Miksi suomessa on eläimen kanssa yhtyminen lailista?
Koska olisi ikävää, että kaikki miehet olisi vankilassa lehmän panemisesta
Ja naiset sian panemisesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi suomessa on eläimen kanssa yhtyminen lailista?
Koska olisi ikävää, että kaikki miehet olisi vankilassa lehmän panemisesta
Kuulitteko että Aki Sirkesalo on tehnyt comebackin?
Nousi kuulema pinnalle jossakin päin japania..
-
Kuulin joskus vuosia sitten jostakin tv-ohjelmasta ja repesin aika huolella. Jäi mieleen.
Seuraavana päivänä Mikko yritti jälleen kahvinkeittoa ja teki mokan.Mikolla ei mennyt sinä päivänä mikään putkeen, jopa kahvin maku oli lattea...
Lyhin mahdollinen aika on saatu selvitettyä: Se on aika siitä kun liikennevalo vaihtuu vihreäksi, siihen kun takanasi olevan BMW:n torvi alkaa soida
Niinistö, Sipilä, Ahtisaari ja koulutyttö olivat pienlentokoneessa. Kone lähti syöksykierteeseen, lentäjä hyppäsi ja huusi muillekkin että hyppäisivät. Laskuvarjoja oli jäljellä vain kolme, joten yksi matkustajista kuolisi. Niinistö otti ensimmäisen varjon ja hyppäsi huutaen: "Hyppään ensin koska olen Suomen tärkein mies!" Sipilä hyppäsi seuraavana sanoen: "Minun vuoroni, koska olen Suomen viisain mies!" Jäljelle jäänyt Ahtisaari huokaisi ja sanoi koulutytölle: "Hyppää sinä vain, minä olen jo vanha mies ja joudan kuolemaan." Koulutyttö vastasi: "Ei hätää, meille molemmille on laskuvarjot, Sipilä otti koulureppuni."
Sarjassa vitsit joita on kerrottu varmaan 50-luvulta lähtien mutta vaan vaihdetaan vitsin politiikot
Miksei Stevie Wonder nähnyt kavereitaan?
Koska hän oli naimisissa.
Olivier Panis Jos Verstappen antais.
Pikaruokaketjun autokaistalla:Mies oli ostamassa hanskoja,kassalle päästyään myyjä näytti pussia ja kysyi
- Pannaanko,vai vedätkö heti käteen?.
Tuli oikean elämän muisto mieleen:Mies oli ostamassa hanskoja,kassalle päästyään myyjä näytti pussia ja kysyi
- Pannaanko,vai vedätkö heti käteen?.
Tuli oikean elämän muisto mieleen:
Menin pankkiin ja sanoin kassaneidille: Tulin suorittamaan panon.
Olin joku ~15v eikä ollut tarkoitus sanoa rivosti...
Ei tainut edes tajuta, oli vanhempi rouva. Kyllä sain panna (tilille rahaa).Tämä vaatii vähän lisäkerrontaa - mitä kassaneitin sanoi/miltä hän näytti? Saitko suorittaa panon?