Myyty Kolink Phalanx + H115i (HKI)

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 267
Myytävä tuote: Kolink Phalanx kotelo + H115i RGB Platinum jäähdytin
Hinta: 70€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kotelo Jimm's, jäähdytin torista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Jäähdyttimelle kyllä
Muuta huomioitavaa:


Myydään tarpeettomana Kolink Pahalanx, josta alimmainen etutuuletin pitää välillä ikävää surinaa, eli todennäköisesti laukeaa jossain vaiheessa. Tämän lisäksi Corsairin h115i RGB Platinum 280mm, mutta vain am4 -kiinnikkeillä. Tuli mulle käytettynä tuo jäähdytin, enkä koskaan saanut muita kiinnikkeitä. Kuittikin jäähylle löytyy, takuuta voimassa 20.5.2024 asti, mutta en sitten tiedä miten tuo menee kun ei ole koko settiä olemassa. Kuvassa ei näy, mutta koteloon löytyy molemmat kyljet, joista toinen lasinen.

Lähtee em. puutteista johtuen (ja koska ovat olleet jo pitkään vain keräämässä pölyä) edullisesti. En myy erikseen!

Vain nouto Viikinmäestä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Vain nouto
Maksutapa: Mobilepay, käteinen


Kuva:
20211112_210825199_iOS.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Tarjotaan 30e noudolla ihan vaan että pääset romuista eroon ja että mä saan itelleni jonku lasikylkisen kotelon mihin lykätä toi 4790k setti kiinni ja joku jonne sen voi ostaa ku edes pikkasen löytyy rgb:tä (kuulemma rgb:llä tulee lisää äfpeeässää). Ton jäähyn tungen vaikka tohon mun itx settiin mihin joskus hamassa tulevaisuudessa saan etittyy itelleni halvan ryzenin ku emoki jo löytyy
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 267
Tarjotaan 30e noudolla ihan vaan että pääset romuista eroon ja että mä saan itelleni jonku lasikylkisen kotelon mihin lykätä toi 4790k setti kiinni ja joku jonne sen voi ostaa ku edes pikkasen löytyy rgb:tä (kuulemma rgb:llä tulee lisää äfpeeässää). Ton jäähyn tungen vaikka tohon mun itx settiin mihin joskus hamassa tulevaisuudessa saan etittyy itelleni halvan ryzenin ku emoki jo löytyy
Ihan noin halvalla en myy, 50€ ja hae pois?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 074
Viestejä
4 226 163
Jäsenet
71 165
Uusin jäsen
Anger

Hinta.fi

Ylös Bottom