Myydään Kingston FURY Beast DDR5 6000 MHz CL36 16GB (2x8) *HKI*

Tuote: Kingston FURY Beast DDR5 6000 MHz CL36 16GB (2x8)
Hinta: 299€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 11/2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Elinikäinen, digitaalinen.
Muuta huomioitavaa:
Päivitän toisiin muisteihin, joten nämä lähtee kiertoon.
KF560C36BBEK2-16

AMD extended profile for overcloking (EXPO) – 6000 MHz – 1.35 V – CL36 – 36-38-38
AMD extended profile for overcloking (EXPO) – 5600 MHz – 1.25 V – CL36 – 36-38-38
Intel Extreme Memory Profiles (XMP) – 6000 MHz – 1.35 V – CL36 – 36-38-38
Intel Extreme Memory Profiles (XMP) – 5600 MHz – 1.25 V – CL36 – 36-38-38
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto tai postitus plus kulut
Maksutapa: Mobilepay

Viimeksi muokattu:
Vähän toiveajattelua myydä kittiä 299€ hintaan, kun samanlaiset matalammalla latenssilla saatavilla 215€ verkkiksestä:

Vaikka koskaan en kommentoi mitään niin pakko nyt kommentoida. Tämä on yksi erikoisin myyjä mitä olen koskaan nähnyt ja tässä olen yli 10 vuotta tehnyt kauppaa. Ei koskaan vastaa torin kautta mihinkään ja päivän aikana hinta muuttuu kysynnän mukaan. Tuote voi olla 140 aamulla ja kun tarjoat 135 niin hinta nousee 160 tai 180 euroa. Ihmeellinen tyyppi oikeasti.

Muutama päivä sitten se myy prosessorin täällä kalliimmalla kun torin kautta joten mielestäni hän rikkoo pelisääntöjä. Tarjosin kyseisen hinnan mikä torilla oli mutta ei myynyt ja samana päivänä prosessin hinta nousi 30 euroa.

Seuraava päivä prosessori oli myyty 150 eurolla eli samaan hintaan mitä tarjosin.

Mielestäni hänen kuuluisi saada varoituksen / lähtöpassit tästä ja jos hän tekee minusta täällä sivustolla valituksen niin tehköön. Olen ollut jo muron aikana myyjänä ja täällä jo vuodesta 2018 joten tälläistä tyyppejä tänne ei tarvita.

Viimeksi muokattu:
Vähän toiveajattelua myydä kittiä 299€ hintaan, kun samanlaiset matalammalla latenssilla saatavilla 215€ verkkiksestä:

Myyn cl36 muisteja ja linkissä cl30. Eivät ole samat.

Vaikka koskaan en kommentoi mitään niin pakko nyt kommentoida. Tämä on yksi erikoisin myyjä mitä olen koskaan nähnyt ja tässä olen yli 10 vuotta tehnyt kauppaa. Ei koskaan vastaa torin kautta mihinkään ja päivän aikana hinta muuttuu kysynnän mukaan. Tuote voi olla 140 aamulla ja kun tarjoat 135 niin hinta nousee 160 tai 180 euroa. Ihmeellinen tyyppi oikeasti.

Muutama päivä sitten se myy prosessorin täällä kalliimmalla kun torin kautta joten mielestäni hän rikkoo pelisääntöjä. Tarjosin kyseisen hinnan mikä torilla oli mutta ei myynyt ja samana päivänä prosessin hinta nousi 30 euroa.

Seuraava päivä prosessori oli myyty 150 eurolla eli samaan hintaan mitä tarjosin.

Mielestäni hänen kuuluisi saada varoituksen tästä ja jos hän tekee minusta täällä sivustolla valituksen niin tehköön. Olen ollut jo muron aikana myyjänä ja täällä jo vuodesta 2018 joten tälläistä tyyppejä tänne ei tarvita.
Onko sinulla todisteet näihin sinun väittämiin? Sana sanaa vastaan ei toimi plus tämä ei ole sovelias keskustelu paikka kauppa alueen sääntöjen mukaisesti

Yritän katsoa jos vanha ilmoitus torilla olisi. Myit sen 150 euroilla. On todisteita. Kuten sun myymät valkoiset tuulettimet, virtalähde ja moni muu tuote torilla nimellä jönni tai vastaava missä naisen kuvan

Yritän katsoa jos vanha ilmoitus torilla olisi. Myit sen 150 euroilla. On todisteita. Kuten sun myymät valkoiset tuulettimet, virtalähde ja moni muu tuote torilla nimellä jönni tai vastaava missä naisen kuvan
Valitettavasti en tiedä ketä tarkoitat, muistathan kunnioittaa myös ulkopuolisia. Valheellisen tiedon levittämisestä koituvat laki pykälät.

Tässä sulle todisteet...nostat hinnat pitkin päivää miten huvittaa

Screenshot_2026-01-26-20-05-08-96_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Väitätkö että et ole sama tyyppi torilla ja ihan samat tuotteet myyty täällä mitä myöhemmin poistat.

Viimeksi muokattu:

Tästä lainaten, hintapyynti tulee olla pienempi, mitä uusi maksaa. Linkitetyssä on paremmat muistit, joten hintapyynnin kuuluisi olla alle linkin hinnan.

Väitätkö että et ole sama tyyppi torilla ja ihan samat tuotteet.
En tunne kyseistä henkilöä, mutta muistathan:

Kunnianloukkaus (Rikoslaki 24:9 §)
Jos henkilö:
esittää valheellista tietoa tai vihjauksen
tunnistettavasta henkilöstä
julkisesti
tavalla, joka on omiaan vahingoittamaan mainetta, aiheuttamaan halveksuntaa tai kärsimystä

Olet näin ollen syyllistynyt tähän.

Väitätkö että samat tuotteet eivät ole täällä ja siellä? Samat kuvat ja paikkana Konala Helsinki. Oikeasti mua et voi ainakaan kusettaa.

Viimeksi muokattu:

Jos henkilö:
julkisesti
tavalla, joka on omiaan vahingoittamaan mainetta, aiheuttamaan halveksuntaa tai kärsimystä

Sä voit vedota mihin haluat. Ja älä itse oikeasti täällä jaksa sellaista kun uskon ja kuten näkyy moni muukin on huomannut samaa. Joten turhaan itket.

Viimeksi muokattu:
Jos teet 10 vuotta kauppaa niin kyllä ne samat tuotteet ovat myös torilla joten turhaan yrität. Itse olen tehnyt rehellistä kauppaa ja tavannut tätä kautta useita kymmeniä jopa 100 ihmistä. Niistä muutama on tullut ihan ystäväksi. Tämä sivusto ei kaipaa sun tyyppisiä ihmisiä kuten myös näitä uusia sankareita jotka yrittävät kusettaa rehellistä porukka .

Jos henkilö:
julkisesti

😅

Mulla ihan samat screenshotit jönnistä torilla ja täällä ja samat tuotteet missä hinta liikkuu miten sattuu. Lisäksi niin ylimieliset vastaukset - ei tyypillä ole omaa elämää kuin kiusanteko myyntipalstoilla

Nollapostauksesi menee, mutta näköjään reilusti omia myyntiilmoituksiakin poistanut ajansaatossa täältä. --> sääntöjen vastaista

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
298 857
Jäsenet
81 544
Uusin jäsen
Make81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom