Myydään Kokonainen "Retro PC" 1200Mhz Celeron, Abit ST6, 25GB HDD.. -JKL-

Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
988
Tällainen helmi löytyi varastosta, hieman on ajan patinaa nähtävissä. Ollut pöydällä johon paistaa aurinko suoraan ikkunasta :)

Olen tämän koneen itse kasannut 22 vuotta sitten, ollut viimeisen n.10v häkkivarastossa ja lähti käyntiin pahinpien pölyjen puhalluksen jälkeen moitteetta.
Koneessa XP asennettuna, epäilen että lisenssiä ei kyllä ole tallessa/jos koskaan ollut edes. Kaikki tuntuu toimivan kuten pitää.


Tuote:Kokonainen "Retro PC" 1200Mhz Celeron, Abit ST6, 25GB HDD, Samptron 76E 17" näyttö.
Hinta: Kerta pakollinen niin olkoon vaikka 99,99€ jos hinta ei miellytä nii aina voi tarjoo
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Varmasti jostain ostettu joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa): No eipä tietty ole ei
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: yleiset


Kuva:

RetroPC.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 722
Tällainen helmi löytyi varastosta, hieman on ajan patinaa nähtävissä. Ollut pöydällä johon paistaa aurinko suoraan ikkunasta :)

Olen tämän koneen itse kasannut 22 vuotta sitten, ollut viimeisen n.10v häkkivarastossa ja lähti käyntiin pahinpien pölyjen puhalluksen jälkeen moitteetta.
Koneessa XP asennettuna, epäilen että lisenssiä ei kyllä ole tallessa/jos koskaan ollut edes. Kaikki tuntuu toimivan kuten pitää.


Tuote:Kokonainen "Retro PC" 1200Mhz Celeron, Abit ST6, 25GB HDD, Samptron 76E 17" näyttö.
Hinta: Vaikea määritellä, ei tälle itsellä ole mitään käyttöä mutta en viiti ser jätteeseen työntää.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Varmasti jostain ostettu joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa): No eipä tietty ole ei
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: yleiset


Kuva:

Hintapyyntö pakollinen tieto, joten aseta tuotteelle jonkinlainen hinta
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
1 240
voisin maksaa 20 euroo koneesta
näytön voit pitää itse, siitä saa ehkä monta kymppiä kun kuvaputkiharrastaja osuu kohdalle jolle myydä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 848
Viestejä
4 384 177
Jäsenet
72 881
Uusin jäsen
LeChuck

Hinta.fi

Ylös Bottom