Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun mä aloin pelaamaan KCD2 päätin että okei, oon ihan sujut sittenkin tän kanssa että maailma ei nyt ole mikään iso eikä ykkösen lailla ole sittenkään mitään isompaa kaupunkia, toisinsanoen "elämää"Saakeli tuo Kuttenberg on iso paikka ja täynnä kauppiaita, tavernoja yms. Pelkästään shoppailuun, ryypiskelyyn, randomilla vastaan tuleviin tehtäviin ja muuhun häröilyyn voisi kuluttaa kymmeniä tunteja kuttenbergissa
ikävä bugi tuli Kutenbergissä
Mulla on Ryzen 5700G, 16GB muistia ja 3060ti, kaikki kellottamattomana. 3440x1440 high asetuksilla peli pyörii ~60 fps. Lisäksi olen laittanut fov 57 konsolista komennolla "cl_fov 57" joka toimii mielestäni tällä resoluutiolla hyvin. Peli pyörii kyllä hyvin kaiken kaikkiaan. Kyllä kaiken järjen mukaan sinullakin pitäisi paremmin pyörähtää. Tämmöinen modi on mulla kokeilussa: FPS Boost - Enable Async Compute - Conflict-Free. Muutama fps tuli lisää mutta ilmankin pärjään kyllä hyvin.Hyvinhän tämä on optimoitu, mutta ei siltikään ihan riitä näytönohjaimen(RTX 3070) puhti pyörittämään peliä ~60FPS high asetuksilla ja 3440 x 1440p... Asutusalueiden ulkopuolella päästään kyllä 55~60FPS, mutta heti, kun pienikin kylä tule vastaan niin FPS tipahtaa heti 25~30 kieppeille. Tässä koko speksit:
Asus Rog Strix B550-F Gaming II Wifi
Ryzen 7 5700X3D
32Gt(2x16Gt) DDR4 Kingston Fury Renegade
CL 19 3600Mhz
MSI RTX 3070 Gaming X Trio(ylikellotettu Nvidia App:n kautta)
Kingston Fury Renegade 2TB Nvme SSD
Riittäisiköhän näytönohjaimen päivitys ensi kuun alussa julkaistavaan RTX 5070 vai pitäisikö hankkia 5070 Ti tai RX 9070 XT?
Juu niin varmaan HIGH asetuksilla pyörähtäisikin, mutta kun olin nykäissyt grafiikka asetukset epähuomiossa ultralle... My bad..Mulla on Ryzen 5700G, 16GB muistia ja 3060ti, kaikki kellottamattomana. 3440x1440 high asetuksilla peli pyörii ~60 fps. Lisäksi olen laittanut fov 57 konsolista komennolla "cl_fov 57" joka toimii mielestäni tällä resoluutiolla hyvin. Peli pyörii kyllä hyvin kaiken kaikkiaan. Kyllä kaiken järjen mukaan sinullakin pitäisi paremmin pyörähtää.