- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 7 860
Ilmeisesti koodi on mennyt jo. Ainakaan ei ostoskorissa tapahdu mitään. Tai sitten minulla oli väärä datatraveler, kuka ties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti koodi on mennyt jo. Ainakaan ei ostoskorissa tapahdu mitään. Tai sitten minulla oli väärä datatraveler, kuka ties
https://www.data-systems.fi/tuote/k...e tilauksesta on kulunut 90pv - toimita lahja toimiiks linkilIlmeisesti koodi on mennyt jo. Ainakaan ei ostoskorissa tapahdu mitään. Tai sitten minulla oli väärä datatraveler, kuka ties
Joku muu varmaan kokeilee. En ole itse enää koneella
17,50e kk jää hintaa harjaton pesulle kk mihin aikaan vaan, yö 20-07 on about 13e
![]()
Tuli tänään synttärikoodi, 20e pois 50e ostoksistaOnkohan Telian synttärikoodeista tietoa jatkaako ne vielä niitä? Pian tulossa synttärit ja voisi katsoa jotain valmiiksi jos tänäkin vuonna jakavat koodeja.
Mitä pitää olla asikkuutena että sait? Olis meinaan tollaselle alelle käyttöä.Viime keväällä ton saman alen sai kun tilasi uutiskirjeen.Tuli tänään synttärikoodi, 20e pois 50e ostoksista
Ei toimi KEVÄT26 ja ilmaiset postit samaan aikaan. KEVÄT26 koodi kumoaa tuon ilmaiset postit.Tänään on myös ilmaset postit pienin rajoittein, eikä vaadi koodikombotusta (joka ei tainnut toimia):
Tänään 10.4.2026 yli 50 € tilaukset Kärkkäisen piikkiin*!
*Ei koske rahtia, kotiinkuljetusta eikä VAK-lähetyksiä (vaarallisten aineiden lähetys, esim. patruunat, akut, kaasut ja palavat nesteet).
Mikä noista Viaplay-vaihtoehdoista? Total, Medium, Leffat&sarjat vai Leffat&sarjat mainoksilla?Epassi-sovelluksen kautta Viaplay 3 euroa/kk, yhden kuukauden ajan (norm 13,99 e/kk). Tarjous löytyy Savings-välilehdeltä. Voimassa 30.6.2026 saakka.
Mulla ei löydy tuommosta savings-välilehteä. Sovellus ajan tasalla eikä asetuksissakaan ole moista. Ilmeisesti oma työnantaja ei tarjoa tuota. Pari leffaa olis voinut edullisesti katsoa tuolta.Epassi-sovelluksen kautta Viaplay 3 euroa/kk, yhden kuukauden ajan (norm 13,99 e/kk). Tarjous löytyy Savings-välilehdeltä. Voimassa 30.6.2026 saakka.
Ei löydy täälläkään vaikka mainos tuosta löytyy ylhäältä epassista, mutta sitä painamalla ei aukea. En usko, että tuolla on työantajan kanssa mitään tekemistä, kun epassi nuo tarjoukset tarjoaa veloituksetta.Mulla ei löydy tuommosta savings-välilehteä. Sovellus ajan tasalla eikä asetuksissakaan ole moista. Ilmeisesti oma työnantaja ei tarjoa tuota. Pari leffaa olis voinut edullisesti katsoa tuolta.
Menee, toki jos halvempi niin miksei, itselläni on periaate että kaikki kytkyt minimiin. Jos elisa viihteen asiakas jo valmiiksi niin ei ongelmia. Jos ei ole asiakas ja tarjous toimii silti niin peruu vaan tilauksen kun aika koittaa niin ei tarvi maksaa enempää. Jokin jippo niillä on aina jotta tilaaja haluaisi jatkaa tilaustaan vastaisuudessa, ehkä joku extra diili joka ilmestyy puolessa välissä tilausjaksoa vain jos tilaat tän elisa-ruutu+ nyt.Elisan kautta Ruutu+ 50% 4kk. Pitääköhän tuossa olla Elisan asiakas ja onko tuo kuinka vaikea lopettaa sitten? Meneekö liian sekavaksi tilata palvelu toisen firman kautta?
Elisa-Ruutu+
Sattuisiko olee tietoo kärkkäisen koodeista?
Sori.. ei aina leikkaa että kysyminen olikin keskustelua.. ja täällä ei saa kerjätä... yritän olla tarkempi.Miten vaikeeta on otsikon/sääntöjen ymmärtäminen?
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.