- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 750
Onneksi on PC, niin voi modata suurimman osan noista älyttömyyksistä pois halutessaan.
Joo ei mua haittais jos tässä olis vaikka kolmas vaikeusaste esim joku ”Story Mode” jossa olis enemmän helpotuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi on PC, niin voi modata suurimman osan noista älyttömyyksistä pois halutessaan.
Joo ei mua haittais jos tässä olis vaikka kolmas vaikeusaste esim joku ”Story Mode” jossa olis enemmän helpotuksia.
Tuon linkkaamani streamin lopussa sanoivat, että 3.2.2025 maanantaina KLO: 18:00 Suomen aikaa tulee arvostelut julki.Tuleeko tästä arvostelut ennen julkaisua?
Itseä kyrpii kaikki tylsääkin tylsemmät pakkopullapaskat, kuten syöminen hengissä pysymiseksi, nukkuminen väsymisen takia yms. Joo on realistista, mutta ihan hemmetin tylsää ja puuduttavaa toimintaa. Se nyt vielä menee, että erikseen syömisestä vois saada jotain Stamina boostia tms. tai just että nukkuu tallentamiseen tai siirtääkseen pelimaailman kelloa tms. Se että pitää keskeyttää pelaaminen sen takia, että hahmolla on nälkä, jano tai väsy, on vaan turhaa ajan tuhlausta pelissä. Se pitäisi riittää, että inventaariossa on ruokaa/juomaa yms. Ja ne sieltä kuluisi, hiljalleen ja niitä pitää täydentää, ja huolehtia että on tuoretta sapuskaa invissä. Hahmo voisi sitten vaikka "nukkua", joka kerta kun lähtee pois pelistä ja palaa takaisin.
Mitä se tuo peliin lisää, että ikoni ilmoittaa, että nyt on nälkä. Avaat invin ja klikkailet jotain ruoka itemeitä. Hiphei ihan vitun kovaa ja mielekästä gameplaytä.
Esimerkiksi inhimillistää pelattavaa hahmoa, tekee samaistuttavamman ja alleviivaa että kyseessä on ihminen, eikä doomslayer tappokone. Kelvollinen ja toimiva RPG elementti KCD ja RDR2 tyylisissä peleissä.
Esimerkiksi inhimillistää pelattavaa hahmoa, tekee samaistuttavamman ja alleviivaa että kyseessä on ihminen, eikä doomslayer tappokone. Kelvollinen ja toimiva RPG elementti KCD ja RDR2 tyylisissä peleissä.
No siis pelaisit vaikka vähän pidemälle niin ei ooo noista mistään huolta. Toki jos haluat kaikki heti niin miks ees pelaat tämmösiä?Itseä kyrpii kaikki tylsääkin tylsemmät pakkopullapaskat, kuten syöminen hengissä pysymiseksi, nukkuminen väsymisen takia yms. Joo on realistista, mutta ihan hemmetin tylsää ja puuduttavaa toimintaa. Se nyt vielä menee, että erikseen syömisestä vois saada jotain Stamina boostia tms. tai just että nukkuu tallentamiseen tai siirtääkseen pelimaailman kelloa tms. Se että pitää keskeyttää pelaaminen sen takia, että hahmolla on nälkä, jano tai väsy, on vaan turhaa ajan tuhlausta pelissä. Se pitäisi riittää, että inventaariossa on ruokaa/juomaa yms. Ja ne sieltä kuluisi, hiljalleen ja niitä pitää täydentää, ja huolehtia että on tuoretta sapuskaa invissä. Hahmo voisi sitten vaikka "nukkua", joka kerta kun lähtee pois pelistä ja palaa takaisin.
Mitä se tuo peliin lisää, että ikoni ilmoittaa, että nyt on nälkä. Avaat invin ja klikkailet jotain ruoka itemeitä. Hiphei ihan vitun kovaa ja mielekästä gameplaytä.
No siis pelaisit vaikka vähän pidemälle niin ei ooo noista mistään huolta. Toki jos haluat kaikki heti niin miks ees pelaat tämmösiä? Niin Ja se kans että tässä on aika vitun hyvä käsikirjotus.
OOtko muuten pelannu koko peliä?Itseä kyrpii kaikki tylsääkin tylsemmät pakkopullapaskat, kuten syöminen hengissä pysymiseksi, nukkuminen väsymisen takia yms. Joo on realistista, mutta ihan hemmetin tylsää ja puuduttavaa toimintaa. Se nyt vielä menee, että erikseen syömisestä vois saada jotain Stamina boostia tms. tai just että nukkuu tallentamiseen tai siirtääkseen pelimaailman kelloa tms. Se että pitää keskeyttää pelaaminen sen takia, että hahmolla on nälkä, jano tai väsy, on vaan turhaa ajan tuhlausta pelissä. Se pitäisi riittää, että inventaariossa on ruokaa/juomaa yms. Ja ne sieltä kuluisi, hiljalleen ja niitä pitää täydentää, ja huolehtia että on tuoretta sapuskaa invissä. Hahmo voisi sitten vaikka "nukkua", joka kerta kun lähtee pois pelistä ja palaa takaisin.
Mitä se tuo peliin lisää, että ikoni ilmoittaa, että nyt on nälkä. Avaat invin ja klikkailet jotain ruoka itemeitä. Hiphei ihan vitun kovaa ja mielekästä gameplaytä.
No siis nuo on turhaa roskaa jotka voisivat kaikki olla valinnaisia mekaniikkoja ihmisille jotka pitävät moista aikansa arvoisena.No siis pelaisit vaikka vähän pidemälle niin ei ooo noista mistään huolta. Toki jos haluat kaikki heti niin miks ees pelaat tämmösiä?
Miks ei vaan pelaa ykköstä ja sit miettii jaksaako tätä kahlata?Onkohan tätä mitään mieltä ostaa jos ei ole pelannut ekaa osaa? Kiinnostelis kuitenkin aihepiiriinsä osalta tämä, mutta eka osa on aina jostain syystä jäänyt pelaamatta. Eka osa on kans varmasti sen verran massiivinen, että ei välttämättä jaksa sitä ruveta tässä kahlaamaan.
Ykkösen tarina ei ole mikään eeppinen draama joka on pakko kokea, puhumattakaan sen kömpelöistä systeemeistä. KCD2 aika paljon näyttää edeltäjältään mutta korkeamman budjetin ansiosta teknisesti paremmalta peliltä jonka systeemit on hiotumpia.Onkohan tätä mitään mieltä ostaa jos ei ole pelannut ekaa osaa? Kiinnostelis kuitenkin aihepiiriinsä osalta tämä, mutta eka osa on aina jostain syystä jäänyt pelaamatta. Eka osa on kans varmasti sen verran massiivinen, että ei välttämättä jaksa sitä ruveta tässä kahlaamaan.
KCD2 on tehty niin, että pelaajan ei tarvitse tietää mitään ensimmäisestä pelistä. Kaikki kerrotaan kyllä.Onkohan tätä mitään mieltä ostaa jos ei ole pelannut ekaa osaa? Kiinnostelis kuitenkin aihepiiriinsä osalta tämä, mutta eka osa on aina jostain syystä jäänyt pelaamatta. Eka osa on kans varmasti sen verran massiivinen, että ei välttämättä jaksa sitä ruveta tässä kahlaamaan.