Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 343
Jospa ottaisit pään pois hanurista ja harrastaisit pikkuisen sisälukutaitoa. Tässä nyt faktat.
Tässä myös sinulle yksi fakta:
Foorumin omistaja kertoi, että rahaa tiskiin jos aikoo yrityksen edustajana täällä esiintyä.

Silti jatkat vänkäämistä, voisitko vaan lopettaa jo?

Bonus: perusteluillakaan ei ole täällä mitään väliä. Jos Sampsa sanoo ihan kenestä vaan, että tuo tyyppi ei tänne tule, syynä vaikka että naama ei miellytä, silloin ko. tyyppi ei tänne tule.

Tänne kirjoittelu ei ole oikeus, vaan etuoikeus.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
41
Vänkäämisen jatkaminen
Tässä myös sinulle yksi fakta:
Foorumin omistaja kertoi, että rahaa tiskiin jos aikoo yrityksen edustajana täällä esiintyä.

Silti jatkat vänkäämistä, voisitko vaan lopettaa jo?

Bonus: perusteluillakaan ei ole täällä mitään väliä. Jos Sampsa sanoo ihan kenestä vaan, että tuo tyyppi ei tänne tule, syynä vaikka että naama ei miellytä, silloin ko. tyyppi ei tänne tule.

Tänne kirjoittelu ei ole oikeus, vaan etuoikeus.
Mielipiteille on syytä aina kertoa perustelut. Jos edes lukisit viime postauksen ajatuksella läpi ennen kuin kiireellä ryhdyt sinäkin trollailemaan ja itse jatkamaan vänkäystä. En nyt enää jaksa vääntää hölmöläisille rautalangasta. Minä käytännössä vain vastaan viesteihin missä minulle esitetään kysymys tai jokin väite. Kannattaa huomioida, että minä en tässäkään postauksessa esitä minkäänlaista kysymystä taikka väitettä kuten en aiemmassakaan.

Luulin vastanneeni varsin selkeästi. Mutta tosiaan eiköhän tältä erää riitä tästä aiheesta vänkääminen ja takaisin otsikon aiheeseen.
Minun puolestani asia tuli kyllä jo selväksi. Täällä vielä nämä muutamat jatkaa asian vääntämistä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 355
Edelleen kaipaan sitä "mestarien" marmoritaulua minne bannit ja varoitukset tulee niin ei tarvi arpoa pitkin poikin foorumia miksi janari X on jäähyllä.
Ja tähän yleensä vastakysymys on että miksi kenenkään muun pitäisi tietää miksi joku toinen on jäähyllä? Kyllä se sanktion itse saanut sen kuitenkin tietää ja muille sen ei pitäisi kuulua millään tavalla. Ja jos taas tulee huomautus/varoitus jostakin viestistä, niin siitä saatu sanktio kyllä näkyy kaikille ko. viestin yhteydessä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 132
Ja tähän yleensä vastakysymys on että miksi kenenkään muun pitäisi tietää miksi joku toinen on jäähyllä? Kyllä se sanktion itse saanut sen kuitenkin tietää ja muille sen ei pitäisi kuulua millään tavalla. Ja jos taas tulee huomautus/varoitus jostakin viestistä, niin siitä saatu sanktio kyllä näkyy kaikille ko. viestin yhteydessä.
Aika monesti varoitus on annettu poistetusta viestistä, jolloin se ei näy muille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 355
Aika monesti varoitus on annettu poistetusta viestistä, jolloin se ei näy muille.
Mutta kyllä se varoituksen saanut saa itse kuitenkin tiedon asiasta.

Jos viesti poistetaan, on kyse joko offtopicista, jolloin asia ei ole olennaista muille, tai sitten henkilökohtaisuuksista, tai muuten vain sen verran suuresta ylilyönnistä, että sen pitäisi olla itsestäänselvää kaikille muutenkin.

Pointti oli, että en edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi olla olemassa joku julkinen "virhetaulukko"? Mikä sen hyöty siis käytännössä olisi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 284
Mä en itse kannata mitään julkista syntilistaa - vaikken itse siellä juuri keikkuisikaan. Se itsessään voi lisätä provosointia suuntaan tai toiseen.

Tuolla Jatkoajan palstalla voi sitten mässäillä tällaisilla:

Nimimerkki *** on aiemminkin poistettu väliaikaisesti Löylyhuoneesta huonon käytöksen takia. Edellisen löylyistä annetun pelikiellon jälkeen käyttäjä on kirjoittanut kuta kuinkin yhden käden sormilla laskettavan määrän (heikkoja) viestejä ja nyt koetaan oleelliseksi heitellä mauttomia viestejä juutalaisvihasta ja leimataan muita antisemitisteiksi Israelin toimien kritisoinnin vuoksi. Koska toiminta on kaikkien rangaistusten ja huomautusten jälkeen tällaista, saa käyttäjä keskittyä jatkossa kirjoittamaan muualle kuin Löylyhuoneeseen.
Ei tällaiset musta kuulu asialliselle palstalle. Perseilijöille bänniä ja sillä selvä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 147
Mä en itse kannata mitään julkista syntilistaa - vaikken itse siellä juuri keikkuisikaan. Se itsessään voi lisätä provosointia suuntaan tai toiseen.

Tuolla Jatkoajan palstalla voi sitten mässäillä tällaisilla:



Ei tällaiset musta kuulu asialliselle palstalle. Perseilijöille bänniä ja sillä selvä.
En itsekään tämmöistä kannata, mutta lähinnä tuli mieleen esimerkkinä kun tuolla Jatkoajassakin pyörin.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 702
Tästä on ollut puhetta ennenkin, eikä ole kyllä mitään suunnitelmaa toteuttaa minkäänlaista julkista "häpeälistaa" varoituksiin ja banneihin liittyen. Asianomainen saa tiedon ja se riittää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 194
Viestejä
4 355 822
Jäsenet
72 600
Uusin jäsen
Tanjamarjaanav

Hinta.fi

Ylös Bottom