Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Tämähän on helppo. Tarkkaile omaa kokemustasi. Pyri tulemaan tietoiseksi, miksi koet niin voimakasta tarvetta olla koko ajan tekemässä jotain. Hauskaa SEKÄ hyödyllistä.
Ylivilkkauteen ja ihmeellisiin räpläämisjuttuihin tulee ratkaisevasti auttamaan tietty suunnitelmallisuus, eli otat itseä ns. niskasta kiinni ja rupeat suunnittelemaan etukäteen tekemiset, tulee myös valmista aikaan ja välillä tunne on hyvä koska _ olin tehnyt jo nuo asiat----stressi vähenee.....
ps. vielä vituttaa tuo turpeen alasajo--viikko mennyt...

TV sanoi sopimuksensa irti. Ikää oli jo 6-7 vuotta, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. Eikä oikein ole aikaa tutkia ja yrittää korjata itse.

TV sanoi sopimuksensa irti. Ikää oli jo 6-7 vuotta, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. Eikä oikein ole aikaa tutkia ja yrittää korjata itse.
Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.

Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.

No, perheen muut jäsenet voi olla toista mieltä. Ja aika on rajallista vain tän sesongin ajan.

Teflon® pinnoituksen saaneet vihreät idealistit.
Nykyään ovat suurempi uhka kuin ne idän pienet vihreät miehet.

Joku kaupittelee nettikoneessa sivukanavapuhallinta, joka sopisi omaan käyttööni kuin nakutettuna. TIETENKIN tuossa ilmoituksessa on väärä ja ei toimiva puhelinnumero, kun yritin siihen soittaa. Saakeli, pistin tuohon samaan numeroon pari tekstiviestiäkin aiemmin. Kumma kun niistäkään ei tule takaisin mitään tietoa siitä, että viestit menevätkin bittien para-avaruuteen.

Tunnin olen nyt yrittänyt nyt googlailla tuota myyjää, josko jostakin kautta saisi ne yhteystiedot, edes jonkinlaiset. Asiaan tietenkin kuuluu, että samannimisiä on eteläsuomessa 9 kappaletta, mutta sitä täysosumaa sen ilmoituksen hemmoon ei tule.

En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.

Olipa paska alku taas tällekin viikolle, josta jo etukäteen tietää tulevan muutenkin hyvin huono.

T -.-

En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.
Ehkä olet ostamassa sitä itseltäsi :hmm:

@Kaitzschu ... No joo... turhasta kai tuli turhauduttua ja avauduttua... mitätön ongelma kaiken kaikkiaan. Eiköhän se sille myyjälle valkene viimeistään siinä vaiheessa, kun tavara ei mene kaupaksi, että jossain voi olla ehkä vikaa. Ja ties vaikka hinta laskisi alaspäin sille seuraavalle kierrokselle... heh heh...
Jos ja kun myyjänä on vanha mies (itse en ole sitä, pois se minusta) niin tuon viestinnän pieni nikottelu on vain pakko ymmärtää ja hyväksyä. Se on niin kuin se on.

T -.-

Saatanan rapina välikatolla jo toista viikkoa, loukku viritetty mutta ei nappaa :mad:

@Kaitzschu ... No joo... turhasta kai tuli turhauduttua ja avauduttua... mitätön ongelma kaiken kaikkiaan. Eiköhän se sille myyjälle valkene viimeistään siinä vaiheessa, kun tavara ei mene kaupaksi, että jossain voi olla ehkä vikaa. Ja ties vaikka hinta laskisi alaspäin sille seuraavalle kierrokselle... heh heh...
Jos ja kun myyjänä on vanha mies (itse en ole sitä, pois se minusta) niin tuon viestinnän pieni nikottelu on vain pakko ymmärtää ja hyväksyä. Se on niin kuin se on.

T -.-
Tuota vartenhan kaikilla on se roskaposti gmail osoite, jolla rekisteröidytään tuollaista varten.

Joku kaupittelee nettikoneessa sivukanavapuhallinta, joka sopisi omaan käyttööni kuin nakutettuna. TIETENKIN tuossa ilmoituksessa on väärä ja ei toimiva puhelinnumero, kun yritin siihen soittaa. Saakeli, pistin tuohon samaan numeroon pari tekstiviestiäkin aiemmin. Kumma kun niistäkään ei tule takaisin mitään tietoa siitä, että viestit menevätkin bittien para-avaruuteen.

Tunnin olen nyt yrittänyt nyt googlailla tuota myyjää, josko jostakin kautta saisi ne yhteystiedot, edes jonkinlaiset. Asiaan tietenkin kuuluu, että samannimisiä on eteläsuomessa 9 kappaletta, mutta sitä täysosumaa sen ilmoituksen hemmoon ei tule.

Olipa paska alku taas tällekin viikolle, josta jo etukäteen tietää tulevan muutenkin hyvin huono.

T -.-
Ainakin joskus on tainnut nettiautoon ja sen sisarsivuihin olla mahdoton tai melko vaikeaa vaihtaa omiin tietoihin uusi puhelinnumero jos se on rekisteröinnin jälkeen joskus muuttunut. Näin ainakin muistelen jostain lukeneeni ja monissa ilmoituksissa on kirjoitettu oikea / toimiva puhelinnumero.

Duunista lähtiessä ajelin sitten monttuun, no madallettu kulkine, niin arvaahan sen mitä käy. Puskuri toisesta kulmasta irti ja halkeskin viel prkle.. :mad: No oma moka, olis pitäny kattoa tarkemmin mistä kohtaa ajaa. :hmm:

Kauan odotettu joululoma töistä alkoi. Samalla alkoi angiina. Voi vittu.

Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.

Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon. :itku:

Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.

Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Ei perkele toi on paha. Voimia vaan. Tuntuu muuten jotenkin tosi kierolta painaa "Tykkää" -nappia tälläisissa tapauksissa..

Tuo ei ole kyllä kiva tilanne sitten yhtään... Voimia ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen ,asioiden on tapana järjestyä ja pikkuinen on nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa. :sheart:

Tsemppiä. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Just kuulin, että yks mun parhaita ystäviäni, ehkä paras kaverini viimeisen 20 vuoden ajalta on kuollut.

Vituttaa ja olen palasina.

Viimeksi muokattu:
Heti vaan lekurille koska ei sulla kipeänä lomapäivät kulu, käytät sitten myöhemmin. Uskoisin että useimmat tessit sen näin tulkitsee.

Siis joo kävin jo, vituttaa vaan kun piti loma alottaa leipomalla pipareita/joulutorttuja muksun kanssa ja sitten illalla omassa rauhassa nauttia olutta tietokoneella istuen, mutta nyt menee sitten sängynpohjalla. Kolmas angiina 2kk sisään, jee.

Jos yhtään saan valaa uskoa, niin anopilta leikattiin vastaavassa tilanteessa aivokasvain 70-luvulla, eikä siitä jäänyt mitään mikä vaikuttaisi elämään. Kovasti tsemppiä, lääketiede on nykyään niin kehittynyttä, että kaikki menee varmasti tässä tapauksessa hyvin. Noin pieni lapsi ei onneksi itse tilannetta ymmärrä.

Tuttavalla todettiin suolistosyöpä, joka on levinnyt selkärankaan ja lääkärin mukaan elinaikaa jäljellä yhdestä päivästä pariin kuukauteen :(

Itse lähtisin mieluiten saappaat jalassa, ilman tietoa tulevasta kuolemasta tai kovista kivuista ennen kuolemaa.

Tuttavalla todettiin suolistosyöpä, joka on levinnyt selkärankaan ja lääkärin mukaan elinaikaa jäljellä yhdestä päivästä pariin kuukauteen :(

Awww ..... fuck almighty. Tunnen aiheen "syöpä" vähän liiankin hyvin tältä syksyltä. Tsemppiä, varsinkin jos on läheinen ystävä.

Jos oli laillinen madallus (riittävä maavara) niin tienpitäjälle vaan korvausvaatimusta.
Joo, se on otteessa ja laillinen, mutta ongelma on toi paikka missä tää tapahtu. se kun ei ole oikeestaan tie vaan enempikin suljettu työmaa-alue ja oon itte siel töissä. Luulen kyllä että toi menee omasta pussista täysin.

Suosittelen täsmälleen juuri tuota seuraavaa muovinkorjaus kittiä:

Maksaa aivan järjettömän paljon, mutta muovin hitsauksessa on niksinä se, että lämpötila pysyy koko ajan oikeana noin parin asteen tarkkuudella. Kyseisessä kolvissa on äärimmäisen tarkka termostaatti, ja lämpötilan mittaus juuri oikeassa paikassa eli tuon vaihdettavan kärkikappaleen sisällä, jolloin se reagoi lämpötilan muutokseen täsmällisesti ja aivan heti. Hystereesi on vain parin asteen luokkaa.

Muovi kun on pilalla, jos se edes yhtään savuaa (lue: silloin muovi hajoaa). Jos lämpötila pysyy juuri oikeana, niin tuollaisella kolvilla voi leipoa ja muokata autossa käytettyjä erilaisia muoveja tavattoman kätevästi. Työ vielä tekijäänsä opettaa tuossakin hommassa. Kitissä on mukana alumiiniverkkoakin, jonka voi kuumalla kolvilla painaa muoviin halkeaman taustapuolelle, ja lisätä muovia vielä puikosta päälle lisää. Jossain puskurin takana sitä ei kukaan edes näe. Verkolla korjattuna kohta on vielä lujempi kuin ennen sitä korjausta.

Hinnastaan huolimatta: Juuri tuo on erittäin hyvä ja toimiva muovikitti. Ja jos toisena vaihtoehtona on kokonaan uuden puskurin ostaminen, niin kokeilisin kyllä ensin tuolla. Minulla itselläni on juuri tuollainen, ja myös kaikkenlaisia erilaisia muovilaatuja ostettuna. Ostamisen jälkeen käyttöä on ollutkin sitten yllättävän paljon tuolle esineelle.

T -.-

Elementti kolvin päässä on keraaminen, joten sitä ei kannata pudottaa eikä muutenkaan yhtään kolhia.

Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.

Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.

Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.

Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
Voin vain kuvitella huolen määrän.
Itsellä esikoinen nyt vajaa 6 viikkonen. Synnytykseen en kerennyt mukaan, koska tuli ennalta ja nopeasti ja olin vielä työreissulla sillon. Seuraavana päivänä juuri ennenkuin kerkesin sairaalaan siirrettiin pieni teholle matalien sokerien vuoksi. Siitä seuraavana päivänä minut heitettiin sairaalasta pihalle karanteeniin (tämä on oma tarinansa) ja siitä seuraavana päivänä jouduin avuttamana kotona kuulemaan sydämen valtimotiehyiden olevan reilusti auki ja mahdollinen reikä kammiossa. Oli muuten aika paskat fiilikset. 4 päivän karanteenin jälkeen pääsin taas vierailemaan sairaalassa. Sitä seuraavana päivänä emäntä pääsi jo kotiin ja pienokaisenkin kotiinpääsy alkoin jo häämöttää, kunnes bilirubiinit nousivat ja valohoito aloitettiin. Osasto oli myös niin täynnä ettei meillä ollut mahollista yöpyä siellää. Lopulta viikon teholla olon jälkeen vauva pääsi kotiin valtimotiehyiden ollessa yhä reilusti auki, mutta vähemmän kun aiemmin ja paine-ero kammioiden välillä jo löytyi. Toinen lonkka oli myös löysä ja vauva veltto. Tämän viikon alussa sydämen ultrassa tiehyt yhä edelleen auki, mutta enää vähän. Tilannetta seurataan, mutta mitään huolta ei enää ole, eikä vaikuta tällä hetkellä elämään millään lailla. Jos ei sulkeudu, ob edessä mahdollisesti pienehkö tähystyksen omainen operaatio. Lonkista&velttoudesta oli eilen kontrolli ja se ei vaadi enää lisäseurantaa eli kaikki ok.

Tämän avautumisen tarkoituksena luoda toivoa siitä, että kaikki kääntyy vielä parhain päin :).

Vituttaa se pienikin vitutus:
Parranajokoneesta loppu virta kesken ajon, eikä oo partahöylää tai varakonetta :mad:. Pitäis lähtä käymään asioilla, mut ne nyt saa odottaa että se keleen kone latautuu ja saan tän... ilmestyksen ajettua pois :cautious:.

Vituttaa ja rajusti.. Äitee sai soiton taysin infektio-osaston ylilääkäriltä,et saattanut mahdollisesti altistua silmälääkärissä hämeenkatu 6 ja tai taksikyydeissä keskivkona 16.12 klo 10-14 välisenä aikana.
Myös isäukkoni ja minä ollaan oltu paljon yhessä hääräämässä joulua yms voi perse mikä joulu tulossa... Seuraavat 14 vrk triplasti tarkempaa olemista ja mihkää ei oikee uskalla mennä,kun jos olemme joku mahd. oireettomia kantajia... :confused2:

Vituttaa se pienikin vitutus:
Parranajokoneesta loppu virta kesken ajon, eikä oo partahöylää tai varakonetta :mad:. Pitäis lähtä käymään asioilla, mut ne nyt saa odottaa että se keleen kone latautuu ja saan tän... ilmestyksen ajettua pois :cautious:.

Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.

Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.

Ahh... Joo unohtu tosiaan, että mulla on niitä maskeja ku ei tuu käytettyä niitä (vaikka olis varmaan parempi käyttää niitä) muutenkuin pakollisissa paikoissa.

Nykyäänhän sellainen vanhukseksi tekevä risuparta on muotia. Helposti saa niitä vuosia lisää jos kaipaa.

Toi oma kone (Philips S1510) ei toimi kun on latauksessa. En tiä mikä on ollu ideana valmistajalla...

Pätee vissiin kaikkiin philipsin ladattaviin. Tutulle kävi kävi köpelösti kun piti viime hetkellä alkaa hiuksia leikkaamaan, ja virta loppui... Joku pipo tai lippis sitten päähän juhliin.

Päivän vitutus: lähdempä kaupppaan, auto hörähtää yhden kerran ja sitten ei mitään. Eilen syttyi bensavalo, siinä kohtaa pitäis olla vielä 5L tankissa. Ajattelin että ajelen sen reilun kilsan tänään huoltikselle heti ekana. Ihmettelinkin että tripin mukaan auto on ruvennut vähäruokaiseksi. Ei tarvi näköjään bensamittariin luottaa jatkossa. Sain toki apua kaverilta bensakanisterin muodossa.

Pätee vissiin kaikkiin philipsin ladattaviin. Tutulle kävi kävi köpelösti kun piti viime hetkellä alkaa hiuksia leikkaamaan, ja virta loppui... Joku pipo tai lippis sitten päähän juhliin.
Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.

Yleisesti maskin peittävyydestä on ollut nyt itsellekin hyötyä. Silloin kun naama otti osumaa asfalttiin niin naaman ollessa pahimman näköinen tuli maskisuosituksesta yllättävän positiivinen juttu kun sai ”katu uskottavan” lärvin piiloon :rofl:

Mua on tänään kyrpinyt selkäkipu, kävin mutsilla siivousapuna niin siellä otti vähän lisää kierroksia pieni jomotus.

DNA:n aspa, ei helvetti.
Soitin ja kyselin faktojen kanssa lankaliittymien/liittymäni säilyttämisen puolesta.
kerron faktaa, että tarvitaan toyota corollan tapainen tapahtuma että porukat herää.
kerroin että puolustusvoimissa vedetään vielä 3000 luvullakin parikaapelia se on varmatoiminen.
Te luotatte gesmiin, gesmeissä on kiva juttu, esim. hese, yksi kertaa 4h:n sähkökatkos niin 1500e:n Iphonella pelataan matopeliä.
sitten jos tarvii apua niin juokse lähimmälle poliisi-paloasemalle, kivat sullensa.
Tukiasemissa on akut jotka kestää max. 4h!

Lankapuhelin keskuksissa on akustot ja varavoimat, eli vaikka tulee 3. maailmansota niin langoista tulee se 48volttia ulos.
Asia ei uponnut aspan rouvalle, se ei keksinyt muuta kuin että "tässä vaiheessa minä toivotan sinulle hyvää viikonloppua" ja luuria sitten. :D

Eli kyllä sain hyvin vastinetta kun maksan 25e/kk langasta niin saan sillä kerran vuodessa hyvän viikonlopun toivotukset, ei helvetti mitä menoa :rage:

Mitä tästä opin?
sen että seuraavan kerran kun dna:n kaupparatsu tarttuu hihasta kiinni kauppakeskuksessa niin sanon suoraan "painu helvettiin siitä, eikä maksa mitään"!!
Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.

Pitäisi varmaan siirtyä toiseen ketjuun, mutta jatketaan nyt vielä täällä. Pienten toipumisvauhti on kyllä hämmentävää. Poika alkaa olla käytännössä jo täysin oma itsensä. Tänään otettiin uusi magneettikuva, jonka tuloksista kerrotaan huomenna. Itse luin lausunnon läpi ja mitä itse ymmärsin, niin ei mitään yllättävää löytynyt, mutta odotellaan nyt vielä, että ammattilaiset avaavat tuota. Alustavasti on ollut jo puhetta, että kotiutuisi jouluksi ja jos tämä tapahtuu, niin huhheijaa, ei muuta osaa sanoa.

Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.

jooh, hyvähän se.
fituttaa kun maksatetaan kaikesta sitten ei kuitenkaan saada kamaa.
korreloidusti:" menen kauppaan ostan jouluruuat, maksan 150e, ja ostokseni otetaan pois ja lähden ulos ilman niitä"

Totean vaan tyynesti saatanmoiseen neuvostoliittolaiseen tyyliin "hyvä vaan ...aiheuttaa turhia kuluja"!
Mitä perkelettä, onko se lehmältä pois jos tilaan lantakuorman pihalle kerran kuukaudessa hintaa 200e?

Itse maksan 25e (normi 9e)/kk langasta, ne maksaa ketkä käyttää.
vituttaa kun Neuvostoliittoa ei lopetettu, sen länsi-raja on siirretty vain oulu-vaasa-turkun linjalle!!!
perkele, saatanan suomi-neuvostoliitto.

Ulkoistetaan katos ulkoistetaan se on nyt top-1:n somalian sanoissa, ulkoistetaan !!

Ulkopiuhoja ei olisi vedetty maalta veke, mutta hommat "myytiin" sähköfirmoille ja ne katsoivat että on kannattamatona pitää niitä, eli piuhat rullalle.
Samaa paskaa jauhaa fitun finassilaitos Nordea, "emme voi mitään tehdä kun asianne koskee Nosto-talletus automaatteja, NE OMISTAA AUTOMATIA"
Pikkuisen haisee paska, googeletus sen kertoo miksi!
"Nordea omistaa tasa-luvuin 3:n kimpassa 33.333% automatiasta"
mutta on helppo sanoa ja mennä sieltä mistä aita on matalin, "emme me tiedä sen omistaa firma , tosin ööhh me omistetaan siitä 99.9% mutta EI SE OLE MEIDÄN"
PASKAA!

Nordeakin meinasi pankki-kriisissä kyykätä, äkkiä apuun , oli kaikki määkimässä "Suomen pankit kaatuvat, puhalletaan toverit yhteeen hiileen saamme suomen nousuun."

Nooh, nyt sitten Nordea tienaa 50miljoonaa VAIN kuukaudessa PALVELUMAKSUISTA.
Eihän sillä nyt kukaan taikka mikään firma tule toimeen jos kuukaudessa maksetaan tilille 50 milliä.

Finassilaitos on täysin mätä instanssi, ne vaan määkii, ei ole monopolia ei ole, ei ole, meillä on kyllä automatia tarjonnut Lapin kelohonkamökkilomat joka pyhä täys ylläpidolla, mutta me olemme jäävänneet itsemme.
Mitä nyt olemme evänneet ulkomaisen pankkien tänne pääsyn, koska suurpankit niin tahtoo.

Fitun neuvostoliitto-diktatuuri paska-maa!
veteraanit pyörii haudoissa kun kuminauhainen ruletti :sfacepalm:

Vituttaa tuo fituttaa sana. Ruma sana sanotaan niinkun se vittu on:devilish:

Minä yritän olla vähäsen kaunissielu :(
en tykkää kiroilusta, mutta turhan usein palaa päreet.
Mielenkiintoista että jos kaupugilla sanoo "vittu sä olet saatana persenuolija homo" niin se on "normaalia"
sitten kun sanot:"Sinä olet emättimen häpykarvan arvoinen homoseksuaali"

Aikas mielenkiintoista eikö totta?
tuo fituttaa minua , se on saatana emätin-eikä vittu, se on virtsaputken pää, eikä kyrpä!
Tämä fituttaa minua!
:mad:

Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.
Olisko tässä joku EU-direktiivi että sellaiset surraajat mitä saa käyttää suihkussa ei saa toimia piuhan päässä, ettei kukaan saa ideaa suihkussa ajaa partaa koneen ladatessa? Ainakin oma edellinen halpis olisko ollu PowerTouch 5000 sarjalainen toimi piuhan päässä, ja sitä ei saanut upottaa veteen mutta ajopään sai huuhtaista hanan alla. Nykyinen on joku "AquaTouch" jota saa käyttää ainakin suihkussa. Se ei toimi johdon päässä ollenkaan.

(Ja on muutenkin paskempi kaikin puolin, akku kestää hyvin mutta kun se menee vähiin alkaa huomiovalo varressa välkkyä n. minuutti ennenkö koko kone lopettaa toimintansa, ja se valo on vielä niin että usein on käsi/sormet siinä päällä joten ei sitä huomaa käytössä. Kun nykyään kaikki pitää piipittää niin tossa voisi ihan hyvin olla piippaus vaikka 5min ennen kuolemaa että tökkääppä laturiin ens kertaa varten.)

Mukava olisi, jos elämän perusasiat olisivat enemmän kohtuudella saavutettavissa.

Töissä olen ollut vakituisesti 2014 lähtien, mutta noin joka 2. vuosi on meneillään YT-neuvottelut, ja olen jo niistä kolmet 'selvinnyt' samalla kun työkavereita on lentänyt pihalle. Olisi hienoa, jos työ olisi stabiilia, jonka varaan voisi rakentaa elämää, mutta en ole koskaan vielä kokenut semmoista. Uusia töitä haen aktiivisesti, mutta "kiitos, mutta ei kiitos" vastaukset ovat toistaiseksi tulleet tutuiksi avoimista paikoista.

Asuminen on super-kallista. Tekisi mieli ostaa asunto itselleni ja ruveta rakentamaan omaa omaisuutta, mutta jos en ihan gettoon halua niin hinnat ovat sangen kovat. Työtilanteen epävarmuus myös saa jarruttamaan suunnitelmia, mikäli se tyhjä arpa napsahtaa sitten omaan käteen seuraavista YT-neuvotteluista. Täten vuokralla jatketaan, enkä koskaan muuta ole kokenut.

Huoh.

Viimeksi muokattu:
Jaah, eipä ole tullut reply-messua.
Miksi on tavallista että 10vee junnu huutaa "saatanan vitun huora, kuole pois"

mutta kun sanon:
"senkin emättimen häpykarva, oletko valmis menemään tuhkauurnan kanssa Tuonelaan"
niin porukat repii pelihousunsa?

Suomi , tämä epä-tasa-arvoisuuksien maa.

Lukekaa vittu sitä perkeleen Urologin kirjaa ja pitäkää turpanne kiinni.
Tämä vituttaa kun kaikki tulee pätemään mummon mutu-faktalla saatana!

Eilen äitee kävi koronatestissä aamu 8 jälkeen ja tänään oli tullut tulos, covid-19 testi Negatiivinen (8vrk tartuntapäivästä). Ei ihan niin rajusti vituta enään. Jouluhässäkkä ja tuoretarvikkeiden ostospäivä vielä vähän keljuttaa,mutta kyll siitäki jotenkin selvitään..

Fiksut juniorit juttelee tyyliin Mc Gyver
- Sinä olet tyhmä sika, minä olen fiksu insinööri olen 30vee fiksu ihminen
* Nojooh mää olen kyllä 53vee kääpä että on elämänkokemusta vähäsen enempi
- vittu sää kääpä-homo mitään tiedä, mä olen kauppiksen käynyt homo.

Mikä helvetti nuoria vaivaa?
missä on wanhempien kunnioitus?
"sää tiedä mistään mitää, mää olen luomakunnan kruunu, olen mestari mestareiden joukossa, sä olet paskakasa ongelmajätelaitoksella"

Ei voi edes soittaa tolle kaverille aina tulee tekaistuja pätemisiä, hermot menee saatana, eikä ole eka eikä vika kerta!
sääli että itsetyytyväisyys on pilannut hyvän kaverisuhteen..

Olkoot, manaan sen 2021 vuoden kunniaksi helvettii palamaan, sivari!
:mad:

Pitäisi varmaan siirtyä toiseen ketjuun, mutta jatketaan nyt vielä täällä. Pienten toipumisvauhti on kyllä hämmentävää. Poika alkaa olla käytännössä jo täysin oma itsensä. Tänään otettiin uusi magneettikuva, jonka tuloksista kerrotaan huomenna. Itse luin lausunnon läpi ja mitä itse ymmärsin, niin ei mitään yllättävää löytynyt, mutta odotellaan nyt vielä, että ammattilaiset avaavat tuota. Alustavasti on ollut jo puhetta, että kotiutuisi jouluksi ja jos tämä tapahtuu, niin huhheijaa, ei muuta osaa sanoa.

Koko porukka jälleen koossa kotona. Pikkuaivojen pilosyyttinen astrosytooma oli diagnoosi. Melkoinen ollut viikko ja jaksaa kyllä ihmetyttää millä vauhdilla tässä on kaikki tapahtunut ja hoidettu sekä pojan itsensä toipumisvauhti.

Tässä kyllä näytti neuvolajärjestelmä miten se parhaimmillaan toimii ja koko järjestelmä muutenkin havaitsemisesta eteenpäin.

Hirvein ja karmein joulu ikinä. Tästä ei voi enää paljon pahemmaksi muuttua. On ollut viimevuodet melkoista draamaa, tänään eskaloitui kunnolla. Eipä siitä tarkemmin. Nyt ei tiedä miten päin olisi ja miksi herätä huomiseen, toivottavasti kuolema korjaa yön aikana kun nyt ei ole mitään varsinaista syytä elää enää.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 597
Jäsenet
78 846
Uusin jäsen
vanajax

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom