• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Kindle Paperwhite 32GB WLAN e-reader, Amazon.de, 89,99€

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Tuote: Kindle Paperwhite 32 GB wlan e-reader
Tarjoushinta: 89,99€ (verojen kanssa 93.77€)
Normaalihinta: ~130€
Kauppa: amazon.de
Voimassa: -
Linkki:

Kommentti tarjouksesta: Mainio lukulaite e-kirjoille. Tästä on tarjolla uudempikin versio 6,8" näytöllä, mutta itse olen ollut tyytyväinen tähän vanhempaankin. Hintaan tulee päälle veroero.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 458
Olen hämmästynyt, että tuo näyttäisi antavan tilata tuon 'with special offers'-version Suomeen. Tuleeko noissa nykyisin jotain Suomeen kustomoituja mainoksia? ( e. veroineen €93.77 muuten)
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Olen hämmästynyt, että tuo näyttäisi antavan tilata tuon 'with special offers'-version Suomeen. Tuleeko noissa nykyisin jotain Suomeen kustomoituja mainoksia? ( e. veroineen €93.77 muuten)
Aikoinaan ostin mainosversiollisen mailboxde kautta. En mitään mainoksia huomannut kuukauden käytön aikana kunnes jäi pölyttymään alun lukemisinnostuksen jälkeen. Kuullut myös huhua, että aspan kautta saisi mahdolliset mainokset kytkettyä pois. Aspa maininnut "for you only my friend" -tason juttuja.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Olen hämmästynyt, että tuo näyttäisi antavan tilata tuon 'with special offers'-version Suomeen. Tuleeko noissa nykyisin jotain Suomeen kustomoituja mainoksia? ( e. veroineen €93.77 muuten)
En osaa sanoa. Minulla on se mainokseton versio, eikä sitä tilattaessa ollut muita vaihtoehtojakaan. En itse asiassa edes huomannut, että tuo tarjoushinnallinen on se mainoksellinen (Mit verbung) versio.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
253
Ehdottomasti laittaisin itse pari kymppiä lisää ja ostaisin uuden 6.8" mallin, on mm. USB-C ja isompi näyttö. Ainakin kannattaa pari viikkoa odottaa ja katsoa tuleeko tuo Black Friday alennukseen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 771
Ehdottomasti laittaisin itse pari kymppiä lisää ja ostaisin uuden 6.8" mallin, on mm. USB-C ja isompi näyttö. Ainakin kannattaa pari viikkoa odottaa ja katsoa tuleeko tuo Black Friday alennukseen.
Pari kymppiä on vähän suhteellista.
89€ vs 149€

Amazon ei toimita uudesta jostain syystä mainoksetonta versiota Suomeen..

Mainitaan lisäksi, että tästä vanhemmasta myös 8GB versio tarjouksessa. Hinta toki vähän pielessä verrattuna tähän, eli 85€.

Toki jos tarkan markan mies. Tai ei tule äänikirjoja kuunneltua, tai sarjakuvia tai muita kuvakirjoja luettua niin riittäähän tuo 8GB mainiosti.
 
Viimeksi muokattu:

KapteeniTunkki

Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
637
Joo, jotenkin amazon.de:ssä on järkihintaiset Kindlet, joita toimitettaisiin suomeenkin vähän kortilla. Olen yrittänyt kärkkyä joululahjaksi.

Edit: Poikkeuksena aimpiin kokemuksiin, meni tilaus läpi ja korttia laskutettiin myös mainokselliseen versioon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 496
Kommentti tarjouksesta: Mainio lukulaite e-kirjoille. Tästä on tarjolla uudempikin versio 6,8" näytöllä, mutta itse olen ollut tyytyväinen tähän vanhempaankin. Hintaan tulee päälle veroero.
Tukeeko nämä nykyään yleisiä EPUB muotoija ja Adobe DRM suojauksia ?
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 496
Ei toimi Adobe editionsin kanssa, mutta esim. kirjastolainoja näihin saa Calibren kautta.
Mitä tarkoitat ?
calibre - E-book management sivulla ei Kindle osunut silmään.

Tarkoititko tuolla että saa ne Adobe DRM vaatimukset poistettua ainakin jostain kirjasto lainoista ?
jos siivoo tuon sivuston Calibre ohjelmalla jollain toisella yhteensopivalla laitteella ja sitten jotenkin siirtää ne otsikon lukijaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Mitä tarkoitat ?
calibre - E-book management sivulla ei Kindle osunut silmään.

Tarkoititko tuolla että saa ne Adobe DRM vaatimukset poistettua ainakin jostain kirjasto lainoista ?
jos siivoo tuon sivuston Calibre ohjelmalla jollain toisella yhteensopivalla laitteella ja sitten jotenkin siirtää ne otsikon lukijaan.
Lainakirjat voi avata ADE:lla ja sen jälkeen niistä voi poistaa DRM-suojauksen Calibren (ja sen erillisen DeDRM-pluginin) avulla ja siirtää sitä kautta edelleen lukijaan. Kuulostaa hankalalta, mutta ei oikeasti ole.

Tarkemmin aiheesta täällä:
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 496
Lainakirjat voi avata ADE:lla
Tästä tuli huonoja hakutuloksia, jotka ei ehkä kohdillaan.
Eli onko tuo laitteen joku oma softa ? mutta jos Adobe kopiosuiojattu niin tarvitaan tuo Calibre ohjelma yhteensopivalla koneella ?
Edit. ADE, Adoben oma lukuohjelma

Linki mukaa EPUB toimii nykyään suoraan ?(jos oikein ymmäsrin) Eli ne ei tarvi säätö, mutta siirto sähköpostilla, tai sitten jonkin yhteensopivan laitteen kanssa USBilla ? (onko se massamuistitila, vai tarviiko jonkin softa).

Calibre siis softa joka toimii, Androidilla, WInkkarilla, OS Xllä, Linuxilla, joka osaa synkata suoraan laitteeseen, ilmeisesti USBilla ? Siinä softassa tuki sähköisille lehdille, eli jos niitä haluaa lukea niin pitää kierrättää sen Androidin tai PCn kautta?


Edit, se taisi ollakkin eri laite missä EPUB toimi. Ja oli mainittu että ne EPUB kirjat ei toimi Kindlessä.

Eli Kindle käyttökelpoinen Suomessa heille jotka kierrättää jokatapauksessa jonkin Calibre laitteen kautta sisällön, ennen lukemista, ja tietenkin heille jotka yksinomaan pärjää Amazonin palveluilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
284
Kiitos tästä! Pitkään miettinyt joululahjaa paremmalle puoliskolle.. tästähän se löytyi! Lukee kirjansa italiaksi ja englanniksi, niin oli nappivalinta. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 129
Viestejä
4 212 841
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom