellä kyllä ihan siedettävät.

ASIC:ien joukkoinvaasiota ja EIP1559:stä innolla odotellen:cautious:
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 660
Tai ehkä on aika ostaa lisää GPU:ta, kun kaikissa tulevissa on rajoittimet päällä :)
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Saa kyllä kiertää kaukaa nää asuksen amd kortit. Mikään kulje vaikka mitä tekee. Vega 56 - > 45mh/s ja yritetty twiikkailla päivä. Meni hermot ja jätin silloin tohon 45. Kaikki muut 56 kulkee 52-54 mh/s. Asus rx 5600xt, ei pysty bios modata. Joku lukko. Asus rx 580, samsungeilla. 31mhs samaan aikaan Sapphiret pauhaa 34-35mh/s pienemmillä wateilla.

Eipähän tarvi asuksen kuraa enää ostaa
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 660
Yhden Vegan kokemuksilla väittäisin ja melko työlääksi virittää juhlakuntoon, kun pitää kaikki memory timingsit heittää stetson-harrison menetelmällä.. Tuolla tulee nyt samat mitä 3060:lla, ilmeisesti olis varaa kiristää vielä 2-4mh/s, mutta siinä missä nvidian ajuri tilttaa ja käynnistyy itsestään uudestaan, amd vaatii rebootin, joka kyllä lannistaa kokeiluja,
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
330
Yhden Vegan kokemuksilla väittäisin ja melko työlääksi virittää juhlakuntoon, kun pitää kaikki memory timingsit heittää stetson-harrison menetelmällä.. Tuolla tulee nyt samat mitä 3060:lla, ilmeisesti olis varaa kiristää vielä 2-4mh/s, mutta siinä missä nvidian ajuri tilttaa ja käynnistyy itsestään uudestaan, amd vaatii rebootin, joka kyllä lannistaa kokeiluja,
Joo mulla on siis gigabyteä, powercoloria ja Sapphirea vegana. Kaikki muut meni sillä että REF 65000 ja RC 38 tonne 52-54 ja 1100 Core, 930 mem

Toi strixi tilttas RC 43:lla. RC44 on vakiona ja sitä jos laskee nii heti tilttaa. Pelkällä reffillä ei mitään vaikutusta. Kokeiltu miljoonia eri twiikkejä mut ei. Tilttaa tai hashis ei muutosta. Kyllä verkon painoks joka ikinen
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
318
Saa kyllä kiertää kaukaa nää asuksen amd kortit. Mikään kulje vaikka mitä tekee. Vega 56 - > 45mh/s ja yritetty twiikkailla päivä. Meni hermot ja jätin silloin tohon 45. Kaikki muut 56 kulkee 52-54 mh/s. Asus rx 5600xt, ei pysty bios modata. Joku lukko. Asus rx 580, samsungeilla. 31mhs samaan aikaan Sapphiret pauhaa 34-35mh/s pienemmillä wateilla.

Eipähän tarvi asuksen kuraa enää ostaa
5600xt korttiin löytyy bitby unlocked modified bios.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 998
Viestejä
4 209 516
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom