Myyty KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC 399€ * TAKUU* *OULU*

Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Myytävä tuote: KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC
Hinta:
399€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): DG Oulu 03/17
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy. 24kk takuusta noin 8kk jäljellä.
Muuta huomioitavaa: Ollut todella vähäisellä käytöllä, kun ei esikoisen syntymän jälkeen ole oikein ollut aikaa pelailla. Käytetty ehkä keskimäärin 1-2h per viikko. Ei ole louhittu minuuttiakaan. Myydään suoraan käytöstä, mutta ei ole kuitenkaan pakkomyynnissä. Vaihdetaan ainoastaan euroihin.


Sijainti: Oulu
Toimitustapa: F2F Nouto, tai toimitus mahdollista Oulun lähialueille. Tarvittaessa postitus onnistuu myös, mutta F2F kaupat etusijalla.
Maksutapa: Käteinen / Rahat tilille tai Mobilepay -> paketti postiin.


Kuva:
KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC -näytönohjain, 8GB GDDR5X - 599,00€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Hintaa päivitetty ja nosto. Ei edelleenkään kuitenkaan pakkomyynnissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
967
Vaihtuuko vieläkin vain euroihin? Täällä olisi hyvä Asus GTX 1060 6gb dual etsimässä kotia välirahan kera, Oulussa myös :vihellys:
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Vaihtuuko vieläkin vain euroihin? Täällä olisi hyvä Asus GTX 1060 6gb dual etsimässä kotia välirahan kera, Oulussa myös :vihellys:
Kyllähän se tietysti jos on toimiva takuullinen kortti ja kuitti löytyy, niin jonkulaisella välirahalla vaihtuu mutta vähän epäilen että päästään samalle aaltopituudelle välirahasta kun yhtä vähän tuolle 1060:lle minulla on tällä hetkellä käyttöä kuin 1080:lle :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
967
Kyllähän se tietysti jos on toimiva takuullinen kortti ja kuitti löytyy, niin jonkulaisella välirahalla vaihtuu mutta vähän epäilen että päästään samalle aaltopituudelle välirahasta kun yhtä vähän tuolle 1060:lle minulla on tällä hetkellä käyttöä kuin 1080:lle :)
Ymmärrän hyvin. Takuutakaan ei valitettavasti ole antaa kun alle vuosi sitten takuuvaihtona olen kortin saanut mutta takuu tulee vanhan kuitin perusteella joka jo umpeutunut, muuten kyllä hyväkuntoinen kortti. Hulluhan se silti olisi joka ei 200e koittaisi tarjota välissä :lol:
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Ymmärrän hyvin. Takuutakaan ei valitettavasti ole antaa kun alle vuosi sitten takuuvaihtona olen kortin saanut mutta takuu tulee vanhan kuitin perusteella joka jo umpeutunut, muuten kyllä hyväkuntoinen kortti. Hulluhan se silti olisi joka ei 200e koittaisi tarjota välissä :lol:
Kiitos tarjouksesta, mutta vähän turhan kovaksi jää takuuttoman kortin hinta jolle ei juuri ole käyttöä :)
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Langan nosto, hinnan lasku. Ei pitäisi olla hinnan kirous enään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 162
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom