Kotitekoinen margariini?

Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
687
Kotitekoinen margariini?

Ei huvita ostella > 10e/kg luomuekorasvoja, joten diy?

Eli haetaan helppoa reseptiä tai sitten "ei kannata, osta kaupasta". Jotkin reseptit sanoivat, että pitää vatkata jotenkin jäiden päällä. Onko pakko?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 745
Majoneesia voi tehdä kotona alusta asti ja sitä voi maustaa kotona itse. Jälkimmäinen onnistuu vielä ilman mitään välineitä.

Tässä ei välttämättä olla tekemässä itse mitään, kunhan vaan Mieleen tuli taas uutta materiaalia. Eikä tämä ole yleistä ollenkaan, toisin kuin majoneesien maustaminen tai kotona tekeminen. Ja margariinissa voi olla tarpeen käyttää teollisia kovettamisaineita, joita ei helpolla saa (varsinkin, jos käyttää paljon pehmeitä rasvoja).

Tämä olisi paljon pienenä kysymyksenä, kun projektiin taas tuskin panostetaan yhtään ja halutaan vaan ketjuja avata omiin nimiin. Tämäkin on potentiaalinen ongelma, koska GDPR mahdollistaa datan poistamisen , ja se nyt vaan on v*ttuilua tehdä monta, monta ketjua ja poistaa sitten tunnuksensa. Sitten ylläpidolla on hirveä duuni ja todennäköisesti margariiniketju deletoidaan suosiolla muun jätteen mukana.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 825
Kotitekoinen margariini?

Ei huvita ostella > 10e/kg luomuekorasvoja, joten diy?

Eli haetaan helppoa reseptiä tai sitten "ei kannata, osta kaupasta". Jotkin reseptit sanoivat, että pitää vatkata jotenkin jäiden päällä. Onko pakko?
Unohda margariini ja tee suosiolla voita.
Eli:
Osta lehmä(sonni ei kelpaa), lypsä se lehmä ja saat maitoa. Kuori kerma sen maidon pinnalta (tai osta kermanerotin) ja vatkaa sitä riittävän kauan että saat voita. Google kertoo lisää.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Prismasta Xtra margariini 60% hintaan 0,87 € / kg. Ei paljon kannata itse väsäillä, ellei nyt sitten tekemisen ilosta tuota halua tehdä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 065
Viestejä
4 325 213
Jäsenet
72 146
Uusin jäsen
Rampe__

Hinta.fi

Ylös Bottom