Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin että rekisteröinnissä on aika paha ruuhka, kun melkein kaikki kolikot "raketoi" ja viimeisetkin mattimyöhäiset haluaa mukaan. Bittrex on sulkenu rekisteröitymiset kokonaan.Kauanko kestää rekisteröityminen coinbaseen...vahvistettu ajokortilla eikä vieläkään anna laittaa visan post code herjaa että väärä??
Mikähän tässä on vai pitääkö passilla varmistaa?
Hetkinen, eikös tuosta 30% verotettavaa ole 85% ja 15% verovapaata? Eli lasket 25,5% mukaan? Voin olla väärässäkin, ja usein olenkin
Binanceen koitin rekisteröidä tänään, ei tullut vahvistusmeiliä. eToro nostanut minimitalletuksen 200 -> 500€.Veikkaisin että rekisteröinnissä on aika paha ruuhka, kun melkein kaikki kolikot "raketoi" ja viimeisetkin mattimyöhäiset haluaa mukaan. Bittrex on sulkenu rekisteröitymiset kokonaan.
Binanceen koitin rekisteröidä tänään, ei tullut vahvistusmeiliä. eToro nostanut minimitalletuksen 200 -> 500€.
Ota Adblock pois päältä. Tosin se on voinut mennä jo jumiin vuorokaudeksi jos on tarpeeksi leikkinyt.Binanceen koitin rekisteröidä tänään, ei tullut vahvistusmeiliä.
Iotaa ei taida saada ulos sieltä, kun on tällainen viesti "Network Congestion, Withdrawl Suspend".Binancessa on kyllä kivasti altteja - ja yksi harvoista joissa on IOTA valikoimissa.
Iotaa ei taida saada ulos sieltä, kun on tällainen viesti "Network Congestion, Withdrawl Suspend".
Olisi vaan tarkoitus ottaa IOTAtkin itselle pitoon ja lopettaa tämä kryptoilla leikkiminen taas ainakin vuodeksi. En uskalla jättää pörssiin.Jep. Itse en näe tuossa ongelmaa niin kauan kun sitä voi treidata sellaisiin kryptoihin joita saa ulos.
Verot pitää kyllä maksaa vaikka vaihtaisi Bitcoinit oravannahoiksi eikä pelkästään silloin kun vaihdat ne "oikeaksi" valuutaksi.Yksi huomio: Verovelvollisuus ei laukea siitä, kun siirrät rahat euroiksi omalle tilillesi Suomeen, vaan jo silloin kun muutat ne Euroiksi treidauspalvelussa.
Edellä mainitusta syystä esim. Bitfinexillä on USD:n arvoon sidottu kryptovaluutta (Tether), jolloin voi "vapaasti" siirtää kryptoa dollareiksi ja takaisin, eli vaikka periaatteessa myy kryptoa dollaria vastaan, niin ei itse asiassa joudu maksamaan veroja. Tämän Tetherin takia Bitfinex ilmeisesti onkin suurennuslasin alla, koska moni epäilee, että heillä ei ole oikeasti dollareita kassassa liikkeelle laskettujen Tetherien verran.
Verot pitää kyllä maksaa vaikka vaihtaisi Bitcoinit oravannahoiksi eikä pelkästään silloin kun vaihdat ne "oikeaksi" valuutaksi.
Kannattaa antaa kolikot lahjaksi, sillä verottajaa ei kiinnosta alle 30.000 € lahjoitukset... Verottaja: Salainen ohjeistus alle 30 000 euron arvoisista lahjoista johtui perättömistä ilmiannoistaOravannahkojen kohdalla pitääkin mutta ei virtuaalivaluuttojen välisen vaihdon tapauksessa. Se onkin varmaan ainoa poikkeus. Muutoin verokohtelu on rankinta mitä laki vain millään antaa myöden. Tai eihän sitä tiedetä antaako edes mutta verottajan haastaminen maksaa vähintään kymmeniä tuhansia, niin ennakkotapauksia ei vielä ole.
Tuo ei ole useimmilla mennyt kryptoissa läpi, koska syyt. Itse todellakin aion kuitenkin yrittää käyttää tuota 20% HMO vanhoille ~0 hankintahinnan myynneilleni. Eipä siinä juuri mitään menetä, paitsi jäännösveron korkoa voi joutua hieman makselemaan sitten.Hankintameno-olettamaa käyttämällä taitaisi mennä kyllä vähemmän veroja. Eli myyntihinnassa 20% on kokonaan verotuksen ulkopuolella ja sitten jäljelle jäävästä maksetaan se 30%. Tällöin ei kyllä saa kuluja vähennettyä, mutta kannattaa näissä kryptoissa kun arvo moninkertaistuu.
Hankintameno-olettamaa käyttämällä taitaisi mennä kyllä vähemmän veroja. Eli myyntihinnassa 20% on kokonaan verotuksen ulkopuolella ja sitten jäljelle jäävästä maksetaan se 30%. Tällöin ei kyllä saa kuluja vähennettyä, mutta kannattaa näissä kryptoissa kun arvo moninkertaistuu.
Missä näin sanotaan?kryptoissa ei saa käyttää hankintameno-olettamaa
Oravannahkojen kohdalla pitääkin mutta ei virtuaalivaluuttojen välisen vaihdon tapauksessa. Se onkin varmaan ainoa poikkeus. Muutoin verokohtelu on rankinta mitä laki vain millään antaa myöden. Tai eihän sitä tiedetä antaako edes mutta verottajan haastaminen maksaa vähintään kymmeniä tuhansia, niin ennakkotapauksia ei vielä ole.
Missä näin sanotaan?
Onko tälle jotain fakta pohjaa?
Onko tälle jotain fakta pohjaa?
Tuo ei ole useimmilla mennyt kryptoissa läpi, koska syyt. Itse todellakin aion kuitenkin yrittää käyttää tuota 20% HMO vanhoille ~0 hankintahinnan myynneilleni. Eipä siinä juuri mitään menetä, paitsi jäännösveron korkoa voi joutua hieman makselemaan sitten.
Tässäpä toisaalta hyvä syy uusille, puhtaasti sijoittamismielessä mukaan lähteville, ostaa mielummin noita ETN:iä. Siinä ei paljoa hallinnointipalkkiot tunnu, jos veroja joutuu makselemaan huomattavasti vähemmän ja toisaalta näistä saa myöskin tappiot vähennettyä.Ei pitäisi mennä läpi eli kryptoissa ei saa käyttää hankintameno-olettamaa tai vähentää tappioita tappiollisista kaupoista. Verotus on rankin mahdollinen siihen asti, että korkein hallinto-oikeus muuttaa linjaa, jos nyt edes muuttaa.
Missä se on noin korkealla käynyt? Poloneuxissa oli parhaimmillaan about +110% 24h. Tämä on nähty jo kaksi kertaa aiemmin kun bitcoinin mainaus vaikeusaste resetoituu niin massikeisarit hyökkää pumppaamaan bcashia. Älkää vaan enää ostako sitä, pumppu on näköjään jo ohi ja hinta on tulossa alaspäin.coinbasessa bitcoin cashin kurssi nousi tänään 9500dollariin o_o
Missä se on noin korkealla käynyt?coinbasessa bitcoin cashin kurssi nousi tänään 9500dollariin o_o
Eikös tämä tarkoita sitä, että koska 1.8.2017 minulla oli tietty määrää bitcoineja, nyt sillä samalla lompakkoni kryptoavaimella minulla on myös sama määrä BCH:ta?
BCH on hard fork bitcoinista, tehty 1.8.2017
Eikös tämä tarkoita sitä, että koska 1.8.2017 minulla oli tietty määrää bitcoineja, nyt sillä samalla lompakkoni kryptoavaimella minulla on myös sama määrä BCH:ta? Minun pitää vaan imporata tuo lompakkoni kryptoavain sellaiseen lompakkosoftaan, joka tulee BCH:ta, ja se on käytettävissä?
Sun pitäisi varmaan kokeilla "child pays for parent" tapaa maksamalla korkeampi tx-maksu siitä jumissa olevasta maksusta. Miten se sitten tapahtuu niin riippuu vähän lompakosta ja siitä oletko itse lähettäjä vai vastaanottaja. Ei ole välttämättä ihan helppo operaatio. Youtube ja google varmaan auttaa tarkemmin.Onko kellään antaa vinkkiä siihen, että miten saisi liian pienen siirto maksun takia jumissa olevat bitcoinit vapautettua?
Ja odotettu on 72 tuntia eikä noi mihinkään itsestään vapaudu.
Alkaakohan tästä Bitcoinin alamäki?
Bitcoin-guru myi kaikki bitcoininsa, osti toista kryptovaluuttaa: "Ihmiset eivät ole käsittäneet..."
Joo, itsekin kyllä veikkaan ettei se bitcoin voi enää kauaa nousta. Niin paljon perusteellisia vikoja on tekniikassa, isoimpana ehkä se blocksize ja sitä myötä jäätäväksi kasvaneet siirtomaksut sekä - ajat.
Katsotaan vaikka vuoden päästä kumpi oli oikeassa, olisiko kannattanut ostaa tähän (~$57) hintaan Moneroa vai ei? Sano minun sanoneen, että kyllä olisi kannattanut. Edelleen halpa ja täysin aliarvostettu hinta.
Coinbasessa tapahtuu
Bitcoin freeze as insider trading probed
Bitcoin Cashin "puhemies", Titanicin kokoisella egolla varustettu Roger Ver on vähintään epäilyttävä koijari. Saa googlata. Bitcoin Cash on hänen "projektinsa". Vaikka tietysti oli kiva saada ilmaisia kolikoita, niin Kyseessä on Bitcoinin maineella ratsastava "parempi vaihtoehto". Käytännössä ainoa ero Bitcoiniin on Bcashin suurempi block koko. Täten sitten teoriassa blockiin mahtuu enemmän transactioita, mutta käytännössä se ei ole pitänyt paikkaansa, vaan mainaajat ovat ovat tuottaneet puoliksi tyhjiä blockeja. Ihan yhtälailla oli Bcashin blockchain tukossa elokuun alkupuolella kun porukka ryntäsi mestoille myymään ilmaisia kolikoitaan. Tiedän sen koska itse käytin sitä silloin. Ainoa syy miksi Bcash on "nopeampi ja halvempi" kuin Bitcoin on se että Bcashilla on paljon vähemmän käyttäjiä.Kyseessä on Bcash-forkin masinoima hyökkäys. Samat miehet on Bitcoin.comin takana, sivusto shillaa Bcashia. Kannattaa ottaa kourallinen suolaa näiden juttujen kanssa jos Bitcoin ja Bcash mainitaan samassa yhteydessä.
No kyllä sillä isommalla lohkon koolla on väliä transaktioiden nopeudessa. Hyvä vaan ettei kaikki ole tahmaavan BTC varassa.Bitcoin Cashin "puhemies", Titanicin kokoisella egolla varustettu Roger Ver on vähintään epäilyttävä koijari. Saa googlata. Bitcoin Cash on hänen "projektinsa". Vaikka tietysti oli kiva saada ilmaisia kolikoita, niin Kyseessä on Bitcoinin maineella ratsastava "parempi vaihtoehto". Käytännössä ainoa ero Bitcoiniin on Bcashin suurempi block koko. Täten sitten teoriassa blockiin mahtuu enemmän transactioita, mutta käytännössä se ei ole pitänyt paikkaansa, vaan mainaajat ovat ovat tuottaneet puoliksi tyhjiä blockeja. Ihan yhtälailla oli Bcashin blockchain tukossa elokuun alkupuolella kun porukka ryntäsi mestoille myymään ilmaisia kolikoitaan. Tiedän sen koska itse käytin sitä silloin. Ainoa syy miksi Bcash on "nopeampi ja halvempi" kuin Bitcoin on se että Bcashilla on paljon vähemmän käyttäjiä.
Minun oletukseni on että Bitcoin alkuperäisenä säilyttää asemansa ja konservatiivisesti paranee vastaamaan tarpeita. Mikään siis ei estä oikeaa Bitcoinia myös esimerkiksi kasvattamasta lohkon kokoa, joten BCH ei ikinä saa BTC:n asemaa. Bitcoin Cash on yksi altcoin muiden joukossa, eikä edes hyvä sellainen. Niinpä vaihdoin kaikki BCH:t ja ETC:t mielenkiintoisempiin altcoineihin.No kyllä sillä isommalla lohkon koolla on väliä transaktioiden nopeudessa. Hyvä vaan ettei kaikki ole tahmaavan BTC varassa.
Saattaa olla jo liian myöhäistä. Ketään ei kiinnosta odotella joskus tulevaisuudessa tapahtuvia korjauksia joiden pitäisi olla jo nyt käytössä.Minun oletukseni on että Bitcoin alkuperäisenä säilyttää asemansa ja konservatiivisesti paranee vastaamaan tarpeita. Mikään siis ei estä oikeaa Bitcoinia myös esimerkiksi kasvattamasta lohkon kokoa, joten BCH ei ikinä saa BTC:n asemaa. Bitcoin Cash on yksi altcoin muiden joukossa, eikä edes hyvä sellainen. Niinpä vaihdoin kaikki BCH:t ja ETC:t mielenkiintoisempiin altcoineihin.
Koskaan kuulutkaan tuollaisesta "gurusta".Alkaakohan tästä Bitcoinin alamäki?
Bitcoin-guru myi kaikki bitcoininsa, osti toista kryptovaluuttaa: "Ihmiset eivät ole käsittäneet..."
Jep. Kyllä Bitcoin vaan aika vahvoilla on verrattuna muihin ihan pelkästään sen takia että oli ensimmäinen markkinoilla ja sen takia sen ympärille on jo rakentunut paljon sitä infraa. Suurimmalla osalla noista muista voi ihan suorilta sanoa, että niistä ei pitemmällä tähtäimellä tule mitään. Lyhyen tähtäimen voittoja joku voi niillä tehdä, mutta tuskin kestävät edes yhtä romahdusta ennenkuin ne unohdetaan ja porukka siirtyy seuraavan flavor of the month -kolikon pariin.Minun oletukseni on että Bitcoin alkuperäisenä säilyttää asemansa ja konservatiivisesti paranee vastaamaan tarpeita. Mikään siis ei estä oikeaa Bitcoinia myös esimerkiksi kasvattamasta lohkon kokoa, joten BCH ei ikinä saa BTC:n asemaa. Bitcoin Cash on yksi altcoin muiden joukossa, eikä edes hyvä sellainen. Niinpä vaihdoin kaikki BCH:t ja ETC:t mielenkiintoisempiin altcoineihin.
Totta että Bitcoin on tällä hetkellä käyttökelvoton. Mutta lightning ja muut parannukset tulevat palauttamaan sen toimintakuntoiseksi pelkästään jo siitä syystä että muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos kuitenkin nyt haluaa Bitcoinia toimivamman rahan, niin en näe mitään syytä pysähtyä Bitcoin Cashiin, kun paljon edistyksellisempiäkin altcoineja on saatavilla.Saattaa olla jo liian myöhäistä. Ketään ei kiinnosta odotella joskus tulevaisuudessa tapahtuvia korjauksia joiden pitäisi olla jo nyt käytössä.