Kingdom Come: Deliverance II (PC, PS5, XBX) - Julkaisu 11.2.2025

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 288

https://store.epicgames.com/en-US/p/kingdom-come-deliverance-2-664783

Kauan odotettu 1400-luvun alun tositapahtumiin pohjautuva RPG Kingdom Come: Deliverance II jatkaa suoraan siitä mihin KCD jäi. Peli on luvattu julkaistavaksi tämän vuoden loppupuolella. Varmistettu julkaisu siirtyi hieman myöhemmäksi ja on nyt 11.2.2025.

Avoin pelimaailma on yhteensä noin kaksi kertaa KCD:n kokoinen ja se on jaettu kahteen osaan käsittäen Trosky-linnan ja Kuttenbergin alueet, jotka ovat sen verran kaukana toisistaan, että siirryttäessä alueelta toiselle on tarpeen olla lataustauko fast travel -muodossa.

Pelimoottorina on edelleen Warhorsen rankasti tarkoituksiinsa muokkaama CryEngine.

Noin 14-minuuttinen julkistamisvideo:



Ensimmäinen mainosvideo:



Summer Game Fest -mainosvideo:

 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen on mulla jäänyt kesken koska aina jään tuijottamaan maisemia, peli kestää ja kestää, kunnes unohdan mitä olin tekemässä -> reload mission -> tee tämä tarpeeksi useasti niin ainakin minä kyllästyin koska en kyllästynyt tai jotain sinne suuntaan o_O

Toivelistalle meni toistaiseksi, täytyy kaivella lisää. Yhtään lukematta, toivottavasti Vávra on edes tarinan takana.

E: Näyttäisi olevan herra Vávra mukana vahvasti, hyvä :)
 
Vaikuttaa kyllö lupaavalle. Mikä parasta, niin taistelu näyttäisi videon perusteella ottaneen aina harppauksen parempaan suuntaan. Eipä tuossa kyllä hirvästi kerrottu, millainen se taistelumekaniikka käytönnössä on tässä jatko-osassa, mutta ainakin näyttää huomattavasti premmalle, joten korkeat odotukset, että se myös tuntuu huomattavasti paremmalle.

Ekan osan taistelu oli kyllä suoraan sanottuna ihan skeidaa. Toki taistelun on hyvä olla suht haastavaa tämmöisessä pelissä, mutta ekassa osassa se oli lisäksi kömpelöä ja ärsyttävää. En ekaa osaa ikinä hirveän pitkälle pelannut, aika pitkälti tuon kökön taistelumekaniikan takia. Taistelu siis voi olla haastavaa ja samalla silti hauskaa ja palkitsevaa. Sitä KDC1:n taistelu ei mielestäni ollut, vaan lähinnä ärsyttävää sohimista, ja lisäksi se näytti todella tönkölle.
 
Viimeksi muokattu:
Aivan mahtava uutinen. Ensimmäinen osa melko varmasti paras peli, mitä koskaan pelannut. Itse pidin erittäin paljon tuosta taistelun haastavuudesta alkuun. Kun sitä treenasi ja nosti taidot tappiin niin se alkoi sujua oikein mukavasti. Suhteellisen helposti sai isojakin laumoja bandiitteja matalaksi pelin loppupuolella. Omasta mielestä tuo taistelun haastavuus alkuun toi lisää realismia peliin ja piti oikeasti miettiä mitä kannattaa/haluaa tehdä pelimaailmassa.

Näemmä tuli tahkottua lähemmäs 200h tuota ensimmäistä.

1713603318791.png
 
Katsotaan kuinka toimii, ekassa kuitenkin meikälle isoin juttu oli, kuinka hauskaa tuo maatalonpojasta ritariksi -matka oli. Ja juoksun pelin uudelleen läpi joku vuosi sitten, oli lähestulkoon yhtä hauskaa. Nyt jos kakkoseen Henry aloittaa treenaaneenna, niin pelkään, että todella iso osa ykkösen mahtavuutta menetetään.

Samaa kelailin jo silloin kun viimeksi ykkösen läpäisin, aika vaikea saada vastaavaa kokemusta jatko-osaan, mutta jos saavat, niin tullee olemaan parhaita pelejä aikoihin.
 
Mitä parannuksia olisin peliin tehnyt, niin ainakin juuri edellämainitun vaatteiden/suojusten vekslaamisen sijasta voisi tehdä custom outfitin. Erikseen hiippailuun kevyet kamat ja taisteluun vaihtaisi valikosta klikkauksella raskaampaa suojaa.
Tämä vahvistettu Vavran toimesta.

For example, we had a complex clothing system for the protagonist. And we've improved it significantly in the sense that now you can make sets of clothes, like three different outfits that you can change into with one click.
 

Ei tää oo traileri, jos sitä yrität tarkottaa. Se on jo tullut aikaa sitten.
Noh, ei yllätä, että myöhästyy alkuperäisestä ilmoituksesta. Kunhan nyt ois kunnossa silloin kun julkaistaan.
Ykkönen oli kovaa kamaa.
 
No juu tarkotin release date "traileria", mutta videohan tuo tosiaa vaan on
 
paras uudistus on puput!. Laitoin nykyisen version kovat,kylmät miekat minun tulkitsemaan hierrarkiaan.
1724228452351.png
 
Viimeksi muokattu:
Näyttää olevan 99% ihan samaa kauraa kuin edellinenkin peli. 1% lisäykset on sitten nuo varsijouset, RDR2 tyyliin voit tervehtiä toisia npc-hahmoja jne.

Kasvoanimaatiot ei näytä kauheasti parantuneen.

Pelin tulen varmasti silti ostamaan. Vähän jo harkitsin collector's editionia, mutta itelle ei tuo patsas nappaa, edellisen pelin ostin collector's editionina ja siinä tuli omaan makuun sopiva figuuri.

Vähän mietin pitäisikö uudelleenpelata eka peli ennen tämän julkaisua, mutta koska näyttää olevan ihan samanlaista menoa, niin voi tulla vaan ähky ettei sitten jaksakaan pelata tätä enää. Voisi kyllä ne ekan pelin lisäosat pelata.

Toivottavasti myöhästynyt julkaisupäivä tarkoittaa ettei ole sitten yhtä buginen julkaisussa kuin edeltäjänsä.
 
Tämän videon alussa vielä 20 minuuttia lisää pelikuvaa (tehty käytettäväksi Gamescom-ennakkokatsauksissa):



Kyseisen "KCD II B-Roll August 2024" -videon (11,6 GT) voi kokonaisuudessaan ladata täältä: Kingdom Come: Deliverance II - Assets - PLAION Press Server

----------------------------

40 minuuttia pelikuvaa Gamescomissa olleesta esittelyversiosta (ilman ääntä).



----------------------------

Tunnin verran Gamescom-pelikuvaa. Tällä kertaa äänillä, jos niitä pystyy erottamaan saksan pälätyksen alta.

 
Viimeksi muokattu:
3-4 kertaa peli (KCD) aloitettu uudestaan, mutta ei vaan lähe. Jotenkin niin hidastempoinen eikä Henry osaa pelin alussa yhtään mitään, mikä ei ole mieleeni. Taistelut ovat niin umpitylsää sohimista ja sit tiirikointi on niin vaikeeta, ettei ole enää hauskaa. Kasvoanimoinnit ja hahmojen liikkeet ovat, noh, melko tökerösti tehtyjä. Sit semmoinen henkilökohtainen mielipide mistä ei voi krittiikkiä oikein antaa, mutta häiritsee tämä kristinusko hömppä (sellaistahan se ennen oli), koska en välitä oikeen mistään uskonnoista. Joulu ja pääsiäisen ovat sellaisia pakollisia pahoja mulle, mutta onneksi ne on vaan kerran vuodessa.

Tietysti hyviäkin puolia löytyy, elikkä tämä on oikeasti avoimen maailman peli, eikä ole Ubi-kaavan mukaista tyhjää ja (liian) isoa maailmaa. Ylipäänsä ympäristöt ja kaupungit ovat hyvin tehtyjä, ovat ajalleen uskollisia.

Toiseen osaan toivon helpompaa tiirikointia, "lennokkaampaa" taistelua ja parempaa hahmojen mallintamista. Jotenkin pelin kehittäjien heitto "tää on meijän versio luolastoista ilman lohikäärmeitä" kuulostaa tylsältä, kyllä fantasia on enemmän mun mieleen. Mahdollisuuden haluaisin antaa jatko-osalle, mutta ehkä en täyteen hintaan tätä hommaa - riippuu tietysti arvosteluista.
 
Viimeksi muokattu:
3-4 kertaa peli (KCD) aloitettu uudestaan, mutta ei vaan lähe. Jotenkin niin hidastempoinen eikä Henry osaa pelin alussa yhtään mitään, mikä ei ole mieleeni. Taistelut ovat niin umpitylsää sohimista ja sit tiirikointi on niin vaikeeta, ettei ole enää hauskaa. Kasvoanimoinnit ja hahmojen liikkeet ovat, noh, melko tökerösti tehtyjä. Sit semmoinen henkilökohtainen mielipide mistä ei voi krittiikkiä oikein antaa, mutta häiritsee tämä kristinusko hömppä (sellaistahan se ennen oli), koska en välitä oikeen mistään uskonnoista. Joulu ja pääsiäisen ovat sellaisia pakollisia pahoja mulle, mutta onneksi ne on vaan kerran vuodessa.

Tietysti hyviäkin puolia löytyy, elikkä tämä on oikeasti avoimen maailman peli, eikä ole Ubi-kaavan mukaista tyhjää ja (liian) isoa maailmaa. Ylipäänsä ympäristöt ja kaupungit ovat hyvin tehtyjä, ovat ajalleen uskollisia.

Toiseen osaan toivon helpompaa tiirikointia, "lennokkaampaa" taistelua ja parempaa hahmojen mallintamista. Jotenkin pelin kehittäjien heitto " tää on meijän versio luolastoista ilmän lohikäärmeitä" kuulostaa tylsältä, kyllä fantasia on enemmän mun mieleen. Mahdollisuuden haluaisin antaa jatko-osalle, mutta ehkä en täyteen hintaan tätä hommaa - riippuu tietysti arvosteluista.
Millä pelaat? Tiirikointi muuttuu Pc:llä liiankin helpoksi, jos sinulla on hiiri, jossa on napista säädettävä dpi. Pienemmällä dpi:llä onnistuu aina.
 
3-4 kertaa peli (KCD) aloitettu uudestaan, mutta ei vaan lähe. Jotenkin niin hidastempoinen eikä Henry osaa pelin alussa yhtään mitään, mikä ei ole mieleeni. Taistelut ovat niin umpitylsää sohimista ja sit tiirikointi on niin vaikeeta, ettei ole enää hauskaa.

Eipä juuri enempää olis voinu mennä pelin yksi kantavista teemoista ohi. :beye:
Sehän juuri se pelin pointti onkin, Henry on ihan tavallinen talonpoika ja kaukana sotilaasta joten kaikki taidot on opeteltava alusta asti.
Tässä pelissä on yksi parhaimpia taistelumekaniikoita ja aseiden massa on toteutettu hienosti ja tappelu on oikeasti todella hauskaa kun mekaniikat sisäistää.
 
Eipä juuri enempää olis voinu mennä pelin yksi kantavista teemoista ohi. :beye:
Sehän juuri se pelin pointti onkin, Henry on ihan tavallinen talonpoika ja kaukana sotilaasta joten kaikki taidot on opeteltava alusta asti.
Tässä pelissä on yksi parhaimpia taistelumekaniikoita ja aseiden massa on toteutettu hienosti ja tappelu on oikeasti todella hauskaa kun mekaniikat sisäistää.
Kylläpäs erilainen mielipide ottaa koville. En ole tainnut sanoa että pelin teema meni multa ohi, sanoin vain että se ei ole mun mieleen ettei pelin alussa hahmo osaa mitään. Olen antanut pelille monta mahdollisuutta, mutta silti vähättelet mun mielipidettä.

Huoh! Eiköhän kuule kaikissa peleissä ole jonkinlainen teema. Kaikki ei vaan ole kaikkien mieleen. Sun periaatteella kaikista peleistä varmasti pidetään, jos teema ei vaan mee ohi. :lol:
 
Kylläpäs erilainen mielipide ottaa koville. En ole tainnut sanoa että pelin teema meni multa ohi, sanoin vain että se ei ole mun mieleen ettei pelin alussa hahmo osaa mitään. Olen antanut pelille monta mahdollisuutta, mutta silti vähättelet mun mielipidettä.

Huoh! Eiköhän kuule kaikissa peleissä ole jonkinlainen teema. Kaikki ei vaan ole kaikkien mieleen. Sun periaatteella kaikista peleistä varmasti pidetään, jos teema ei vaan mee ohi. :lol:
Olen ihan samoilla linjoilla sinun kanssa. Itsekin yritin parhaani mutta ei vaan ollut minun peli. Ehkä joskus nuorempana olisi voinut toimia paremmin tollanen. Hämmentää kyllä tuo Henkka77:n (ajatus)maailma jossa kaikkien pitäisi tykätä samoista asioista.
 
Kylläpäs erilainen mielipide ottaa koville. En ole tainnut sanoa että pelin teema meni multa ohi, sanoin vain että se ei ole mun mieleen ettei pelin alussa hahmo osaa mitään. Olen antanut pelille monta mahdollisuutta, mutta silti vähättelet mun mielipidettä.

Huoh! Eiköhän kuule kaikissa peleissä ole jonkinlainen teema. Kaikki ei vaan ole kaikkien mieleen. Sun periaatteella kaikista peleistä varmasti pidetään, jos teema ei vaan mee ohi. :lol:

Häh? Ei se ny kyllä ota yhtään koville, kerroin vaan mikä pelin idea on kun on selkeästi menny ohi. :confused:

Hämmentää kyllä tuo Henkka77:n (ajatus)maailma jossa kaikkien pitäisi tykätä samoista asioista.

Näytäkkö ny sen kohdan missä sanon noin?
 
Häh? Ei se ny kyllä ota yhtään koville, kerroin vaan mikä pelin idea on kun on selkeästi menny ohi. :confused:
Miten niin menny ohi? Tässä on kuule jo 30v pelejä pelattu, niin en tarvitse sun "koulutusta" asiasta. Kyllä mä ymmärrän et Henry on tarkoituksella kömpelö, mutta SILTI PELI EI NAPPAA, ymmärrätkö? Sulla ainakin mun pointti/mielipide meni selkeästi ohi. Eiköhän tämä ollut tässä, turha enää jatkaa asiasta jauhamista.
 
Eipä juuri enempää olis voinu mennä pelin yksi kantavista teemoista ohi. :beye:
Sehän juuri se pelin pointti onkin, Henry on ihan tavallinen talonpoika ja kaukana sotilaasta joten kaikki taidot on opeteltava alusta asti.
Tässä pelissä on yksi parhaimpia taistelumekaniikoita ja aseiden massa on toteutettu hienosti ja tappelu on oikeasti todella hauskaa kun mekaniikat sisäistää.
Niin. Ei tällaiset pelit pääsääntöisesti vetoa massamarkkinaan niin kuin ei esim. taktiset ammuskelupelitkään vaan enemmän kokeneempaan pelaajakuntaan jotka kaipaavat lisää haastetta/kompleksisuutta ja realismia.

Miten niin menny ohi? Tässä on kuule jo 30v pelejä pelattu, niin en tarvitse sun "koulutusta" asiasta. Kyllä mä ymmärrän et Henry on tarkoituksella kömpelö, mutta SILTI PELI EI NAPPAA, ymmärrätkö? Sulla ainakin mun pointti/mielipide meni selkeästi ohi. Eiköhän tämä ollut tässä, turha enää jatkaa asiasta jauhamista.
Hiukan tuon valituksesi valossa jää sellainen kuva että pelin pointti on mennyt ohi. Jos valittaa siitä että alussa Henry ei osaa mitään tai siitä että realistisessa keskiajan itä-euroopassa on kristinuskoa niin en oikein tiedä mitä sanoa...ehkä kannattaa pelata kasuaalimpia fantasia RPG mielummin? Tuo on hiukan sama kuin valittaisi siitä että ajosimulaattorissa pitää oikeasti osaa ajaa eikä kaikkia kilpa-ajoja voita automaattisesti kaasu pohjassa.
 
Niin. Ei tällaiset pelit pääsääntöisesti vetoa massamarkkinaan niin kuin ei esim. taktiset ammuskelupelitkään vaan enemmän kokeneempaan pelaajakuntaan jotka kaipaavat lisää haastetta/kompleksisuutta ja realismia.


Hiukan tuon valituksesi valossa jää sellainen kuva että pelin pointti on mennyt ohi. Jos valittaa siitä että alussa Henry ei osaa mitään tai siitä että realistisessa keskiajan itä-euroopassa on kristinuskoa niin en oikein tiedä mitä sanoa...ehkä kannattaa pelata kasuaalimpia fantasia RPG mielummin? Tuo on hiukan sama kuin valittaisi siitä että ajosimulaattorissa pitää oikeasti osaa ajaa eikä kaikkia kilpa-ajoja voita automaattisesti kaasu pohjassa.
Lol eikö tuo ala olemaan jo semantiikkaa mikä on pelin "pointti" ja milloin ihmiset vaan tykkää eri asioista? Kyllä minun mielestä elämässä ja peleissä kannattaa kokeilla erilaisia asioita vaikka lähtökohdat ei suorilta nappaisikaan kun eihän sitä tiedä jos siitä vaikka tykkääkin. Ja jos ei tykkää niin lopettaa sen asian tekemisen/pelaamisen ja tekee ja kokeilee jotain seuraavaa.
 
Viimeksi muokattu:
3-4 kertaa peli (KCD) aloitettu uudestaan, mutta ei vaan lähe. Jotenkin niin hidastempoinen eikä Henry osaa pelin alussa yhtään mitään, mikä ei ole mieleeni. Taistelut ovat niin umpitylsää sohimista ja sit tiirikointi on niin vaikeeta, ettei ole enää hauskaa. Kasvoanimoinnit ja hahmojen liikkeet ovat, noh, melko tökerösti tehtyjä. Sit semmoinen henkilökohtainen mielipide mistä ei voi krittiikkiä oikein antaa, mutta häiritsee tämä kristinusko hömppä (sellaistahan se ennen oli), koska en välitä oikeen mistään uskonnoista. Joulu ja pääsiäisen ovat sellaisia pakollisia pahoja mulle, mutta onneksi ne on vaan kerran vuodessa.

Tietysti hyviäkin puolia löytyy, elikkä tämä on oikeasti avoimen maailman peli, eikä ole Ubi-kaavan mukaista tyhjää ja (liian) isoa maailmaa. Ylipäänsä ympäristöt ja kaupungit ovat hyvin tehtyjä, ovat ajalleen uskollisia.

Toiseen osaan toivon helpompaa tiirikointia, "lennokkaampaa" taistelua ja parempaa hahmojen mallintamista. Jotenkin pelin kehittäjien heitto "tää on meijän versio luolastoista ilman lohikäärmeitä" kuulostaa tylsältä, kyllä fantasia on enemmän mun mieleen. Mahdollisuuden haluaisin antaa jatko-osalle, mutta ehkä en täyteen hintaan tätä hommaa - riippuu tietysti arvosteluista.

Pelin lopussa Henry on kunnon puolijumala. Loppupuolella tulee oikein ikävä tuota alun kömpelöä taistelua.
 
Täytyy sanoa että enemmän mä odotan Kingdom Come Deliverance 2:sta, kuin esim. GTA 6:sta, itsellä jäänyt vitonenkin kesken melko alkuun kun ei vaan nappaa.. Meitä on moneksi.
 
Lol eikö tuo ala olemaan jo semantiikkaa mikä on pelin "pointti" ja milloin ihmiset vaan tykkää eri asioista?

Kyllä minun mielestä elämässä ja peleissä kannattaa kokeilla erilaisia asioita vaikka lähtökohdat ei suorilta nappaisikaan kun eihän sitä tiedä jos siitä vaikka tykkääkin. Ja jos ei tykkää niin lopettaa sen asian tekemisen/pelaamisen ja tekee ja kokeilee jotain seuraavaa.
Kyllä asioiden merkitys ja tarkoitus on kaikista olellisimpia asioita yleisesti ottaen maailmassa.

Tämä alempi osuus oli juuri 1:1 se mun pointti. Kokeilla saa ja pelatakin saa mitä haluaa, mutta jos huomaa että on fundamentaalisesti peliä vastaan niin silloin tulee vaihtaa peliä sellaiseen josta pitää eikä yrittää muuttaa sitä mikä peli pohjimmiltaan on. Jos ei tykkää sokerisista, mustan värisistä ja kolan makuisista juomista, niin kannattaako silloin juoda Coca Colaa ja pyrkiä saamaan Coca Cola Company muuttamaan reseptiä 100% vai vaihtaa tuotetta?
 
Pelin lopussa Henry on kunnon puolijumala. Loppupuolella tulee oikein ikävä tuota alun kömpelöä taistelua.
Sama se on kaikissa ropeissa. Suurin porkkana tekemiselle on se kehittyminen, heti kun pelaajasta tulee jumala joka one shottaa kaikki, tulee pelistä tylsä. Nykyään powerpelaamista tulee vältettyä kaikissa peleissä, jotta se kehitysvaihe kestäisi pidempään. Ellei kyse ole sitten pelistä, mikä vaatii tätä kuten esim. Gothic 2. Starfieldissäkin tuli heti laitettua vaikeustasot Very Hardille ja pitäydyttyä taisteluperkeistä, poislukien alustaistelut, mitkä olivat pakollisia. Voisi sanoa, että pelin pitäminen oikeassa balanssissa on pelaajan oma taitolajinsa. Jos pelin yrittää runnoa läpi mahdollisimman nopeasti tekemällä siitä mahdollisimman helpon, niin sitten se vain ei ole hyvä peli.
 
Sama se on kaikissa ropeissa. Suurin porkkana tekemiselle on se kehittyminen, heti kun pelaajasta tulee jumala joka one shottaa kaikki, tulee pelistä tylsä. Nykyään powerpelaamista tulee vältettyä kaikissa peleissä, jotta se kehitysvaihe kestäisi pidempään. Ellei kyse ole sitten pelistä, mikä vaatii tätä kuten esim. Gothic 2. Starfieldissäkin tuli heti laitettua vaikeustasot Very Hardille ja pitäydyttyä taisteluperkeistä, poislukien alustaistelut, mitkä olivat pakollisia. Voisi sanoa, että pelin pitäminen oikeassa balanssissa on pelaajan oma taitolajinsa. Jos pelin yrittää runnoa läpi mahdollisimman nopeasti tekemällä siitä mahdollisimman helpon, niin sitten se vain ei ole hyvä peli.

Starfield oli tässä erityisen paha vaikka peli oli very hardilla. Levelillä 20 pystyin vaivatta pieksemään levelin 60 vihuja koska olin tappanut aikaisemmin asteittain 20-60 levelin vihut ja niiltä pudonneilla aseilla kävin tappamassa aina 10-20 leveliä isomman vihun. Rinse and repeat ja voit tappaa vaikka levelillä 10 levelin 75 vihun.

Mitenhän tässä kakkosessa menee progressio. Pelin alussa ei ole kovin loogista että Henry on täysin tumpelo, mutta pelillisesti se olisi melko tylsää jos Henry on jo heti alussa suhteellisen lahjakas.
 
Mitenhän tässä kakkosessa menee progressio. Pelin alussa ei ole kovin loogista että Henry on täysin tumpelo, mutta pelillisesti se olisi melko tylsää jos Henry on jo heti alussa suhteellisen lahjakas.

Eiköhän siinä alussa ole jonkunlainen tapahtuma, jonka seurauksena Henryn pitää opetella perusasiat uusiksi. Esimerkiksi isku päähän ja herääminen luostarin oljilta.
 
Täytyy sanoa että enemmän mä odotan Kingdom Come Deliverance 2:sta, kuin esim. GTA 6:sta
Sama täällä.

Grand Theft Auto VI tulee sitäpaitsi PC:lle vasta joskus 2026 lopulla, kun KCD II:sta pääsee mättämään jo 5 kuukauden päästä. GTA VI kiinnostaa enimmäkseen sen teknisen toteutuksen osalta, kun taas KCD II enimmäkseen kaiken muun osalta.
 
Niin. Ei tällaiset pelit pääsääntöisesti vetoa massamarkkinaan niin kuin ei esim. taktiset ammuskelupelitkään vaan enemmän kokeneempaan pelaajakuntaan jotka kaipaavat lisää haastetta/kompleksisuutta ja realismia.


Hiukan tuon valituksesi valossa jää sellainen kuva että pelin pointti on mennyt ohi. Jos valittaa siitä että alussa Henry ei osaa mitään tai siitä että realistisessa keskiajan itä-euroopassa on kristinuskoa niin en oikein tiedä mitä sanoa...ehkä kannattaa pelata kasuaalimpia fantasia RPG mielummin? Tuo on hiukan sama kuin valittaisi siitä että ajosimulaattorissa pitää oikeasti osaa ajaa eikä kaikkia kilpa-ajoja voita automaattisesti kaasu pohjassa.
Mä kuule tykkään haasteista peleissä ja mua kiinnostaa avoimen maailman roolipelit. Siksi halusin tälle mahdollisuuden antaa.

KCD2 myös kiinnostaa hieman, tuskin kuitenkaan Day One ostos.
 
Oli muuten yks hauskimpia kohtauksia koko pelissä. :D
Yks hauskimpia ehkä missään peleissä ikinä. Viimeks just alkuperäisissä Monkey Islandeissa oli joku vähän vastaava "liikaa grogia".

Onneksi ei tule katseltua videoita yms. spoilereita pelaamattomista peleistä, niin vaikka pelasin vähän "myöhään" tuli koko homma itelle ihan puskista.
 
Tätä peliä odotan isosti! Mielenkiintoista tosiaan miten Henryn kehitys on toteutettu tässä.

Mitä te muut odotatte tältä osalta?
 
Mitä te muut odotatte tältä osalta?
Vuosi oli 2019 ja ensimmäinen ajatukseni läpäistessäni ensimmäistä kertaa Kingdom Come: Deliverancen oli, että TAHTOO LISÄÄ tätä mutta uudella pelimaailmalla. Warhorsen luomassa pelimaailmassa vain viihtyy niin hyvin. Odotan siis (ja hartaasti toivon), että he ovat saavuttaneet saman "taian" jatko-osan kanssa.
 
Tätä peliä odotan isosti! Mielenkiintoista tosiaan miten Henryn kehitys on toteutettu tässä.

Mitä te muut odotatte tältä osalta?

Ykkönen oli tunnelmaltaan ja toteutukseltaan melko täydellinen peli. Lisää samaa mutta mielellään paremmin optimoituna ja että esim. piirtoetäisyyden saisi säädettyä pelin sisäisillä asetuksissa välttäväksi.
 
Elämäni aikana ennakkotilatut tai julkaisupäivänä ostetut pelit voi laskea yhden käden sormilla. Tämä tulee olemaan seuraava. Kertoo jotain siitä, miten paljon arvostan Warhorsen luomaa pelikokemusta ykkösessä. Kakkosen hype on sen verran kova, että odotukset sen kuin nousee. En ollut aluksi combat-systeemin ystävä, mutta totuin, ihastuin ja rakastuin.
 
Warhorsen pomolta alustava katsaus siitä miten peli tällä hetkellä pyörii "AMD Ryzen 7950X3D + Radeon 7900XTX" -kokoonpanolla isoimmassa kaupungissa:



kcd2_fps_vavra.png
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
254 690
Viestejä
4 429 749
Jäsenet
73 400
Uusin jäsen
Tepukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom