Kokemusta Offerillan tarjouksista?

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
539
Autoon pitäisi tehdä moottoriin öljyn välivaihto. Googlailin vähän paikkoja niin sattui tämmöinen offerilta diili eteen. Kuvauksen mukaan diili sis.öljyn ja suodattimen vaihdon plus jotain tarkistuksia(jos nyt oikeasti tarkistavat). Hinta olisi vain 49eur ja uutena asiakkaana saisin 15% alennuksen tuosta hinnasta. Tosin hintaan tulee lisää öljyn lisäyksestä koska diili sis.vain 4l öljyä.
Onko teillä kokemusta näistä diileistä? Vaihtavatko oikeasti kuvauksessa mainittu öljyt sisään vai antavatko vaan valohoitoa? Sähköpostiin vastasivat, että vuosihuollot tehdään päivän aikana eli eivät pysty takaamaan, että homma hoidetaan odottaessa.
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
512
Ei ole kokemusta, mutta aika pieni tai olematon kate voi jäädä, jos käyttää moottorin valmistajan hyväksymiä öljyjä. Ja niitähän modernissa eli alle 20-25 vuotta vanhassa moottorissa kannattaa ainoastaan käyttää. Tapauskohtaista tietysti minkähintaisia ne öljyt on.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
88
Välillä olen miettinyt josko tarttuisi Offerillan tarjouksiin, erityisesti autoilukategoriassa hinnat tuntuvat olevan todella kilpailukykyisiä. Nyt suunnitteilla auton pinnoituttaminen joko kovavahalla tai ihan keraamisella pinnoitteella.

Silmään osui Offerillan tarjous Keraaminen takuupinnoite – Helsingin autopesu | -66 % . Tarjoajana Helsingin Autopesu Oy. Tarjoavat aika huimaa alennusta: Keraaminen Si02-takuupinnoite 199 € (arvo 590 €). Itse tarjouksessa kerrotaan aika vähän tietoa itse toimenpiteestä tai käytetystä aineesta. Aineeksi mainitaan Si02-takuupinnoite, mutta ei mitään brändinimeä. Tässä kohtaa tulee mieleen Korrekin Pro TFC Polymatrix SiO2 -aine, jolla olen menestyksellä itse autoni kerran pinnoittanut (tuolloin toki oli työnantajan puolesta käytössä lämmin huoltohalli). Pullo tuota maksaa noin 24€ ja sillä käsittelee auton useampaan kertaan.

Ajattelin, että Helsingin Autopesun sivuilta sitten varmaan löytyy lisätietoja. No eipä löydy. Mutta hinnastosta löytyy käytännössä sama palvelu, eli pesu ja keraaminen pinnoite: Käsinpesu + keraaminen pinnoite. Hintaa tällä on 290€. Ja tämä siis hinnastohinta, ei mikään erikoisalennus.

Tästä herää aika voimakas epäilys, että tuo Offerillassa tarjottava 590€ hinnoiteltu 199€-tarjous on tuo täysin sama hinnaston tuote, jonka hinta on 290€. Tietämättä mitä ainetta tuossa käytetään voi kyllä todeta, että jos se on esim tuo Korrekin TFC Polymatrix, on tuo hinta joka tapauksessa todella korkea.

Summa summarum - joku päivä ehkä tartun johonkin Offerillan autoilukategoriatarjoukseen, mutta selvitän ensin mitä oikeasti tulee ostettua. Ravintolakategorian tarjouksissa tuo on paljon läpinäkyvämpää - esim. joku ruokalistan tuote kaksi yhden hinnalla tms.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
539
Välillä olen miettinyt josko tarttuisi Offerillan tarjouksiin, erityisesti autoilukategoriassa hinnat tuntuvat olevan todella kilpailukykyisiä. Nyt suunnitteilla auton pinnoituttaminen joko kovavahalla tai ihan keraamisella pinnoitteella.

Silmään osui Offerillan tarjous Keraaminen takuupinnoite – Helsingin autopesu | -66 % . Tarjoajana Helsingin Autopesu Oy. Tarjoavat aika huimaa alennusta: Keraaminen Si02-takuupinnoite 199 € (arvo 590 €). Itse tarjouksessa kerrotaan aika vähän tietoa itse toimenpiteestä tai käytetystä aineesta. Aineeksi mainitaan Si02-takuupinnoite, mutta ei mitään brändinimeä. Tässä kohtaa tulee mieleen Korrekin Pro TFC Polymatrix SiO2 -aine, jolla olen menestyksellä itse autoni kerran pinnoittanut (tuolloin toki oli työnantajan puolesta käytössä lämmin huoltohalli). Pullo tuota maksaa noin 24€ ja sillä käsittelee auton useampaan kertaan.

Ajattelin, että Helsingin Autopesun sivuilta sitten varmaan löytyy lisätietoja. No eipä löydy. Mutta hinnastosta löytyy käytännössä sama palvelu, eli pesu ja keraaminen pinnoite: Käsinpesu + keraaminen pinnoite. Hintaa tällä on 290€. Ja tämä siis hinnastohinta, ei mikään erikoisalennus.

Tästä herää aika voimakas epäilys, että tuo Offerillassa tarjottava 590€ hinnoiteltu 199€-tarjous on tuo täysin sama hinnaston tuote, jonka hinta on 290€. Tietämättä mitä ainetta tuossa käytetään voi kyllä todeta, että jos se on esim tuo Korrekin TFC Polymatrix, on tuo hinta joka tapauksessa todella korkea.

Summa summarum - joku päivä ehkä tartun johonkin Offerillan autoilukategoriatarjoukseen, mutta selvitän ensin mitä oikeasti tulee ostettua. Ravintolakategorian tarjouksissa tuo on paljon läpinäkyvämpää - esim. joku ruokalistan tuote kaksi yhden hinnalla tms.
Kantsis kysyä tarkemmin ettei tarvii katua niinku minun kohdallani. Paljonko myllytykset maksaa?Itte otin myllytyksen pinnoituksella hintaan jotain 110eur. Firma oli tähtitornin autopesu. Alku näytti ihan normaalilta eli liuotinta ja pesuvaahtoa auton päälle, korkeapainehuuhtelua ovien väliä myöten, mutta itse myllytys oli sellaista nopeaa vetoa sinne&tänne ja lopuksi suihkuttelivat jotain wetcoat tapaista litkua jonka huuhtelivat pois niin kiillottui pinta. En muista kuuluuko sisäpuhdistus hintaan mutta se tehtiin mielestäni hyvin ja lopuksi antoivat yhden pesukupongin mukaan. Vähän aikaa nuhtelin, että ette tämmöisellä kikkailulla saa vakiasiakkaita mutten reklamoinnut sinne offerilaankaan. Lopputulos oli hintaan nähden ihan tyydyttävää.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 874
Viestejä
4 207 062
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom