Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itse vaihtais mitään. Defaulteilla vaan asennat winukanEnkyllä ymmärrä että miks se nyt yhtäkkiä toimi tuolla b sloteissa kun aikassemmin nimenomaan ei toiminu ja tota vaihdanko biosista yhtään mitään aswtuksia?
Joo noi numerot näyttää hyviltä.Yritin bootat bios updaten jälkeen kahella ramilla (A1 & B1) eikä toiminut. Ei tosin antanut samoja koodeja vaan vaihteli nyt koodien 01 ja 03 välillä vaan. Tikku irti A1 slotista ja taas yhellä alko toimimaan.
et ymmärtänyt, testailen tällä hetkellä 2x8gb ddr4 3200mhz kammoilla. Mulla on omassa pääkoneessa kiinni ne tän emolevyn mukana tulleet 4x8gb setti. Sit mulla on just ostetut 2666mhz kammat kans tossa vieläYmmärsinkö oikein, että testailet niillä koneen mukana tulleilla muisteilla kun muistin määränä näyttää olevan 8GB screenshottien perusteella etkä niillä 16GB kammoilla?
Niin hetkinen 8 GB kampa käytössä.Ymmärsinkö oikein, että testailet niillä koneen mukana tulleilla muisteilla kun muistin määränä näyttää olevan 8GB screenshottien perusteella etkä niillä 16GB kammoilla?
Oon testannu molemmat yksitellen erikseen ja on toiminut. Sekä nää on just nimenomaan ostetut sekä ollut aikasemmin tossa mun pääkoneessaNiin hetkinen 8 GB kampa käytössä.
Suosittelen testaa jokaista kampaa myös siinä B slotissa. Itsellä kun on tämmöistä samantyylistä vikaa koneessa ollut niin oli viallienn RAM kampa vaikka uutena ostin ja sain Verkkokauppa.comista kyllä rahat takaisin.
Oon testannu molemmat yksitellen erikseen ja on toiminut. Sekä nää on just nimenomaan ostetut sekä ollut aikasemmin tossa mun pääkoneessa
Juuri meinasinkin ehdottaa. Itse käyttäisin noin vaan.. Ei se loppujen lopuksi ole maailmanloppu käyttää käytettyä konetta noin.toimii kahdella kammalla nyt kuhan on samalla puolella eli B1 ja B2 sloteissa…
Tää kone tuli aika kalliiks nyt kuitenkin kun on tullut useampi mutka matkaan ja joutunut patentoimaan, joka ei tietysti ostajan silmissä hyvää kuvaa anna… laitan hinnat mitä maksoin about peräänIhan hyvä idea ja veikkaan että teet vielä profiittia. En näe syytä olla myymättä täytenä hiukan emovikaisena koneena jos:
Jos järjestelemä näyttää sen että saat täydet 16 GB käytettävissä (tai siis 15,8GB+)
Ja testaat vielä RAMin täydellä nopeudella. Eli laita X-Amp profiilit päälle 3200mhz ja CPU-Z ohjelma näyttää SPD kohdalla
t
Että toimii 1600mhz molemmat Slot #1 ja Slot #2
Tietysti mainitse myydeessäsi että et saa tiettyjä slotteja toimimaan.
Toi on vielä aika amatööri testi. Memtest86 on hyvä mutta kestää 6-8h.Tätä kautta ei ainakaan löydä ongelmia…
Toi on vielä aika amatööri testi. Memtest86 on hyvä mutta kestää 6-8h.
Memtest64 (eri ohjelma kuin memtest86) on tosi tosi hyvä myös sitä suosittelen, kestää vaan pari sekunttia ja tehdään siis Windowsin sisällä ainakin niistä mun vikaisista Verkkokauppa com ramista löysi virheitä (vaikka ne boottasi kyllä ilman ongelmaa eli viat oli pieniä ja tuli näkyville vain raskaassa käytössä)
Tässä linkki:
TechPowerUp MemTest64 1.0 Download
TechPowerUp Memtest64 is a lightweight, standalone utility that lets you check your system memory for problems at the hardware-level. It has a graphiwww.techpowerup.com
Näyttää hyvältä. Voit vielä katsoa memory tabin ja ottaa siitä kuvan jos haluatnyt olis tos toi cpu-z
Joo lyö GPU vielä ja katsotaan sitten vielä.Jos mä lyön sitten täsvaihees gpu paikalle ja katsotaan muuttuuko tilanne…
Juu itsellä Mini-ITX emolevy jossa vain 2 slottia... en tiennyt että se on niin vakava asia jos käyttää väärissä sloteissa. Kyllä silti myisin varmaankin kokonaisena koneena mainitset vaan asiasta just myydessä. Jimms asiakaspalvelu (btw tosi hyvä apu yleensä) sanoo kyllä että muuta ongelmaa ei pitäisi tulla jos käyttää Single channelina.Niin sehän oli ihan selkeä homma että toimii single channelina kun ne on molemmat tolla oikeella puolella.
Paras taitaa olla:No onko niille joku testi että miten voi testata kuinka paljon se vaikuttaa?
Pitäskö läpällä vielä kokeilla slotti 1 ja sit toi vika slotti eli A1 ja b2
Juu kuulostaa siltä että se on aikalailla niinkuin selvä. Se slotti ei vaan pelaa :/ harmi.Nojoo, kiristelin ja ei ollut vaikutusta, vasen puoli on täysin mykkä. Ei toimi vasemmalla eli (A:ssa) edes singleinä eikä siis tuplanakaan. Outoa kyllä että kun ensimmäisenä hommasta valitin, niin oli niin että ei toiminut kuin pelkästään tuossa A:ssa ja nyt on toistepäin…
Kyllähän sen tiedän että suosituspaikat on määrätyt, mutta kun A slotit ei toimi ollenkaanManuaalissa kyllä lukee ne suosituspaikat, niille muisteille. (Omassa paikat A2 & B2 oli on kyllä niin helvatin piukat, että melkein teki mieli ottaa leka avuksi...)
Juu, lähinnä niitä emon pinnejä tarkoitin sillä mekaanisen puhdistamisen varovaisuudella.Joo vetelin siis jo prossun elektroniikka cliinerillä sillonkun otin irti sen. Ja emossahan ne pinnit on eikä prossussa, vai tarkotatko jotain muuta @Zepe