Itse luen vain seuraamiani viestiketjuja, ja tuolta ylhäältä kellon kuvasta klikkailen auki ne mitä haluan lukea. Tuosta uudesta -Kaikki hyvät tarjoukset- ketjusta ei tule mitään ilmoitusta yhtään mihinkään, vaikka kuinka seuraisi. Ongelmahan ratkeaisi seuraamalla kaikkia ketjuja, mutta sitä en halua tehdä. Eli täysin oma henkilökohtainen ongelma.
Entä jos tuonne tarjoukset osioon tulee jokin uusi alaosio? Esimerkiksi black friday. Jotta tällaisen uuden alaosion ilmestyminen tarjoukset osioon tulisi minulle tietoon, pitäisi minun seurata myös tätä tarjoukset osiota. Eli minulle tuli tuonne ilmoituksia joka hemmetin uudesta viestiketjusta ja alaosiosta.
Eli en pidä nykyisestä tavasta. Ja lopetan valituksen.
Olisiko mahdollista käyttää Seuraamasi keskustelut -näkymää? "Kaikki hyvät tarjoukset" -ketju näkyy kyllä seurattuna siellä, vaikkei ilmoitukset toimikaan.
Tarkoitan siis tätä: https://bbs.io-tech.fi/watched/threads
Minulla oli tuuria, kun satun muutenkin käyttämään foorumia niin, etten kiinnitä huomiota ilmoituksiini vaan vain tuohon seurattujen ketjujen sivuun, jota pidän IO-techin kirjanmerkkinäni selaimessa.