Siinä hyvä stablecoin jos haluaa hyvän tuoton. Toivottavasti ei ole vaan terra 2.0
No siis 20 prossan tuotto lähenee suoraa kusetusta. Tai stablecoinissa se kai oikeasti on. Jossain muussa sen coinin arvo vaan laskisi siten että realituotto on väliltä +5% -20%.
@penttip
^^^binance. Binance kai vaatii aina välillä KYC prosessin. Ainakin aiemmin Binance toimi ihan hyvin ajokortillakin. Kannattaa muistaa että ne ohjeet ovat yleisluonteisia eikä täydellisen maakohtaisia. Jos mahdollista, niin kokeilisin uusia sen KYC jutun voimassaolevalla ajokortilla, mieluummin kuin vanhaksi menneellä passilla. Määritelmällisestihän vanha passi on vain kasa joutavaa paperia, ei sillä ole mitään arvoa. (ts. sen ei kuulu kelvata missään asiassa mihinkään)
Itselläkin on Binancen tili ollut "lukossa" jo monta vuotta, koska Binance ainoana näistä isoista, vaatii live-kuvan. Mikä siis teknisesti vaatii joko webcamin, tai puhelimella sovelluksella sen toimitettavan, ja puhelintahan ei helpolla voi käyttää webcamina. Alunperin olin tehnyt tuon lainatulla webcamilla ja myöhemmin kun se olisi pitänyt uusia, no ei ollut niin akuuttia tarvetta ja se Binancen sovellus ei toiminut mun puhelimessa.
Nykyisellä puhelimella pitäisi toimia niin voisin tarvittaessa jos siinä on jotain ihmeellistä, kokeilla itsekin.
"Ainakin tuo henkilöllisyyden todistaminen on osalle porukasta osoittautunut hankalaksi prosessiksi, kun ei meinaa mikään dokumentti kelvata.. Mutta jos rahat saa aina kuitenkin pihalle, ei tuo liene iso riski."
Mulla ei ole koskaan yhdessäkään näissä isossa pörssissä(Coinbase, Binance, Crypto dot com) ollut mitään ongelmaa. Noi muut toimii lähes samalla tapaa. Binancen ainoa pieni erikoisuus on se live-kuva, mikä on ainoastaan mulla ja muutamalla muulla hassulla yksilöällä olisi ongelma, koska se vaatii sopivat laitteet. Munkin aikaisempi puhelimeni piti tukea sitä, mutta käytännössä se ei toiminut.
"Jos nyt jätän kolikot tuonne, onko kenelläkään kokemusta, onko tämä veren kaivamista nenästä? "
Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sä voit ottaa ne pois, tai sä voit ottaa ne pois myöhemmin. Jos sulla on voimassaoleva ajokortti ja tekniikka tuota live kuvaa varten, niin kokeilisin sillä tehdä sen KYC prosessin.