Mutta kun tuo alennustuoteongelmakin on jo Alepoissa ratkottu, ja ne saadaan itsepalvelukassoilla skannattua alennuksineen ilman myyjän interventiota, niin sama ratkaisu toimisi näissäkin. Jostain syystä samaa ei vaan ole vielä saatu S-Market ja Prisma -tason myymälöissä tehdyksi.
Mun käyttämässä s-marketissa oli tuollaiset alennuslaput. Mutta nykyään ei ole. Olettaisin että ne on työläämpiä laittaa koska niistä on luovuttu. Ellei sitten joku hölmö järjestelmämuutos olisi poistanut niiden mahdollisuutta. En kunnolla muista mutta arvelisin että ainakin vuoden verran oli käytössä. Asiakkaana en nähnyt mitään ongelmaa niiden kanssa joten syy on ollut kaupan puolelta.
Mitä mä nyt sanosin. Maksan siitä että saan palvelu ei siitä että joudun itse piipaa tavaraa.
Se on kyllä hassu ilmiö nykyään että ihmiset on valmis maksaamaan itsepalvelusta.
Kait se on että kaikkilla on nykyään on niin kiire.
Silti sä käyt itsepalvelumyymälöissä? Suurin osa meistä maksaa siitä että me voidaan ostaa ne tuotteet yhdestä paikkaa lähistöltä, sen sijaan että me kerättäisiin ne ympäri maakuntaa, ja maailmaa. Se ihmistyö mitä tarvitaan niiden tuotteiden lyömiseen kassaan, on aika olematon.