- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 374
Syksyllä julkaistuun Shadow of the Tomb Raider -peliin saapui maaliskuussa päivitys, joka toi mukanaan tuen DXR-säteenseurannalle ja DLSS-reunojenpehmennykselle.
Testasimme GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimilla, miten DXR-säteenseurannan eri asetukset sekä DLSS-reunojenpehmennys vaikuttavat pelin suorituskykyyn ja kuvanlaatuun.
Lisäksi ajoimme mukaan pikaisen kokeilun GeForce GTX 1080 Ti -näytönohjaimella NVIDIAn eilen julkaisemilla 425.31 -ajureilla, jotka mahdollistavat DXR-säteenseurannan ilman rauhtakiihdytystä GeForce GTX -sarjan näytönohaimilla (vähintään GeForce GTX 1060 6 Gt).
Lue artikkeli: Kokeiltua: Shadow of the Tomb Raider ja DXR- & DLSS-ominaisuudet
Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.
Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: