Konepakettia noin 2500e pelaamiseen

Moro!

Olen hankkimassa uutta pelikonetta ja kaipaisin neuvoja paketin kokoamiseen. En ole oikein ajan tasalla nykyisistä komponenteista, joten kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan.
Nykyinen tehokone GTX970:llä on jo antiikkia, eli kokonaan uutta pakettia hakusessa, myös näyttöjä 27" koossa saapi ehdottaa, sen ei tarvi mennä tuon 2500e sisälle.

Budjetti: max. ~2 500 €
Tavoite: että kone kestäisi useamman vuoden ilman tarvetta heti päivittää
Käyttö: pääasiassa pelit, erityisesti Flight Simulator 2020 ja muita raskaampia simulaatioita, sekä esim. GTA6 jne. Tarkoitus olisi saada grafiikat mahdollisimman ylös.

Toiveena
  • Kaikki osat mieluiten samasta kaupasta, jossa kone myös isketään kasataan
  • Kotelo: mahdollisimman hillitty ulkonäkö, eli ei vilkkuvia ledejä
  • Voin odottaa kevääseen 2026, jos silloin on tulossa uusia komponentteja tai parempia diilejä, itse olen ihan pihalla näistä
  • Wifi ja bluetooth olisi tosi jees
  • Tallennustilaa tarvitsee varmaan sen 2tb vähintään
Kiitos jo etukäteen kaikista ehdotuksista ja neuvoista!

No tuossa on naksuteltu peruspakettiin parannuksia ja winukkalisenssikin ~2500€

Mutta tuo on nyt suuntaa antava mitä sillä 2000€-2500€ saa eli: Markkinoiden paras peliprossu 9800x3d + 5080 Nvidia. Paremmin optimoimalla osasia mitä tuo Proshopin modifikaattori antaa tehdä, hinnasta on sellainen ~300€ tingittävissä pois suht helposti. Winukkakin löytyy harmaana torista tms ~5€.

Edit: Ja jos tosiaan konetta on vasta keväällä ostelemassa niin tarkkoja osalistauksia on suht turha tehdä nyt, markkinat elää kokoajan. Esim nyt justiinsa muistit ~tuplahintaisia parin viikon takaiseen, keväällä ne voi olla halvempia taas (tai sitten kalliimpia) Lisäksi Super-mallit Nvidialta VOI tulla keväällä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 559
Jäsenet
80 104
Uusin jäsen
JJS93

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom