• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Ilmaiset (-100 %) pelit (Epic, Steam, GOG jne.)

Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
Ketju saattaa sisältää myös pieniä määriä maksullisen palvelun (Esim. Amazon Prime) kylkiäisenä kuukausittain julkaistavia ilmaispelejä.

Ei Free-to-play.

Saa toki myös keskustella tarjolla olevista peleistä, jos tulee mieleen jotain sanottavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Onko sillä toisaalta väliä seuraako ketjua kun joka torstai tulee uusi ilmaispeli samaan aikaan. Joulukalenteri sitten luultavasti päivittäin ja aina samaan aikaan.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
826
Ainakaan itsellä ei toimi nuo ilmoitukset. Välillä toimii ja välillä ei.
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
439
No siis kuinka paljon on tarvetta keskustella ilmaispelien linkeistä?

Kunhan alkukankeudesta selviää niin "keskustelun" tässä ketjussa voi lopettaa ettei tule turhia ilmoituksia. En tiedä.
Olihan keskustelu lopetettu noista aiemmistakin ketjuista, mutta kummasti sitä aina jollain jotain sanottavaa on...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 441
Ei Free-to-play vaan -100%.

Näille ei varmaan ole mitään järkeä tehdä omaa ketjua jokaiselle.

Epicissä uusi ilmainen peli (välillä kaksikin) aina torstaisin klo 18.00.

Tällä hetkellä vielä Aven Colony: Aven Colony | Download and Buy Today - Epic Games Store
Jos peleille tulee tänne oma ala-alueensa, niin eipä se haittaisi, että ne omissa ketjuissaan. Näkisi suoraan otsikosta napostaako, ja pomppaisi ylimmäksi postaushetkellä.

"Pelin nimi - Epic - ilmaiseksi" ja jos jaksaa, niin mihin asti.... sisällä linkki.

Ja noista voisi sitten keskustella tuon ketjun sisällä, että maksaako vaivan kokeilla ilman, että häiritsee ketään....
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
Ja noista voisi sitten keskustella tuon ketjun sisällä, että maksaako vaivan kokeilla ilman, että häiritsee ketään....
Miksi ilmaisen pelin lunastamisesta pitää tehdä noin vaikeaa? Ei se maksa mitään, eikä kenenkään aika ole niin kallista että pitäisi miettiä muutaman klikkauksen takia tuollaisia.

Jos kiinnostaa, lunasta. Jos ei kiinnosta, älä lunasta.

Maksullisten pelien kohdalla ymmärrän tuon arpomisen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 441
Miksi ilmaisen pelin lunastamisesta pitää tehdä noin vaikeaa? Ei se maksa mitään, eikä kenenkään aika ole niin kallista että pitäisi miettiä muutaman klikkauksen takia tuollaisia.

Jos kiinnostaa, lunasta. Jos ei kiinnosta, älä lunasta.

Maksullisten pelien kohdalla ymmärrän tuon arpomisen.
No noi omat threadit mahdollistaa keskustelun näistä, 99% en tule koskaan kokeilemaan, jos ei tule jotain suosittelua.

Kai minä epicissä itsekin, muistaessani, osaisin käydä klikkailemassa. Nyt olisi mahdollista nähdä yhdeltä alueelta suoraan mitä tarjouksia postattu ja keskustella niistä.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183
No noi omat threadit mahdollistaa keskustelun näistä, 99% en tule koskaan kokeilemaan, jos ei tule jotain suosittelua.

Kai minä epicissä itsekin, muistaessani, osaisin käydä klikkailemassa. Nyt olisi mahdollista nähdä yhdeltä alueelta suoraan mitä tarjouksia postattu ja keskustella niistä.
Itse en ainakaan missään nimessä halua ilmoitusta jokaisesta alueelle tehdystä ketjusta tai plärätä ketjujen otsikoita läpi, kun voisin vain klikata kerran-pari viikossa yhdestä ketjusta pelit talteen miettimättä asiaa.

Jos niistä ihan välttämättä haluaa keskustella niin pelialueelta varmaan löytyy ketju tai sitten sinne voi luoda sellaisen. Ei mua kyllä haittaa vaikka niistä keskusteltaisiin tässäkin ketjussa. Ei niistä varmaan niin paljon juttua saa aikaiseksi että se häiritsisi.

Tarjoukset ei allekirjoittanutta kiinnosta, olen täällä vain ilmaisten pelien perässä. :comp2:

E: Tai sitten ilmaisille peleille oma alue ja tarjouksille oma. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Ilmaiseksi nyt viikon verran
Sale ends 11/16/2021 at 6:00 PM



Assassin's Creed Chronicles -trilogia on parhaillaan lunastettavissa veloituksettta pc:lle.
Offer valid until 12/11, 01:00

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Ei tosiaan ole tarvista, sen takia oli facepalm, koska väärikäsitys!
Vähän huumoria, ok?
Ei kait facepalm = pettymys ole huumorin merkki, mutta hyvä että toimi! Luulin, että avasit tuon trilogyn linkin ulkomailla ja URL:ssä ollut "&upc-worldregion=EMEA&upc-country=FI" aiheutti sinulle jotenkin VPN:n käyttötarpeen (tuossa kohti saanee kuitenkin olla mitä maita vaan).
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Seuraava Borderlands oli käsittääkseni tälle DLC:lle "jatkoa" joten kannattanee napata jos vähänkään kiinnostaa eikä ole tullut tätä jostain syystä pelattua. Tokihan tämä siis löytyy esim. aiemmin ilmaiseksi jaetusta Handsome Jack collectionista, joskin sinne asti joutuu vähän pelaamaankin, koska muistaakseni oli levelit jossain väh. 15.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Seuraava Borderlands oli käsittääkseni tälle DLC:lle "jatkoa" joten kannattanee napata jos vähänkään kiinnostaa eikä ole tullut tätä jostain syystä pelattua. Tokihan tämä siis löytyy esim. aiemmin ilmaiseksi jaetusta Handsome Jack collectionista, joskin sinne asti joutuu vähän pelaamaankin, koska muistaakseni oli levelit jossain väh. 15.
Tämä on promo-peli joka liittyy tosiaan ensi vuonna julkaistavaan uuteen Tiny Tina's Wonderlands peliin: Tiny Tina's Wonderlands: Official Site

Ilmeisesti tässä on käytössä uusi pelimoottori, eli ei tarvitse ihan BL2:n moottorilla pelailla. :D
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Olikos niin, että Black Fridayn tienoilla/joulukuussa Ubisoft ja Epic jakoivat vähän parempia pelejä ilmaiseksi? Muistaakseni näin on joskus tapahtunut. Harmillisesti jäi Assassin's Creedit ottamatta, kun luulin niiden tarvitsevan vpn:n.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Olikos niin, että Black Fridayn tienoilla/joulukuussa Ubisoft ja Epic jakoivat vähän parempia pelejä ilmaiseksi? Muistaakseni näin on joskus tapahtunut. Harmillisesti jäi Assassin's Creedit ottamatta, kun luulin niiden tarvitsevan vpn:n.
Epicillä ollut peli per päivä joulukalenterina, pari hyvää peliä joukossa muuten sellaisia mitkä ainakaan itseä ole kiinnostanut.
Ubisoftilla taisi viime vuonna olla yksi peli joululahjaksi/joulukuun lahjaksi.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Epicillä ollut peli per päivä joulukalenterina, pari hyvää peliä joukossa muuten sellaisia mitkä ainakaan itseä ole kiinnostanut.
Ubisoftilla taisi viime vuonna olla yksi peli joululahjaksi/joulukuun lahjaksi.
Joo nyt muistankin tuon Epicin tempauksen. Ubisoft taisi antaa ilmaiseksi Far Cry 3:n vai oliko se sittenkin toissa vuonna.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Joo nyt muistankin tuon Epicin tempauksen. Ubisoft taisi antaa ilmaiseksi Far Cry 3:n vai oliko se sittenkin toissa vuonna.
Far Cry 3 oli tänä syksynä (jolloin sain sen itse ja on jo "työn alla") ja sitä ennen oli ilmeisesti ollut noin vuosi sitten.

Olen huomannut, että Ubisoftin ilmaisista peleistä ei ole niin paljoa täällä ilmoiteltu ja joskus on jäänyt joku kiinnostava peli huomaamatta, jos se on ollut tarjolla vain muutaman päivän. Päätin sitten itse tsekata tilannetta vähän enemmän ja laittaa tänne muillekin tietoa Ubisoftin kiinnostavista peleistä aina kun löytyy jotain sellaista, josta kukaan ei ole vielä ilmoittanut. Ja myös vastapalveluna sille, että olen löytänyt täältä lukemieni vinkkien avulla aika monta hyvää ilmaista peliä tai tarjouspeliä!

Lähipäivinä pitäisi tulla taas joku uusi peli, kun Ubisoft 35v jatkuu. Itse veikkaan että ainakin yksi vaihtoehto voisi olla Sands of Time, joka oli tuon sivun mukaan ollut tarjolla viimeksi Ubisoft 30v:n aikaan. Tai Assassin's Creed IV Black Flag tai Assassin's Creed III, joista kaikista on jo aikaa kun olivat olleet viimeksi tarjolla.

Harmi, että missasit sen viimeisimmän Chronicles Trilogyn. Tieto siitä, että tarvitsisi VPN:n, oli väärä tieto.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Far Cry 3 oli tänä syksynä (jolloin sain sen itse ja on jo "työn alla") ja sitä ennen oli ilmeisesti ollut noin vuosi sitten.

Olen huomannut, että Ubisoftin ilmaisista peleistä ei ole niin paljoa täällä ilmoiteltu ja joskus on jäänyt joku kiinnostava peli huomaamatta, jos se on ollut tarjolla vain muutaman päivän. Päätin sitten itse tsekata tilannetta vähän enemmän ja laittaa tänne muillekin tietoa Ubisoftin kiinnostavista peleistä aina kun löytyy jotain sellaista, josta kukaan ei ole vielä ilmoittanut. Ja myös vastapalveluna sille, että olen löytänyt täältä lukemieni vinkkien avulla aika monta hyvää ilmaista peliä tai tarjouspeliä!

Lähipäivinä pitäisi tulla taas joku uusi peli, kun Ubisoft 35v jatkuu. Itse veikkaan että ainakin yksi vaihtoehto voisi olla Sands of Time, joka oli tuon sivun mukaan ollut tarjolla viimeksi Ubisoft 30v:n aikaan. Tai Assassin's Creed IV Black Flag tai Assassin's Creed III, joista kaikista on jo aikaa kun olivat olleet viimeksi tarjolla.

Harmi, että missasit sen viimeisimmän Chronicles Trilogyn. Tieto siitä, että tarvitsisi VPN:n, oli väärä tieto.
Tsekkasin tuon listan ja olen missannut ilmaisia pelejä vaikka kuinka paljon. Pitääpä nyt ruveta seurailemaan tuota sivua. Saisi tulla Far Cry 4/Primal/New Dawn ilmaiseksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Huomannut kanssa saman ettei noita ubisoftin ilmaisia pelejä tule kovin usein huomattua. Tosin eipä noita ubisoftin pelejä kovin aktiivisesti tule pelattua. Nyt tullut tosin fc 6 pelailtua niin saattaisi huomata jos tulisi jotain ilmaista tarjolle.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Ubisoftilta tuli nyt sitten uusi ilmaispeli. On vähän vanhempi tällä kertaa, kun julkaistu joskus 2005.
Tuosta kun klikkaa Ubisoft Connect PC, niin pääsee kirjautumaan ja lisäämään pelin omalle tilille.

Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
GET YOUR FREE COPY OF TOM CLANCY'S SPLINTER CELL CHAOS THEORY
ON UBISOFT CONNECT PC NOW BEFORE NOVEMBER 25!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Epicin ilmaiset (edit: myös tänne kun tuo ketju hukkuu näköjään :p) :
Guild of Dungeoneering

KID A MNESIA EXHIBITION

Never Alone (Kisima Ingitchuna)
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
183

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 482
Epic gamesilla Dead by Daylight ilmaisena 2.12-9.12. En normaalia hintaa tiedä, mutta ainakin Steamin puolella 20e!
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 566
Olikos niin, että viime ja sitä edeltävänä vuonna Epicissä oli joulukalenteri, josta joka päivä tuli uusi peli? Nyt tänä vuonna sellaista ei näytä tulleen...
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
627
Olikos niin, että viime ja sitä edeltävänä vuonna Epicissä oli joulukalenteri, josta joka päivä tuli uusi peli? Nyt tänä vuonna sellaista ei näytä tulleen...
Epiciltä loppunut rahat :D

Oikeasti mielummin ottaisin ilmaiseksi tuoreempia aaa luokan pelejä kuin 24 päivää 24 kpl ilmaispeliä jotka ollut jo aikaisemmin ilmaisena tai suoraan sanoen roskapelejä. Tänään klo 18 Suomen aikaa tulee Dead by daylight joka oikeasti kunnon peli joka ollut itselläni jo jonkin aikaa ostoslistalla mutta ei ole vain tullut ostettua. Epic varmaan nyhtää multa rahat kun ostan niitä lisäreitä siihen joskus jos oikeasti kiinnostusta peliin on.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 297
Viestejä
4 197 207
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom