maitopurkki
Toyotalla 90 km/h ympäri vuoden
Medikinet
Voi vittujen elämä
Voi vittujen elämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.TV sanoi sopimuksensa irti. Ikää oli jo 6-7 vuotta, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. Eikä oikein ole aikaa tutkia ja yrittää korjata itse.
Ajattele positiivisesti: Jos ei ole aikaa korjata niin ei ole aikaa katsoakaan. Joten unohda TV, pelkkää skeidaa sieltä kuitenkin tulee pelkästään. Ostat tilalle Ikeasta vaikka jotain huonekasveja viihtyisyyttä luomaan.
Ehkä olet ostamassa sitä itseltäsiEn millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.

Tuota vartenhan kaikilla on se roskaposti gmail osoite, jolla rekisteröidytään tuollaista varten.@Kaitzschu ... No joo... turhasta kai tuli turhauduttua ja avauduttua... mitätön ongelma kaiken kaikkiaan. Eiköhän se sille myyjälle valkene viimeistään siinä vaiheessa, kun tavara ei mene kaupaksi, että jossain voi olla ehkä vikaa. Ja ties vaikka hinta laskisi alaspäin sille seuraavalle kierrokselle... heh heh...
Jos ja kun myyjänä on vanha mies (itse en ole sitä, pois se minusta) niin tuon viestinnän pieni nikottelu on vain pakko ymmärtää ja hyväksyä. Se on niin kuin se on.
T -.-
Ainakin joskus on tainnut nettiautoon ja sen sisarsivuihin olla mahdoton tai melko vaikeaa vaihtaa omiin tietoihin uusi puhelinnumero jos se on rekisteröinnin jälkeen joskus muuttunut. Näin ainakin muistelen jostain lukeneeni ja monissa ilmoituksissa on kirjoitettu oikea / toimiva puhelinnumero.Joku kaupittelee nettikoneessa sivukanavapuhallinta, joka sopisi omaan käyttööni kuin nakutettuna. TIETENKIN tuossa ilmoituksessa on väärä ja ei toimiva puhelinnumero, kun yritin siihen soittaa. Saakeli, pistin tuohon samaan numeroon pari tekstiviestiäkin aiemmin. Kumma kun niistäkään ei tule takaisin mitään tietoa siitä, että viestit menevätkin bittien para-avaruuteen.
Tunnin olen nyt yrittänyt nyt googlailla tuota myyjää, josko jostakin kautta saisi ne yhteystiedot, edes jonkinlaiset. Asiaan tietenkin kuuluu, että samannimisiä on eteläsuomessa 9 kappaletta, mutta sitä täysosumaa sen ilmoituksen hemmoon ei tule.
En millään halua rekisteröityä nettikoneeseen yhden ainoan vaivaisen lähetettävän viestin takia, siinä joutuu taas oma sähköpostiosoite semmoisen spammauksen kohteeksi, ettei mitään rajaa. - Mikähän siinä on, että aina sangen usein kun yritän ostaa jotain, niin se myyjä on sangen... hmmm... "persoonallinen tyyppi" tyyliin "en käytä mitään tietokoneita"... Kyllä minä sen tajuan, ettei ihminen ole missään somessa, mutta että ei perkele ole edes yhtä sähköpostiosoitetta tehtynä, tai saa aikaiseksi edes yhtä oikein kirjoitettua puhelinnumeroa omaan ilmoitukseensa, sitä minä en kyllä tajua.
Olipa paska alku taas tällekin viikolle, josta jo etukäteen tietää tulevan muutenkin hyvin huono.
T -.-
Kauan odotettu joululoma töistä alkoi. Samalla alkoi angiina. Voi vittu.
Ei perkele toi on paha. Voimia vaan. Tuntuu muuten jotenkin tosi kierolta painaa "Tykkää" -nappia tälläisissa tapauksissa..Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon.
Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.
Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.
Tuo ei ole kyllä kiva tilanne sitten yhtään... Voimia ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen ,asioiden on tapana järjestyä ja pikkuinen on nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa.Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon.
Ei ole osannut itse edes vielä sisäistää koko asiaa ja nyt vaan siis odotellaan tietoa sairaalasta, että leikkaus on saatu suoritettua. Positiivisena puolena se, että oli mahdollista leikata, mutta mitään muuta tästä ei vielä tiedä ennen kuin leikkaus on tehty.
Näissä asioissa oppii ainakin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen. Tuntuu viattoman lapsen puolesta todella surulliselta. Onneksi perheen tukiverkot toimivat tässä tilanteessa, mutta tällä hetkellä pahinta on tiedottomuus asioiden etenemisestä. Ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja onneksi hoitopaikka on vähintäänkin yksi maailman parhaista ellei se paras.

Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon.
Heti vaan lekurille koska ei sulla kipeänä lomapäivät kulu, käytät sitten myöhemmin. Uskoisin että useimmat tessit sen näin tulkitsee.
Odotellaan ajan kulumista vaimon kanssa kotona kun perheen kuopus (1v) makaa Uudessa Lastensairaalassa leikkauksessa. Muutaman viikon aikana tilanne muuttunut täysin normaalista siihen että neuvolassa havaitaan ensin pään liian nopea kasvu ja eilen sitten magneetin kautta aivokasvaimen poistoon.
Tuttavalla todettiin suolistosyöpä, joka on levinnyt selkärankaan ja lääkärin mukaan elinaikaa jäljellä yhdestä päivästä pariin kuukauteen![]()
Joo, se on otteessa ja laillinen, mutta ongelma on toi paikka missä tää tapahtu. se kun ei ole oikeestaan tie vaan enempikin suljettu työmaa-alue ja oon itte siel töissä. Luulen kyllä että toi menee omasta pussista täysin.Jos oli laillinen madallus (riittävä maavara) niin tienpitäjälle vaan korvausvaatimusta.
Voin vain kuvitella huolen määrän.Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.
Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
.Vituttaa se pienikin vitutus:
Parranajokoneesta loppu virta kesken ajon, eikä oo partahöylää tai varakonetta. Pitäis lähtä käymään asioilla, mut ne nyt saa odottaa että se keleen kone latautuu ja saan tän... ilmestyksen ajettua pois
.
Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.
Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään.
No tämä. Ja kyl ainakin mun sähkökoneet toimii piuhan päässä ollessaankin.
Nykyäänhän sellainen vanhukseksi tekevä risuparta on muotia. Helposti saa niitä vuosia lisää jos kaipaa.Maski naamalle niin kukaan ei huomaa mitään. Minulla on parranajo muuttunut säännöllisen epäsäännölliseksi kun kukaan ei näe millainen pehko on maskin alla.
Toi oma kone (Philips S1510) ei toimi kun on latauksessa. En tiä mikä on ollu ideana valmistajalla...
Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.Pätee vissiin kaikkiin philipsin ladattaviin. Tutulle kävi kävi köpelösti kun piti viime hetkellä alkaa hiuksia leikkaamaan, ja virta loppui... Joku pipo tai lippis sitten päähän juhliin.
Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.DNA:n aspa, ei helvetti.
Soitin ja kyselin faktojen kanssa lankaliittymien/liittymäni säilyttämisen puolesta.
kerron faktaa, että tarvitaan toyota corollan tapainen tapahtuma että porukat herää.
kerroin että puolustusvoimissa vedetään vielä 3000 luvullakin parikaapelia se on varmatoiminen.
Te luotatte gesmiin, gesmeissä on kiva juttu, esim. hese, yksi kertaa 4h:n sähkökatkos niin 1500e:n Iphonella pelataan matopeliä.
sitten jos tarvii apua niin juokse lähimmälle poliisi-paloasemalle, kivat sullensa.
Tukiasemissa on akut jotka kestää max. 4h!
Lankapuhelin keskuksissa on akustot ja varavoimat, eli vaikka tulee 3. maailmansota niin langoista tulee se 48volttia ulos.
Asia ei uponnut aspan rouvalle, se ei keksinyt muuta kuin että "tässä vaiheessa minä toivotan sinulle hyvää viikonloppua" ja luuria sitten.
Eli kyllä sain hyvin vastinetta kun maksan 25e/kk langasta niin saan sillä kerran vuodessa hyvän viikonlopun toivotukset, ei helvetti mitä menoa
Mitä tästä opin?
sen että seuraavan kerran kun dna:n kaupparatsu tarttuu hihasta kiinni kauppakeskuksessa niin sanon suoraan "painu helvettiin siitä, eikä maksa mitään"!!
Melkein 6h leikkaus oli alkuillasta ohi ja kaikki meni hyvin. Alustavan arvion perusteella hyvänlaatuinen kasvain joka saatiin kokonaan poistettua. Pojallakin tilanteeseen nähden kaikki hyvin leikkauksen jäljiltä.
Käytiin vaimon kanssa tuossa illasta katsomassa poikaa teholla ja nyt keräillään itse voimia ensi yö kotona, että jaksaa seuraavat päivät viettää sairaalalla. Itse saa onneksi huomenna muutakin ajateltavaa, kun käyn hakemassa esikoisen tädiltään hoidosta.
Hyvä vaan, että purkavat pois. Aiheuttaa turhia kuluja, eikä ol millään tavoin tätä päivää. Ja eiköhän kriisitilanteita varten olet omat systeemit olemassa jotka eivät ole näistä akuista riippuvaisia.

jooh, hyvähän se.
fituttaa

Vituttaa tuo fituttaa sana. Ruma sana sanotaan niinkun se vittu on![]()
Olisko tässä joku EU-direktiivi että sellaiset surraajat mitä saa käyttää suihkussa ei saa toimia piuhan päässä, ettei kukaan saa ideaa suihkussa ajaa partaa koneen ladatessa? Ainakin oma edellinen halpis olisko ollu PowerTouch 5000 sarjalainen toimi piuhan päässä, ja sitä ei saanut upottaa veteen mutta ajopään sai huuhtaista hanan alla. Nykyinen on joku "AquaTouch" jota saa käyttää ainakin suihkussa. Se ei toimi johdon päässä ollenkaan.Tässä vuosi sitten kun konetta ostin, niin ainakin Philipsin partakoneissa oli tarjolla molempia malleja, sellaisia jotka toimii ladatessa ja sellaisia jotka ei toimi. En oikein päässyt kärylle miksi käytännössä samoja malleja oli tuollaisella erolla myynnissä, toisaalta en siinä asiaa jäänyt pyörittelemään sen enempää kunhan otin sellaisen mikä toimii piuhankin päässä.
Pitäisi varmaan siirtyä toiseen ketjuun, mutta jatketaan nyt vielä täällä. Pienten toipumisvauhti on kyllä hämmentävää. Poika alkaa olla käytännössä jo täysin oma itsensä. Tänään otettiin uusi magneettikuva, jonka tuloksista kerrotaan huomenna. Itse luin lausunnon läpi ja mitä itse ymmärsin, niin ei mitään yllättävää löytynyt, mutta odotellaan nyt vielä, että ammattilaiset avaavat tuota. Alustavasti on ollut jo puhetta, että kotiutuisi jouluksi ja jos tämä tapahtuu, niin huhheijaa, ei muuta osaa sanoa.
Hirvein ja karmein joulu ikinä. Tästä ei voi enää paljon pahemmaksi muuttua. On ollut viimevuodet melkoista draamaa, tänään eskaloitui kunnolla. Eipä siitä tarkemmin. Nyt ei tiedä miten päin olisi ja miksi herätä huomiseen, toivottavasti kuolema korjaa yön aikana kun nyt ei ole mitään varsinaista syytä elää enää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.