Ostetaan kortti josta ei lähde coil whine

Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
540
päätin ryhtyä puristiksi asian suhteen. eli jos löytyy kortti joka ei vikise edes äärirajoilla, em. kynäriä pyörittäessä 800x600 resolla ilman vsyncciä kun fps on satojen hujakoilla, saa tarjota. kiinnostaa kortit gtx 1050 tehosta ylöspäin. en jaksaisi yv:llä jauhaa niin testaa varmasti että kortti on 100% hiljainen vinkunan suhteen ennenkuin myyt.

ilmoita tarjouksessa myös hinta. asustelen Kuopiossa jos menee noudoksi.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 774
Löytyis GTX 1660 Supereita pari kpl, jotka ei äärirajoillakaan pidä mitään kilinää, MUTTA... kai olet siitä tietoinen, että tuo coil whine voi olla kaikkien komponenttien yhteissummasta eli poweri ja emo vaikuttavat asiaan myös? Jos oot stadissa, voidaan sopia kaupat niin, että testaat korttia ja ostat jos kelpaa, muuten palautuu takas mulle. Siitä huolimatta väitän kiven kovaa, että asiaan vaikuttavat myös muut komponentit, vaikka itse itku kuuluisikin sieltä näyttiksestä.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
540
Löytyis GTX 1660 Supereita pari kpl, jotka ei äärirajoillakaan pidä mitään kilinää, MUTTA... kai olet siitä tietoinen, että tuo coil whine voi olla kaikkien komponenttien yhteissummasta eli poweri ja emo vaikuttavat asiaan myös? Jos oot stadissa, voidaan sopia kaupat niin, että testaat korttia ja ostat jos kelpaa, muuten palautuu takas mulle. Siitä huolimatta väitän kiven kovaa, että asiaan vaikuttavat myös muut komponentit, vaikka itse itku kuuluisikin sieltä näyttiksestä.
hinta puuttui.:)
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 220
Löytyis GTX 1660 Supereita pari kpl, jotka ei äärirajoillakaan pidä mitään kilinää, MUTTA... kai olet siitä tietoinen, että tuo coil whine voi olla kaikkien komponenttien yhteissummasta eli poweri ja emo vaikuttavat asiaan myös? Jos oot stadissa, voidaan sopia kaupat niin, että testaat korttia ja ostat jos kelpaa, muuten palautuu takas mulle. Siitä huolimatta väitän kiven kovaa, että asiaan vaikuttavat myös muut komponentit, vaikka itse itku kuuluisikin sieltä näyttiksestä.
Tässä olin itse sanomassa samaa, esim. itselläni yksi koneistani vinguttaa näyttistä lähes riippumatta minkä näyttiksen sinne pistää, kun taas muissa koneissa ko. näyttikset ovat pääasiallisesti hiljaa. Poweri on suht laadukas kyllä, voi olla emolevyssä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 185
Viestejä
4 349 397
Jäsenet
72 365
Uusin jäsen
Zanablaad

Hinta.fi

Ylös Bottom