Keskustelua Kiinasta tilattavista puhelimista

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
169
Pitäs emännälle ostaa Xiaomi Redmi note 3 pro onko kukaan huomannut mainoksia onko missä päin huomenna halvimmalla tuota ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
141
Pitäs emännälle ostaa Xiaomi Redmi note 3 pro onko kukaan huomannut mainoksia onko missä päin huomenna halvimmalla tuota ?
Jotain...
Perus 16GB 116.99$ + alv.
tai
32GB "Special" 149,99$+1,05$ + alv.
- mahdolliset kupongit, joista ei oikein ota selvää. Ei varmaankaan montaa dollaria.

Aika nihkeästi noita tarjouksia tuntuu olevan. Onkohan malli vain niin kilpailtu ettei ilmaa paljoa ole, vaan paremmin löytyy uudemmista malleista ja isommilla muisteilla olevista. Itse olen myös etsinyt karvalakki MI5:sta hyvää tarjousta, joita saa vinkata.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
Kannattaa tuo "Special Edition" ottaa, eli Kate malli. Sisältää B20 taajuudeen eli toimii myös spöndellä 4G/LTE verkko. En puhelinta omista itse mutta tuo B20 puute esim. Oneplus One puhelimessa oli todella rampauttava jos poistui 4G alueelta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
603
Kannattaa tuo "Special Edition" ottaa, eli Kate malli. Sisältää B20 taajuudeen eli toimii myös spöndellä 4G/LTE verkko. En puhelinta omista itse mutta tuo B20 puute esim. Oneplus One puhelimessa oli todella rampauttava jos poistui 4G alueelta.
Riippuu kenenkä käyttöön puhelin menee.. Itellä ei rampauta kun ei ole 4g liittymää eikä tulekkaan vielä pitkään aikaan..

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
169
Mullakin on toi versio missä ei ole B20 taajuutta ja eipä ole missään vaiheessa se mua haitannut.
Kyllä se 3G verkossakin data liikkuu .
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Mullakin on toi versio missä ei ole B20 taajuutta ja eipä ole missään vaiheessa se mua haitannut.
Kyllä se 3G verkossakin data liikkuu .
Kyllä. En ole käsittänyt tuota 4g puutteen luomaa “ongelmaa”.

Käytössä LG G3 ja 3G vain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
141
Itsekkin havittelin tuota halvempaa, mutta joko menivät heti tai sittei tulevat myyntiin joskus myöhemmin jos edes tulevat. Tänään saisi (tai ainakin olisi saanut) Honor 7 liteä 130€, joka laittoi miettimään että kannattaako alkaa tilaamaan vai ostaako helposti. No tuo 32gb "Kate" on nyt tulossa... En itsekkään pidä välttämättömyytenä tuota 800Mhz 4G:tä, mutta kun tuosta nyt oli aika hyvä tarjous... vähän se rajoittaa tarvikkeissa ja toivottavasti löytyy vielä myöhemminkin.

Tempered glass:
http://www.gearbest.com/screen-protectors/pp_523749.html

Kotelo:
https://www.aliexpress.com/item/For...Leather-Flip-Cover-For-Redmi/32764172838.html
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
325
Kieltämättä tuo Vernee Thor rupes nyt kiinnostamaan ihteä, mutta tuo tilaaminen rupes pelottamaan, että jos sieltä pamahtaakin jotai lisäkuluja :S
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
18
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
30
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
141
Kieltämättä tuo Vernee Thor rupes nyt kiinnostamaan ihteä, mutta tuo tilaaminen rupes pelottamaan, että jos sieltä pamahtaakin jotai lisäkuluja :S
Kuljetukseksi yleensä kannattaa ottaa perus kuljetus, eikä esim. DHL, UPS..., koska kuriiri firmat ottaa myös itsetullaksesta lisämaksun. Yleensä, koska jotkin firmat kiertää tullausta noilla, mutta tämä on myyjä kohtaista.

Lähetetty minun XT1032 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
325
Eli tossa Vernee Thorissa ei tarvi alkaa kummemin mitää säätelemää? Löytyy heti suomenkielinen käyttis ja Google Play löytyy vakiona? Meikäläisen eka androidi nyt ois tämä, mutta tämä tietämys näistä kiinan puhelimista on vielä vähän huono itsellä :D
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Eli tossa Vernee Thorissa ei tarvi alkaa kummemin mitää säätelemää? Löytyy heti suomenkielinen käyttis ja Google Play löytyy vakiona? Meikäläisen eka androidi nyt ois tämä, mutta tämä tietämys näistä kiinan puhelimista on vielä vähän huono itsellä :D
Kyllä, kaikki toimii suoraan paketista jopa se 800mhz 4g, play kauppa on siellä valmiina ja suomenkieli, kiitos puhtaan android 6.0. Sama kun ostaisit puhelimen suomesta.
 

jsa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
621
Redmi Note 3 Pron Special Edition tuli tilattua, saa nähdä koska tulee ja millainen taistelu tulee sen kanssa että saapi kurantimpaa rommia sisään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
141
Redmi Note 3 Pron Special Edition tuli tilattua, saa nähdä koska tulee ja millainen taistelu tulee sen kanssa että saapi kurantimpaa rommia sisään :)
Et ole yksin ;) Nyt vain heti unlockaus pyyntöä vetämään. Voi tehdä ilman kyseisestä puhelinta.

Lähetetty minun XT1032 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
18
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 125
Eli tossa Vernee Thorissa ei tarvi alkaa kummemin mitää säätelemää? Löytyy heti suomenkielinen käyttis ja Google Play löytyy vakiona? Meikäläisen eka androidi nyt ois tämä, mutta tämä tietämys näistä kiinan puhelimista on vielä vähän huono itsellä :D
Suomenkieli löytyy ja Play Kauppa valmiiksi asennettuna. Käyttöliittymä aika lähellä Vanilla Androidia (eli stock).

Vakioselainta ei kannata käyttää vaan poistaa se käytöstä asetuksista. Jotain adware tauhkaa pitää sisällään. Lataa tilalle sitten mieleinen Play Kaupasta. Kaikkein varmin tapa kiinanlaitteiden kohdalla on jättää nettiyhteys muodostamatta puhelimen käyttöönotossa ja sitten tsekkailla asetuksista kaikki kiinantauhka mäkeen (eli poistaa tai ottaa pois käytöstä). Tuossa Vernee Thorissa ei tainnut olla mitään ihmeempää tuon selaimen lisäksi.

Elisan liittymällä piti kuitenkin ottaa roaming käyttöön, että lähti mobiilidata kulkemaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Suomenkieli löytyy ja Play Kauppa valmiiksi asennettuna. Käyttöliittymä aika lähellä Vanilla Androidia (eli stock).

Vakioselainta ei kannata käyttää vaan poistaa se käytöstä asetuksista. Jotain adware tauhkaa pitää sisällään. Lataa tilalle sitten mieleinen Play Kaupasta. Kaikkein varmin tapa kiinanlaitteiden kohdalla on jättää nettiyhteys muodostamatta puhelimen käyttöönotossa ja sitten tsekkailla asetuksista kaikki kiinantauhka mäkeen (eli poistaa tai ottaa pois käytöstä). Tuossa Vernee Thorissa ei tainnut olla mitään ihmeempää tuon selaimen lisäksi.

Elisan liittymällä piti kuitenkin ottaa roaming käyttöön, että lähti mobiilidata kulkemaan.
Joo toi roaming oli ainut mikä ihmetytti aluksi mutta kun sen tajusin niin sitten ei ollut tosiaan mitään, vakio selain lähti myös heti pois ja chrome tilalle ja uber sovellus joka oli ainut mitä sinne oli asennettu.

Paras on kumminkin se ettei siellä ole niitä kiinalaisten sovelluksia ja puhelin puhuu suomea jolloin sopii myös ei niin paljoa puhelimista tietäville tai lapsille, on halpa joten hajoaminen ei harmita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
36
Minkäslaisia kokemuksia teillä on kiinapuhelimien kestävyydestä? Olen itse ollut muuten erittäin tyytyväinen vernee thoriin noin yleisellä tasolla, mutta näytön kestävyyteen en. Älyluureja on ollut reilu 10 vuosien varrella ja vain yhden olen saanut fyysisesti rikottua pudottamalla sen vahingossa kaakelilattialle. Koskaan en ole aiemmin käyttänyt mitään suojakuoria tai kalvoja. Thorista meni kuitenkin juuri jo toinen näyttö rikki pienestä kolhusta. Nyt jälkimmäisellä kerralla olin jo viisastunut ja pakannut puhelimen suojakuoren sisälle. Siitä huolimatta näyttö halkesi vaikka näytön peittävä läppä oli kiinni pudotessaan parketille.

Onneksi näytön vaihto on aika helppo projekti tehdä itse ja eikä maksakaan kovin paljoa (~35€).
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Vernee pudonnut muutaman kerran eikä vaurioita, samsung note 3 putosi auton kangasmatolle ja näyttö halki eli yksilöissä on eroja.
 
  • Tykkää
Reactions: fei
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
49
Mullakin on toi versio missä ei ole B20 taajuutta ja eipä ole missään vaiheessa se mua haitannut.
Kyllä se 3G verkossakin data liikkuu .
Itse huomasin eron ennemminkin akun kestossa kun tuppasi seilaamaan raja-alueilla kokoajan 3g ja 4g välillä.
 

ei naarata

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 270
Geekbuyingin hitaus on eeppistä. Luuri jota varastossa ja luvattiin shipment 2-7 pv päästä ei ole vielä edes kuljetusfirman hyppysissä, vaikka tilauksesta tulee huomenna 2vko. Ennakkotieto tilauksesta on sentään toimiitettu Singapore Postille maanantaina, mutta sen jälkeen ei ole taas mitään tapahtunut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
8
siis, onko tämä "unlock" kaikilla redmi-puh-versioilla sama homma, myös Official International Version XIAOMI Redmi 3S :llä ?

siis kiina/global, note/S/pro/mikä_lie jne. , kun sen haluaa esim. rootata.

jaa, tuossahan siitä on juttua:

http://en.miui.com/thread-202290-1-1.html
Olisi tulossa jossain vaiheessa Xiaomi Redmi Note 3 pro Kate Kiinasta.
Ei kyllä itselle oikein auennut tuosta linkistä minne se unlock pyyntö pitää tehdä. Ensimmäinen Xiaomi itselle.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
18
se oli enempi yleistä tasoo aiheesta, tuossa on fastboot-ohje, jolla itse ajattelin mennä eteenpäin kun redmi 3s:t saapuu:

http://en.miui.com/a-234.html

siinä on linkkejä mm. työkalu, unlock, rommit.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
30
Löytyykös Xiaomilta b20 taajuudella varustettuna n.200€ hintaluokassa? Tai tulevia malleja? Mi Pad 2 käytössä xiaomi.eu romilla ja tyytyväinen ollut. Tulee maakunnissa töitten takia viikot vietettyä ja käytännössä hotspotin varassa mennään. Mi Note 2 global olisi hieno peli mutta hinta karkaa aika kauas. Elephonesta kokemuksia? Tällä hetkellä Honor 6 käytössä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Tsekkaa "Xiaomi Redmi Note 3 Pro Global Edition", missä on b20. Kandee varmaan Black Friday tarjousta metsästää niin voi saada reilusti alle 200€:n kyseisen pelin.
Kyseisestä luurista on paljon turistu jo tässäkin ketjussa ja vanhan foorumin vastaavassa ketjussa. Älä sekoita ko. luuria siihen ei-global versioon missä ei ole b20.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 125
Löytyykös Xiaomilta b20 taajuudella varustettuna n.200€ hintaluokassa? Tai tulevia malleja? Mi Pad 2 käytössä xiaomi.eu romilla ja tyytyväinen ollut. Tulee maakunnissa töitten takia viikot vietettyä ja käytännössä hotspotin varassa mennään. Mi Note 2 global olisi hieno peli mutta hinta karkaa aika kauas. Elephonesta kokemuksia? Tällä hetkellä Honor 6 käytössä.
Xiaomi Redmi Note 3 (Special Edition) Snapdragon 650 piirillä Kiinasta alkaen 150€ + alv. Löytyy myös MIUI EU rommit (koodinimi kate). En minä parempaakaan laitetta keksi. SD650 ei ole mopo, vaikka ei olekaan SD8xx sarjaa. Siitä kuitenkin löytyy tehokkaat A72-ytimet. Vertailua (Geekbench 4):
  • Xiaomi Mi5s (SD820): 1718/4221
  • Xiaomi Redmi Note 3 (SD650): 1429/2398
  • Honor 6 (Kirin 920): 740/1767
Enemmän kannattaa painottaa tuota yhden ytimen suorituskykyä, kun peilaa päivittäiseen käyttökokemukseen. Pelikäyttöä varten pitää huomioida myös GPU suorituskyky:
EDIT: Hidas...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 234
Jep, Snapdragon 650 tehot käytännössä samat kuin Snapdragon 808-810
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
347
Mikä firma kuskailee MRW:n paketteja Suomessa? Tilasin siis puhelimen Geekbuyingin Espanjan-varastosta ja MRW lähti toimittamaan pakettia eteenpäin.

Edit. Fedex kuskaa, ainakin yhden toimituksen perusteella
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
347
Onko tuo MIUI8 ihan käyttökelpoista kamaa, jos mietitään vaikka vähemmän teknisesti orientoitunutta, mutta englantia osaavaa väkeä? Ei ole mitään Maon siittiöitä varastamassa identiteettejä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 234
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
33
Mi Max tuloillaan,vaik ei geegbuying kiirusta lähetyksen kans pidä,vaivautuivat sentään toiseen spostiin vastaamaan eli ens viikolla pitäs olla varastoa taas.
Kokemuksia muute kellään tuosta kapulasta?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8
Noniiin, oon tutustunu tässä uuteen brändiin nimeltä Vernee. Muutamalla vissiin on ollukin kokemusta jo ylempänä. Hommasin aluksi Apollo Lite:n, jossa kovat speksit hintasekseen. Helio X20 ei loppunu ruuti kesken. Kamera on 16 MP samsung. Joskin softassa on vielä tekemistä ja hämäräkuvat on aika suhnua. Onnekseen Vernee julkas täydet sourcet tuolle ja nyt M.A.D-tiimi rustaa tolle 7.1 romia. Thor:lle M.A.D on 7.1 jo vääntäny tietääkseni. Yks CM13 siellä jo olikin joltain muulta kehittäjältä, mut varsin buginen.. XDA:lla aika kova hype tosta laitteesta. Joulukuussa lupailtu myös stock Nougat-julkasua.
http://www.vernee.cc/apollo-lite/overview.html

Apollon myin pois ja hommasin Mars:in tilalle. Runko ja näyttö on kyl timanttisii tossa. Kamera ja prosu vähän laimeemmat, mitä apollossa, mut riittää varsin hyvin. Marsiin löyty myös Nougat beta, joka nyt ajossa. Toimii sekin oikeen kivasti betaksi. Varmuudella siis tuollekin tulossa Nougat pian. :)
http://www.vernee.cc/mars/overview.html

Nämä uusimmat MTK-prosut on kyl saanu mun kelkan käännettyä. Ei häpeä snäppärille lainkaan. Muutenkin kiinalaisten valmistajien laatu on parantunu viimevuosina rutkasti.
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 125
Liian isot mustat bezelit kyllä pilaa nuo puhelimet. Lisäksi kamera ilmeisesti aika kuraa.
Toki OnePlussaa vastaan on paha kilpailla varsinkin Suomessa mutta ei tuo Le Pro3 nyt paha vaihtoehto ole 3T:lle, jos vaikka tykkää puhelimen takana olevasta sormenjälkitunnistimesta. Hyvä trendi kuitenkin päällä, kun kiinalaiset valmistajat julkaisevat sorsia :hammer:.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
10
Moro.

Onkos jollain jo kokemuksia huawei honor note 8 luurista?

1. Saako ilman säätämisiä suomenkieliseksi?
2. Toimiiko suomen taajuuksilla?
3. Toimiiko google play?
4. Saako ilman Kiina apseja vai joutuuko asentamaan uuden rommin?
5. Uuden rommin asentaminen monimutkaista?
6. Mistä olette tilanneet?

Kiitos
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 125
Moro.

Onkos jollain jo kokemuksia huawei honor note 8 luurista?

1. Saako ilman säätämisiä suomenkieliseksi?
2. Toimiiko suomen taajuuksilla?
3. Toimiiko google play?
4. Saako ilman Kiina apseja vai joutuuko asentamaan uuden rommin?
5. Uuden rommin asentaminen monimutkaista?
6. Mistä olette tilanneet?

Kiitos
Laite tunnetaan myös nimellä Honor V8 Max

1. EMUI käyttöliittymässä on suomenkieli vakiona
2. Speksien mukaan 800Mhz 4G puuttuu, joten taajamien ulkopuolella ei 4G pelitä Suomessa
3. Ei vakiona, pitää asentaa erikseen (ellei sitten jälleenmyyjä ole asentanut Play Kauppaa)
4. Pitää asentaa uusi rommi
5. Vaikuttaa olevan aika heikkoa kehitys toistaiseksi
6. En omista laitetta
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
238
No jos tuo numerologia häiritsee, niin sitten on otettava joku, missä on komiammat lukemat. Silmää tuo 720p ei kyllä häiritse.
Samaa mieltä. Edellinen luuri oli Galaxy S4 ja Full-HD-näyttö. Ei ole kyllä yhtään haitannut tämä Thorin näyttö vaikka etukäteen pelkäsin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mulla oli edellisessä puhelimessa 1440p näyttö ja mitään eroa en Thor:n 720p näyttöön silmällä huomaa. Toki se 1440p näyttö oli kirkkaampi ja katselukulmat parempia mutta puhelin maksoi 5x sen mitä Thor.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
94
Eilen tuli postissa Cubot Dinosaur, jossa 720p näyttö. Illan sitä hypistelin enkä huomannut eroa näytön tarkkuudessa verrattuna omaan Redmi Note 3:n. Näytön koko sama, mutta toisessa 720p ja toinen fullhd. Ja äidilleni tilasin kesällä Vernee Thorin, jossa myös mielestäni aivan riittävä näytön tarkkuus.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 060
Viestejä
4 190 300
Jäsenet
70 856
Uusin jäsen
Jamse500

Hinta.fi

Ylös Bottom