Kokemuksia aftermarket peruutuskameroista?

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 534
Vitoon olisi tarve peruutuskameralle. Harvakseltaan näyttää olevan kokemuksia jälkiasennus tutkista/kameroista jne. Kotimaan tarjonta näyttää olevan kiinaroinaa Suomen hinnoilla. Jokseenkin usein näkyy liikenteessä kilpivaloasennuksina moisia, mutta toimiiko ne? Omassa rassissa on pariovet, joten se rajaa suht. Hyvin vaihtoehtoja poies. Ohessa linkki moiseen kapistukseen, mitä olen ajatellut: 7" langaton näyttö ja kamera IR LED setti Alvithan tuohon pätkähtää päälle, joten varmaan yksi ja sama tilata itse kinkeistä ilman ylimääräistä välikättä. Vinkkejä/kokemuksia otetaan vastaan.
 

Noz

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
161
Omassa pakussa olen käyttänyt Ebayn parin kympin langallisia settejä ongelmitta. Jos mukana tuleva kamera ei ole esim. kiinnityksiltään sopiva, niin irtokameroita löytyy kympillä. Ja videosignaali kulkee rca-piuhassa ainakin 15 metriä.

Yhtä langatonta kameraa, joka yhdistyi Android-luuriin wifillä, olen testannut. Kamera ei käynnistynyt joka kerta ja yhdistäminen puhelimeen oli satunnaista. Linkittämäsi valmiit ratkaisut toimivat varmaankin paremmin. Langallisiin järjestelmiinkim on saatavilla langaton lähetin-vastaanotinpari, jos haluaa muuttaa nykyisen langallisen järjestelmän langattomaksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 972
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom