Voin ainakin kuvitella juuri noin. Menneestä hieman yli 13 vuotiaasta saku vanhuksesta vielä kuva.Toinen koira auttaa pahimman yli, koska pahinta tuossa on juuri tuo ettei kukaan tule vastaan ja täysi hiljaisuus...
Pentu oli onneksi 2 päivää päällekkäin, mutta olisihan sitä halunnut pidemmänkin ajan, jos vaan mitenkään olisi ollut mahdollista.
Itse olen kyllä tähän asti hirmu tyytyväinen koiraan. Aamulla oli sillä taas kovasti virtaa. Käytiin ulkoilemassa ja koirapuistossa, jossa olikin nyt kivasti koiria (sattumalta). Rottweiler 14 viikkoa. Ensin se puisto vähän pelotti, mutta sitten olisi hallunnut varmaan jäädä vielä pidemmäksikin aikaa. On se luopuminen silti raskasta ja toisaalta huonoa oloa/vointia ei saisikaan pitkittää. Eli toivottavasti koirat pysyy kanssa mahdollisimman terveinä (terveet vanhemmat ym.).
Tuo Ritu pentu oli 11 vikkoa ja 3 päivää vanha, kun se tuli. Sai siis leikkiä sisarustensa kanssa aika kauan. Torin kautta olin katsellut jo koiria tai pentuja, kun sielläkin ainakin jotain on. Mutta tuo pentu oli jonkun muun myyntisivuston kautta löytynyt tapaus. Oli siis kiinnostava, eikä ollut kovin kaukanakaan. Muistelen että ainakin naapurissa oli Rottweiler uros? ja ihan ok koira oli. Nyt vaan ei ole enää näkynyt sitä, eli ehkä oli jo hyvin vanha koira.