Kingdom Come: Deliverance II (PC, PS5, XBX) - Julkaisu 11.2.2025

Ykkönen koukutti kyllä sillä pelimaailmallaan välittömästi. Taistelemista tuli kuitenkin vältettyä viimeiseen asti, kun se oli niin tuskallista ja jotenkin liian vangitsevaa oli viholliseen lukittautuminen. Toivottavasti kakkosessa olisi vähän vapaampaa se taistelu ilman lukituksia (en ole katsonut pelistä mitään).
 
Elämäni aikana ennakkotilatut tai julkaisupäivänä ostetut pelit voi laskea yhden käden sormilla. Tämä tulee olemaan seuraava. Kertoo jotain siitä, miten paljon arvostan Warhorsen luomaa pelikokemusta ykkösessä. Kakkosen hype on sen verran kova, että odotukset sen kuin nousee. En ollut aluksi combat-systeemin ystävä, mutta totuin, ihastuin ja rakastuin.
Hear hear!

Itse olen osallistunut tätä aiemmin vain Squadin ja KCD1:sen joukkorahoitukseen ja kumpikaan ei pettänyt.
Nyt tuli ostettua tuo Gold Edition Steamistä 80 eurolla. Enpä ole koskaan mihinkään peliin noin paljoa rahaa laittanut. Luotto on kova.
 
Ykkönen koukutti kyllä sillä pelimaailmallaan välittömästi. Taistelemista tuli kuitenkin vältettyä viimeiseen asti, kun se oli niin tuskallista ja jotenkin liian vangitsevaa oli viholliseen lukittautuminen. Toivottavasti kakkosessa olisi vähän vapaampaa se taistelu ilman lukituksia (en ole katsonut pelistä mitään).
Vähän samaa ongelmaa oli itsellänikin kunnes opettelin mekaniikat kunnolla. Se ei paljoa vaadi.
Master striken oppimisen jälkeen taistelu onkin vähän liiankin helppoa kunnon panssareilla.

Tämä kaveri on pohtinut tulevia mekaniikkoja melko syvällisesti.
 
Ykkönen koukutti kyllä sillä pelimaailmallaan välittömästi. Taistelemista tuli kuitenkin vältettyä viimeiseen asti, kun se oli niin tuskallista ja jotenkin liian vangitsevaa oli viholliseen lukittautuminen. Toivottavasti kakkosessa olisi vähän vapaampaa se taistelu ilman lukituksia (en ole katsonut pelistä mitään).
Minulla ekalla kerralla peliä aloittaessa jäi pelit kesken ihan alkumetreillä kun lähestyin asioita niin kuin olin muissa peleissä tottunut. Turhautumistaso oli aika korkea. :)

Muutaman viikon jälkeen aloitin uudelleen ja eri tavalla ja voi että. Peli meni minun listoilla kirkkaasti ykköseksi ja on siellä pysynyt. Kolme kertaa olen kaikkine lisäreineen pelannut alusta loppuun ja mielipide ei ole miksikään muuttunut.
Mua kaiken muun ohella kiehtoi suunnattomasti historiallinen fakta-aspekti. En ole mikään ropetyyppi, mutta tätä peliä pelatessa väkisinkin ajautui Henryn saappaisiin sinne 1400-luvun eurooppaan.

Odotukset kakkosen osalta on siis aika korkealla.
 
Minulla ekalla kerralla peliä aloittaessa jäi pelit kesken ihan alkumetreillä kun lähestyin asioita niin kuin olin muissa peleissä tottunut. Turhautumistaso oli aika korkea. :)

Muutaman viikon jälkeen aloitin uudelleen ja eri tavalla ja voi että.
Saako kysyä että millä tavalla? :)
 
Warhorse lupailee kolme kappaletta DLC:tä.



GZCiCI2WYAAjXke
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 577
Jäsenet
73 673
Uusin jäsen
agonisaattori

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom