Tässä yksi syy, että avasin Northcryptoon pienimuotoisen asiakkuuden. Jos mikään muu homma ei tunnu pelittävän, siirrän ensin sinne ja toivon sieltä saavani ne pankkiini. Pystyy ainakin suomalaisen asiakaspalvelun kanssa selvittämään, mikä mättää. Northcryptossa vaan pitää huomioida, että isompia krypto/FIAT-summia varten pitää tehdä selvitys asiakaspalveluun, mistä varat on peräisin. Täytyypä tuo itsekin hoitaa vielä kuntoon varmuuden vuoksi.
Nyt, kun joku aika takaperin tappelin Binancen asiakaspalvelun kanssa pelkästään siitä, että sain vastatilin SEPA-siirtoja varten rekisteröitymään, niin tunne vain vahvistui. Oli aika vaiheikas homma ja pitää vääntää ja nähdä vaivaa, että saa perusasiakaspalvelijalta eskaloitua ylemmäs, kun tuntuvat tekevän kaikkensa ettei tarvitsisi. Pitää odotella, selvittää minun puoleltani ja sitten hän taas kysyy apua milloin mistäkin. Tuokin vastatili kesti viikon saada kuntoon, ei olisi kiva sitä viikkoakaan odotella, jos olisi isompi mälli rahaa hukuksissa jossain bittiavaruudessa ja pelkkää änkyttämistä saa asiakaspalvelusta vastineeksi...