Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Hei ylläpito/moderaattorit, annan palautetta Trump-ketjussa viime viikon perjantaina saamastani viikon bännistä.

Viesti on pitkä mutta olen yrittänyt jakaa sen selkeästi eri osiin ja arvostaisin vastauksianne ainakin osaan kysymyksistäni. Niistähän saattaa olla apua myös jollekin toiselle Trump-ketjuun kirjoittamista harkitsevalle (erimieliselle).
....

Osa ehkä yrittää etsiä tapauksen viestit, niin alla linkki/lainaukset

Ei tarvitse olla kirjaimellinen, riittää ettei väitä sanotun asioita tavalla jolla niitä ei ole sanottu. Mm. tähän ei valtamedia vaikuta pystyvän..

Taisit missata nyt pointin, koitetaan vielä kerran. Mitä Hitleriin verrattavia kauhutekoja Trump on mielestäsi tehnyt? Monta sotaa hän aloittanut presidenttinä ollessaan? Eikö sinusta ole liioittelua sanoa Trumpia Hitleriksi? Omasta mielestäni tuo "natsi Trump" -narratiivi halventaa oikeita holokaustin uhreja ym.

No asiaa ilmeisesti tutkitaan mutta miksi demokraatit nyt kuitenkin myöntävät että Biden oli seniili jo vallassa ollessaan ja eivät muka huomanneet mitään ellei tuossa voisi olla perää? Damage control taita olla oikea termi? Eikö sinusta ole demokratian vastaista että jotkut tuntemattomat, joita ei ole tuollaiseen tehtävään vaaleilla valittu, ovat saattaneet vedellä taustalla naruista? Mikä sana olikaan sille, kun syyllistyy itse siihen mistä syyttää muita (demokratian vastaisuus/uhka demokratialle)..

Mikä se Hitleriin verrattava uhka Trumpissa on?

Miten hän on HItleriin verrattavissa oleva fasisti, natsi tai diktaattori?

Avustajia, joita ei ole valittu vaaleilla. Joista ei tiedetä keitä ovat. Kuka allekirjoitti esim. armahdukset, armahtiko esim. Hunter itse itsensä.. :think: Kysymyksiä on monia.

Eikä demokraattinen presidentin valinta anna presidentin valtaoikeuksia muille kuin presidentille. Kyllä se Bidenin kognitiivisten kykyjen lasku oli sen verran selvää kaikille joilla on silmät ja korvat päässä että varapresidentin olisi pitänyt hypätä puikkoihin eikä viritellä mitään epädemokraattista varjohallitusta tms. Miksi he eivät tehneet näin? Tosin sanasalaatti-Kamalan kyseessä ollen oltaisiin menty ojasta allikkoon. Kuitenkin Kamala oli presidenttiehdokas Trumpia vastaan, jokin ei nyt täsmää tässä(kään).

Vaikutti jokin ärsyttävän kun tarvitsee turvautua tämän tason juttuihin?

Ok, sinusta Biden oli täysin toimintakykyinen ja mitään tutkittavaa ei ole. Asia selvä. Trump paha ja natsi. Jatkakaa samaan malliin :tup:

e.

Vastaan nyt yhden kerran kuitenkin sinulle vielä ja sitten noudatan neuvoasi ja suljen tämän somen.

Hänellä voisi katsoa katsoa olevan esim. Parkinsonin oireita esiintymisensä ja toimintansa (toimimattomuutensa) perusteella. En tiedä mistä Hitler-viitteistä tässä yhteydessä höpiset

Esitin arveluja.. no nyt sitä tutkitaan mitä oli vai oliko, miten vaikutti, kuka tiesi, ketkä oikeasti allekirjoittivat, tiesikö Biden mitä kaikkea allekirjoitettiin jne. Olen minäkin allekirjoittanut digitaalisesti mutta presidentin ilmeisesti olisi pitänyt allekirjoittaa kynällä, ovat kai sillä tavalla vanhanaikaisia tuollapäin maailmaa.

Ymmärsin niin, että mielestäsi ei ole väliä jos valtamedia valehtelee?

Trumpin tyyli on toistava mutta nähdäkseni punainen lanka kuitenkin jutuistaan löytyy. Ei siitä politiikasta ja tyylistä tarvitse pitää, ei silti tarkoita ettei T. olisi tolkuissaan. T. ei takeltele, tuijottele tyhjyyteen, harhaile, unohtele, muista väärin jne tai ainakaan minä en ole tällaista Bideniä vastaavaa toimintaa Trumpilla huomannut..

Ensimmäisen varoitus, "Asiaton käytös - Biden-whataboutismin pakottaminen ketjuun"
Toisen varoitus " Asiaton käytös - toistuva keskustelun sotkeminen ketjussa, asiaton käytös, provosointi"

Eli ehkä kyse ei ollut kahdesta viestistä, yhdestä rikkeestä, vaan useista rikkeistä, useista viesteistä. Jos noita ynnään niin olisihan siitä voinut kolmekin varoitusta tulle, eli ulkopuoliselle näyttää siltä että loput niputettu tuohon yhteen. määräalennus.

Viikon kai kestää, jos ei ole jotain kriittistä tärkeää yksityisviestittelyä kesken.

Se vähän eriasia jos hyväkäytöksinen olisi kahdesta ainoasta vilpittömästä tulkinnanvaraisesti lipsahdus viestistä saanut huonolla tuurilla varoituksen ja sen seurauksena automaatti bannit. Mutta siitäkin kirjoittajat selvinneet.

Täällä onneksi ei maalata kymmenniä viestejä ja kaikille vedetä varoitusta, ja todellakkin vain murto-osa viesteistä saa varoituksen.

Voisiko tuon AI:lla keskustelun kieltää foorumilta? Tuntuu että pikkuhiljaa kaikki ketjut alkaa rikastua max. yhden rivin vastauksilla, "AI vastasi plaaplaa".

Jokainen osaa varmaan tarvittaessa itsekin kysyä AI:lta, ja usein ne vastaukset tuntuvat olevan ainakin osittain puuta-heinää, eli sisältöä ei ole viitsitty edes
tarkistaa lähteistä.

Grillit & grillaus (tämä vain esimerkkinä)

Voisiko tuon AI:lla keskustelun kieltää foorumilta? Tuntuu että pikkuhiljaa kaikki ketjut alkaa rikastua max. yhden rivin vastauksilla, "AI vastasi plaaplaa".

Jokainen osaa varmaan tarvittaessa itsekin kysyä AI:lta, ja usein ne vastaukset tuntuvat olevan ainakin osittain puuta-heinää, eli sisältöä ei ole viitsitty edes
tarkistaa lähteistä.

Juha Kokkonen on ohjeistanut asiasta. A.I tekstiä voi käyttää vain oman viestin lisukkeena. Nämä "A.I sanoo näin" viestit ovat siis sääntöjen vastaisia. Raportoi viestit.

tarkistaa lähteistä.

AI:ta kohdellaan samoin, kuin "linkeillä keskustelua". Kuuluu samaan kategoriaan siis. Eli esimerkkisi on sääntöjen vastaista.

e:
tarkistaa lähteistä.
ja tässähän oli käytännössä otettu screenshot googletuksesta. Ei välttis ole paljoa lisää keskustelulle tuollainen.. :)

Viimeksi muokattu:

Miksi @Emilio sai kuukauden bannin? Hän on vain ostaja, joka teki tarjouksen – hän ei rikkonut mitään sääntöjä! Myyjä @vjlle itse päättää, kenelle tuotteen myy, eikä ostaja ole mitenkään syyllinen siihen, että tuote myytiin hänelle – hän vain oli ensimmäinen ja valmis ostamaan. Miksi @Emilio viimeisissä kahdessa bannissa on ollut niin vahva ennakkoluuloisuus?

Te kirjoititte "Kauppa-alueen väärinkäyttö" - millä tavalla hän muka käytti kauppa-aluetta väärin?

Viimeksi muokattu:
Te kirjoititte "Kauppa-alueen väärinkäyttö" - millä tavalla hän muka käytti kauppa-aluetta väärin?
Sehän näkyy siellä ketjussa, huijasi ja muokkasi viestiä myöhemmin mikä on selitettykin. Vielä yritti selitellä perään ja valehteli miten on "fakta" että olisi ensimmäisenä jonossa vaikka myöhemmin muokkasi omaa viestiään.

Eihän se nyt noin voi toimia, mieti itse miten kävisi jos esim. jouluisessa huutokaupassa minä ensimmäisenä laittaisin jotain "1 sentti" huutoja ja sitten kun huudot ovat jo ohitse laittaisin jokaiseen voittavaan huudon muokaten viestiäni ja vielä aukoisin muille päätäni kirjoittaen "Mutta on fakta, että olen ensimmäisenä jonossa, ja kauppa tehdään jonossa ensimmäisen kanssa ennen kuin siirrytään muihin."

Kyllähän sen nyt näkee otsallaankin että huijari joka ansaitisi hyvin pidemmätkin bannit...

Asiasta toiseen, miksi olet ketjussa ja teit ensimmäisen viestisi ikinä? Et kai ole altteri? Ihmettelen miten aktivoiduit uutena käyttäjänä juuri nyt... Et satu olemaan Emilion altteri joka kypsyttelee itseään odottaen että hän saa pysyvät bannit ja sitten alat käymään kauppaa?

Miksi @Emilio sai kuukauden bannin? Hän on vain ostaja, joka teki tarjouksen – hän ei rikkonut mitään sääntöjä! Myyjä itse päättää, kenelle tuotteen myy, eikä ostaja ole mitenkään syyllinen siihen, että tuote myytiin hänelle – hän vain oli ensimmäinen ja valmis ostamaan. Miksi @Emilion viimeisissä kahdessa bannissa on ollut niin vahva ennakkoluuloisuus?

Banninkiertoa päälle altterilla :facepalm:

Syy lukee ketjusta löytyvässä varoituksessa.

Sehän näkyy siellä ketjussa, huijasi ja muokkasi viestiä myöhemmin mikä on selitettykin. Vielä yritti selitellä perään ja valehteli miten on "fakta" että olisi ensimmäisenä jonossa vaikka myöhemmin muokkasi omaa viestiään.

Eihän se nyt noin voi toimia, mieti itse miten kävisi jos esim. jouluisessa huutokaupassa minä ensimmäisenä laittaisin jotain "1 sentti" huutoja ja sitten kun huudot ovat jo ohitse laittaisin jokaiseen voittavaan huudon muokaten viestiäni ja vielä aukoisin muille päätäni kirjoittaen "Mutta on fakta, että olen ensimmäisenä jonossa, ja kauppa tehdään jonossa ensimmäisen kanssa ennen kuin siirrytään muihin."

Kyllähän sen nyt näkee otsallaankin että huijari joka ansaitisi hyvin pidemmätkin bannit...

Asiasta toiseen, miksi olet ketjussa ja teit ensimmäisen viestisi ikinä? Et kai ole altteri? Ihmettelen miten aktivoiduit uutena käyttäjänä juuri nyt... Et satu olemaan Emilion altteri joka kypsyttelee itseään odottaen että hän saa pysyvät bannit ja sitten alat käymään kauppaa?
Syytitte häntä aiemmin myös oudoista ideologisista kommenteista venäjän kielestä Suomessa - muistatte sen varmasti hyvin. Teillä kävi tuuri, että ylläpito poisti sen keskustelun, sillä se ei näyttänyt teidän kannaltanne kovin hyvältä ja antoi teistä huonon kuvan. Teidän suhtautumisenne häneen vaikuttaa selvästi puolueelliselta.

On helppoa, kun teillä on kavereita ylläpidossa, mutta uudella käyttäjällä ei ole ketään.

Myyjä @vjlle ei voi tätä nähdä
itse ainakin näen että @Juhnoooo laittoi viestin eilen klo 14:23

Ja

@emilo muokkasi eilen klo 13:42 kirjoittamaansa viestiä eilen klo 14:34, eli 10 minuuttia @Juhnoooo :n hp tarjouksen jälkeen

Tosin muokkaus näkyy varsin haalealla viestin alalaidassa eikä sitä välttämättä hoksaa, jos ei tiedä

Tosin tää on täyttä puppua:
Mutta on fakta, että olen ensimmäisenä jonossa, ja kauppa tehdään jonossa ensimmäisen kanssa ennen kuin siirrytään muihin. Ilmoitin siis vaihto tai ostosta myös yksityisviestillä.

itse ainakin näen että @Juhnoooo laittoi viestin eilen klo 14:23

Ja

@emilo muokkasi eilen klo 13:42 kirjoittamaansa viestiä eilen klo 14:34, eli 10 minuuttia @Juhnoooo :n hp tarjouksen jälkeen

Tosin muokkaus näkyy varsin haalealla viestin alalaidassa eikä sitä välttämättä hoksaa, jos ei tiedä

Tosin tää on täyttä puppua:
Tuo on vain yhden henkilön oma näkemys. Mutta pakottiko hän muka ketään myymään hänelle tuotetta?

Miksi hänen tilinsä sitten lukittiin?

Syytitte häntä aiemmin myös oudoista ideologisista kommenteista venäjän kielestä Suomessa - muistatte sen varmasti hyvin.

What? Uutena käyttäjän puhutte asioista mitkä teoriassa ovat tapahtuneet jo pitkään ennen teidän foorumille liittymistänne. Ettekä tunnu huomanneen kysymystäni joten kysyn sitä suoraan oletteko käyttäjän Emilio altteri mitä kypsytellään tulevia kauppoja varten sen varalle että käyttäjä Emilio saa pysyvät bannit?

Lisäksi en nyt oikein seuraa ajatuksenne juoksua siitä miten Emilion mahdolliset oudot Venäläiset ideologiat liittyisivät tähän nykyiseen törkeään manipulointi yritykseen missä yritetään erehdyttää rehellisiä ostajia & myyjiä & foorumin ylläpitoa ja saavuttaa vääryydellä tuotetta minkä joku toinen jo ehti huutaa häntä ennen.. mutta ei nyt takerruta siihen vaan tahtoisin suoran vastauksen kysymykseen oletteko Emilion altteri???

On helppoa, kun teillä on kavereita ylläpidossa, mutta uudella käyttäjällä ei ole ketään.
Minulla ei ole kavereita ylläpidossa tai palstalla ylipäätään. Siksi voinkin suositella sulle vahvasti, että kärsit tuon kuukauden bannin niinkuin aikuiset ihmiset. Tällä toiminnalla teet vain vahinkoa itsellesi ja altistat itsesi pysyvälle porttikiellolle.

Tuo on vain yhden henkilön oma näkemys.
Joka vastaa täysin käytäntöä täällä.
Mutta pakottiko hän muka ketään myymään hänelle tuotetta?
Pakottaa on väärä sana. erehdyttää, harhaanjohtaa, tms on parempi termi. Sääntöjen mukaan olisi pitänyt myydä käyttäjälle @Juhnoooo
Miksi hänen tilinsä sitten lukittiin?
Koska sai varoituksen ja niitä oli jo alla niin tuli automaattinen banni.

What? Uutena käyttäjän puhutte asioista mitkä teoriassa ovat tapahtuneet jo pitkään ennen teidän foorumille liittymistänne. Ettekä tunnu huomanneen kysymystäni joten kysyn sitä suoraan oletteko käyttäjän Emilio altteri mitä kypsytellään tulevia kauppoja varten sen varalle että käyttäjä Emilio saa pysyvät bannit?

Lisäksi en nyt oikein seuraa ajatuksenne juoksua siitä miten Emilion mahdolliset oudot Venäläiset ideologiat liittyisivät tähän nykyiseen törkeään manipulointi yritykseen missä yritetään erehdyttää rehellisiä ostajia & myyjiä & foorumin ylläpitoa ja saavuttaa vääryydellä tuotetta minkä joku toinen jo ehti huutaa häntä ennen.. mutta ei nyt takerruta siihen vaan tahtoisin suoran vastauksen kysymykseen oletteko Emilion altteri???
Olen mieheni @Emilion vaimo, ja siksi kirjoitan nyt itse - tämä, mitä täällä tapahtuu, on pöyristyttävää.

Erityisesti sinun käytöksesi, @Taneli- ansaitsee huomiota! Yrität jatkuvasti provosoida ja loukata häntä. Ehkä sinulla ei ole mitään mielenkiintoisempaa tekemistä?

Olen mieheni @Emilion vaimo, ja siksi kirjoitan nyt itse - tämä, mitä täällä tapahtuu, on pöyristyttävää.

Olen varma että foorumin perustajat mielellään kuuntelevat sekä sinun että miehesi, Emilion, kannan asiaan ja mikäli kyseessä on 100% oikeusmurha kuten tunnut ajattelevan (tosin Emilio on kertonu että hän on ulkomaalainen joten sinä epäilemättä Suomalaisena naisena ymmärrät asian paremmin ja tajuat että hänellä on helpostikin väärinkäsityksiä, autoit häntä kuitenkin mitä luultavimmin hankkimaan suomen kansalaisuuden avioliiton kautta sekä passin jne) kaikki selviää hyvinkin helposti.

Ehdotankin että sinä ja Emilio lähetätte Sampsalle & Kokkoselle kuvat passeistanne / ajokorteistanne ja sinä paremmin Suomea puhuvana voit selvittää epäilemättä sinuakin huvittavan erehdyksen ja tämäkin mahdollinen väärinkäsitys missä teitä luullaan Emilion altteriksi saadaan hoidettua altapois ja miehenne pääsee jatkamaan kauppoja ja te pääsette hoitamaan kotia kuten ennenkin! ❤️

Olen varma että foorumin perustajat mielellään kuuntelevat sekä sinun että miehesi, Emilion, kannan asiaan ja mikäli kyseessä on 100% oikeusmurha kuten tunnut ajattelevan (tosin Emilio on kertonu että hän on ulkomaalainen joten sinä epäilemättä Suomalaisena naisena ymmärrät asian paremmin ja tajuat että hänellä on helpostikin väärinkäsityksiä, autoit häntä kuitenkin mitä luultavimmin hankkimaan suomen kansalaisuuden avioliiton kautta sekä passin jne) kaikki selviää hyvinkin helposti.

Ehdotankin että sinä ja Emilio lähetätte Sampsalle & Kokkoselle kuvat passeistanne / ajokorteistanne ja sinä paremmin Suomea puhuvana voit selvittää epäilemättä sinuakin huvittavan erehdyksen ja tämäkin mahdollinen väärinkäsitys missä teitä luullaan Emilion altteriksi saadaan hoidettua altapois ja miehenne pääsee jatkamaan kauppoja ja te pääsette hoitamaan kotia kuten ennenkin! ❤️
On hämmästyttävää, miten paljon myrkyllisyyttä ja sarkasmia voi mahtua yhteen ihmiseen! Voin tarvittaessa toimittaa kaikki todisteet siitä, että olen oikea henkilö. Mutta on todella yllättävää, miten vahvasti inhoatte häntä - niin paljon, että kirjoitatte jatkuvasti piikikkäitä kommentteja hänestä!

" (tosin Emilio on kertonu että hän on ulkomaalainen joten sinä epäilemättä Suomalaisena naisena ymmärrät asian paremmin ja tajuat että hänellä on helpostikin väärinkäsityksiä, autoit häntä kuitenkin mitä luultavimmin hankkimaan suomen kansalaisuuden avioliiton kautta sekä passin jne) kaikki selviää hyvinkin helposti."

Miksi hänelle sallitaan tällaisten kommenttien kirjoittaminen yksityiselämästäni? Kyseessä on selvä valhe! Miksi tällaista sallitaan?

Miksi hänelle sallitaan tällaisten kommenttien kirjoittaminen yksityiselämästäni? Kyseessä on selvä valhe! Miksi tällaista sallitaan?

Periaatteessa käyttäjästä keskusteleminen on kielletty foorumin säännöissä, mutta nyt vähän on avattu tähän takaovi, kun keskustellaan Emilion bänneistä.. Jossain vaiheessa voi kyllä mennä yli - ja tässä hän on rajoilla kommenttinsa kanssa. Paina vaan Raportoi-nappia, katso mitä ylläpito tekee :)
(jos sinun bännitään, se ei ole raportin takia, se on sen takia, että altterointi on kiellettyä bännien kiertämiseksi)

Ja miten sen nyt sanoa, minullakin on oikeasti tuttuja/perheenjäseniä/kavereita samasta IP-osoitteesta joskus foorumilla, kun tulevat tänne ja käyttävät minun wifiäni. Mutta "vaimoni" ei käy minua puolustamassa bännien jälkeen, niin se on vähän epäuskottavaa, sori. Eikä oikeastaan kaveritkaan, eikä kukaan muukaan. Sain viime bännit käytännössä siitä, että linkitin YLE:n artikkelin jäätelötarjousketjuun, jossa kyseisen jäätelön myyjä tunnusti tekevänsä vielä bisnestä Venäjällä.

edit: jos ylläpito siivoilee ketjua, tämän viestin saa poistaa.. ei auttanut ketään, eikä selventänyt asioita..

Viimeksi muokattu:

Ymmärränkö oikein, @Taneli- teidän mielestänne ne pienet virheet, joita @Emilio on tehnyt, oikeuttavat pitkäaikaisen foorumikäyttäjän eston. Samaan aikaan te olette levittäneet valheita sekä minusta että miehestäni, ja se on teille ihan hyväksyttävää – eikä tietenkään yksikään moderaattori bannaa teitä siitä? Aika huvittavaa!

Periaatteessa käyttäjästä keskusteleminen on kielletty foorumin säännöissä, mutta nyt vähän on avattu tähän takaovi, kun keskustellaan Emilion bänneistä.. Jossain vaiheessa voi kyllä mennä yli - ja tässä hän on rajoilla kommenttinsa kanssa. Paina vaan Raportoi-nappia, katso mitä ylläpito tekee :)
(jos sinun bännitään, se ei ole raportin takia, se on sen takia, että altterointi on kiellettyä bännien kiertämiseksi)

Ja miten sen nyt sanoa, minullakin on oikeasti tuttuja/perheenjäseniä/kavereita samasta IP-osoitteesta joskus foorumilla, kun tulevat tänne ja käyttävät minun wifiäni. Mutta "vaimoni" ei käy minua puolustamassa bännien jälkeen, niin se on vähän epäuskottavaa, sori. Eikä oikeastaan kaveritkaan, eikä kukaan muukaan. Sain viime bännit käytännössä siitä, että linkitin YLE:n artikkelin jäätelötarjousketjuun, jossa kyseisen jäätelön myyjä tunnusti tekevänsä vielä bisnestä Venäjällä.

Tosi vahva perustelu!
Jos jokin ei ole mahdollista teidän elämässänne – niin sitten se ei ole mahdollista missään muuallakaan!
Tosi vahva perustelu!

Jos jokin ei ole mahdollista teidän elämässänne – niin sitten se ei ole mahdollista missään muuallakaan!

@Taneli- Tämä käyttäjä tietää, ettei häntä rangaista, ja siksi hän voi sanoa täällä mitä haluaa! Juuri tästä halusinkin puhua – täällä on selvästi puolueellista kohtelua! Myrkyllistä sarkasmia ja nyt myös suoraa valhetta!

@Taneli- Tämä käyttäjä tietää, ettei häntä rangaista, ja siksi hän voi sanoa täällä mitä haluaa! Juuri tästä halusinkin puhua – täällä on selvästi puolueellista kohtelua! Myrkyllistä sarkasmia ja nyt myös suoraa valhetta!

Sen verran kuitenkin sanon vielä, että kyllä hänellekin voi rangaistusta vaatia - mutta ovelana vanhana käyttäjänä hän on kommenttinsa kanssa siinä rajoilla, että tekeekö ylläpito mitään vai ei.. Ja lisäksi rangaistus ei ole bännit, vaan huomautus, joita joutuu monta keräämään, ennenkuin bännejä edes tulee. Siellä on automaatti, joka pistää bännit sitten "tilin tultua täyteen". Raja on kaksi varoitusta, jotka miehelläsi tuli täyteen nopeasti. Huomautuksia sitten paljon enemmän.

Kun on varoitus alla, pitäisi vähän katsoa omaa käytöstään. Mutta kaikki ei osaa ja aika moni tämänkin keskustelun osallistujista on ollut bänneissä.

Täällä keskustelijathan eivät tiedä totuutta kenenkään kommenttien takana. Eivät Emilion, ei sinun, eikä minun.

Täällä keskustelijathan eivät tiedä totuutta kenenkään kommenttien takana. Eivät Emilion, ei sinun, eikä minun.
"luultavimmin hankkimaan suomen kansalaisuuden avioliiton"

Sitten pyytäisin häntä esittämään perustelut väitteilleen! Miksi kirjoittaa asioista, joista hänellä ei ole mitään käsitystä?!

Ei tämä nyt nii hankalaa voi olla ymmärtää. Emilio sai lyhyessä ajassa kolme varoitusta. Kuukauden päästä, ku palaa takas ja jos vielä perseilee heti ennenkuin vanhimmat varoitukset ehtii vanheta, nii ikibannit tiedossa.

Sääntöjen perusteella viestejä voidaan poistaa tai kirjoituksia muokata. Jäseniä voidaan ohjeistaa tai huomauttaa lievistä rikkeistä tai selkeistä sääntörikkeistä voidaan antaa varoituksia.

Annettu varoitus on voimassa kaksi kuukautta, jonka jälkeen se vanhenee.

• 2 varoituksesta seuraa viikon käyttökielto.
  • 3 varoituksesta seuraa kuukauden käyttökielto.
  • 4 varoituksesta tunnus asetetaan lopullisesti käyttökieltoon (ikibanni).

t. aika monta varoitusta enemmän saanut vuosien varrella (15 kpl) ja ainaki kerran kuukauden bannitki napsunu.. :D

Viimeksi muokattu:
t. aika monta varoitusta enemmän saanut vuosien varrella (15 kpl) ja ainaki kerran kuukauden bannitki napsunu.. :D

Mutta vieläkään et ole ikibanneissa, niin olet oppinut käyttäytymään :D

(joskus varoitukset tuntuu tulevan liian helposti, mutta ne kannattaa silti ottaa vakavasti)

Minusta tuon tunnuksen takana on toinenkin henkilö vaikka Emilio tuon tunnuksen oli alunperin luonut.
Ihan samat jutut molemmissa profiileissa aina varoitusten/bannien jälkeen, selkeästi sama tyyppi.
Popparit on jo mikrossa seuraavaa profiilia varten, bannattujen ulinoita on aina mukava seurailla 🍿

Statistiikka

Viestiketjuista
279 752
Jäsenet
77 976
Uusin jäsen
makkemies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom