living_death
★ Still alive ™
Käytettynäkin saa ostettua ja lapsille voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin puhelimella soitettiin ja vastattiin puheluihin, joku hurja lähetti tekstiviestejäkin mutta se oli enemmän tyttöjen juttu. Nyt ei kuulemma voi olla varma onko kaveri kotona kun ei tavoita chatissa/instassa/jossain, kyselin ihan perinteistä soittamista mutta ei jaksa.Ikävä on kova niitä aikoja kun akut ja puhelimet kestivät eivätkä maksaneet kättä ja jalkaa.
Sinne voisi kärrätä useamman lastin hevosen paskaa ja katsoa nyrpistääkö neniään.vituttaa turpeen alasajojahti Suomessa koska eduskuntatalon edessä majailee vihreä liike....
Tori.fi myynnissä tänään ostettu luuri 140-180€+postit, uutena tiskiltä maksoi 199€Käytettynäkin saa ostettua ja lapsille voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Nämä taitaa olla niitä, jotka tekee rahapulassa mahdollisimman paljon osamaksukauppoja tietäen, että luottotiedot menee?Tori.fi myynnissä tänään ostettu luuri 140-180€+postit, uutena tiskiltä maksoi 199€
Kyllä ja yhteystiedoissa ainoastaan viesti. Muut myytävät kohteet uusia puhelimia. Surullista.Nämä taitaa olla niitä, jotka tekee rahapulassa mahdollisimman paljon osamaksukauppoja tietäen, että luottotiedot menee?
Nettikirppareilla on myynnissä uusia puhelimia paketeissaan, vieläpä kuitteineen ja halvalla – selvitimme, mitä ilmiön takaa löytyy
Ja samaan aikaan Saksa tupruttaa ruskohiiltä taivaalle, vaikka niillä olisi ekologiset ydinvoimalatkin olemassa. Mutqu Fukushima...vituttaa turpeen alasajojahti Suomessa koska eduskuntatalon edessä majailee vihreä liike....
Tällainen Top Gear -henkinen rangaistus. "Ostamasi auto paskoi alleen. Nyt joudut ajamaan loppumatkan kolmen valtion halki tällä vanhalla Yugolla."Sillon kun minä olin teini ja puhelin saattoi hajota välillä omaa tyhmyyttä, niin korvaavaksi sain vaan jonkun vanhan romun. Uuden sai sitten joskus kun itse keräsi rahat ostoa varten tai sai armollisesti joululahjaksi.
Minusta olisi hyvä että saa vähän aikaa kärvistellä romulla niin oppii arvostamaan taas eri tavalla kalliita leluja.
No joo, vahinkoja sattuu ja kun ei ole aiemmin juuri näitä tapahtunut niin pappa betalar ja elämä jatkuu. Edellinen luuri otti osumaa kun oli unohtunut auton lasikatolle (makaa sisällä katsoen videoita lasin läpi) ja aamulla motarilla huomasin peilistä kun jotain irtonaista lähti autosta. Pysähdyin etsimään irto-osaa ja ei vituttanut lainkaan kun luuri löytyi tien vierestä pikkuisen kolhiintuneena vs. tonnin remppa autoon.Tällainen Top Gear -henkinen rangaistus. "Ostamasi auto paskoi alleen. Nyt joudut ajamaan loppumatkan kolmen valtion halki tällä vanhalla Yugolla."![]()
Kotimaassa tarkat päästömittaukset autoille ja itänaapurissa piipuista painetaan "miljoona" kertaiset päästöt mitä kotimaan tieliikenteessä...Ja samaan aikaan Saksa tupruttaa ruskohiiltä taivaalle, vaikka niillä olisi ekologiset ydinvoimalatkin olemassa. Mutqu Fukushima...
ootteko tsekannut Puolan tilanteen? no huhuhuhKotimaassa tarkat päästömittaukset autoille ja itänaapurissa piipuista painetaan "miljoona" kertaiset päästöt mitä kotimaan tieliikenteessä...
minulla olisi 16 kuution lietevaunu--laitetaanko sijoitettuna vai suoraan piipusta?Sinne voisi kärrätä useamman lastin hevosen paskaa ja katsoa nyrpistääkö neniään.
Tilasin EMPistä itselleni lompakon. Tuli Harry Potter huppari.
Huoh. Saa taas alkaa palautusrumbaan.
Vois kokeilla mutta pahoin pelkään.Laita niille eka viestiä niin voi olla ettei sitä tarvitse edes palauttaa vaan ne laittaa vaan lompsan tulemaan ja saat ilmaisen Harry Potter-hupparin. Profit!
Kiitti vinkistä, sain pitää paidan ja lompakko tulee postissa .Laita niille eka viestiä niin voi olla ettei sitä tarvitse edes palauttaa vaan ne laittaa vaan lompsan tulemaan ja saat ilmaisen Harry Potter-hupparin. Profit!
Lahjoita se vaatekeräykseen ellei muuta.Kiitti vinkistä, sain pitää paidan ja lompakko tulee postissa .
Nyt pitäis vaan keksii käyttöö tolle kun se on jotain kokoa XS. Itse en ole![]()
Aina kun nykyään puhuu Elisan tai telian tyypeille alkaa tuputus. voi olla myös muilla operaattoreilla
Aina kun nykyään puhuu Elisan tai telian tyypeille alkaa tuputus. voi olla myös muilla operaattoreilla
Paras ystäväni on muutamassa kuukaudessa muuttunut kilttiluonteisesta empatiakykyisestä persoonasta "self-confidence" tylleröksi, eli jos häntä kehuikin, niin vastaus oli "tiedän".
Keskustelut vähentyivät eksponentiaalisesti, nyt loppuivat eilen kokonaan. Hän poisti minut keskustelupalvelusta, jota eniten käytimme nykyisin. Keskittyy nyt tietysti mieheen, jonka syliin hänet käskin, niistä eniten tukea antaneista ihmisistä viis.
Sama ukko myös erosi hänestä jo kerran, ja minähän se olin lohduttamassa, mutta palasivat yhteen.
Itsesääliä muutama tunti, sitten katkeruutta loppupäivä ja huomenna ei voi "surra" kun pitää omat syntymäpäivät viettää muiden kanssa. Vituttaa niin vitusti, luulin että olisi ainakin parikymmentä vuotta, ellei loppuelämä ystävyyttä edessä.
Älkää vittu ikinä antako mitään sen jälkeen kun huomaatte jossakussa pientäkään suuremman persoonanmuutoksen kipinää, näköjään hukkaan meni. Tämmöinen ystävän menettäminen menee kyllä parissuhteen päättymisen tasalle tunnetasolla, vittu mitä paskaa.
Samankaltainen tilanne käynyt joskus itsellekin, oli eräs tyttö heittämällä paras YSTÄVÄ ikinä, jonka kanssa molemminpuolin jaettiin elämän ilot ja surut. Kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa, niin muuttui todella empatiakyvyttömäksi ja kylmäksi ihmiseksi, eikä vastaillut enää viesteihin. Missään vaiheessa meidän välillä ei siis ollut mitään seksuaalista latausta tms, vaan pelkkä puhdas ystävyys.
Tai näin itse ajattelin, hyvin paljon jälkikäteen olen tajunnut joistain hänen puheistaan, että hän ei tainnut pitää meidän yhteyttä pelkkänä ystävyytenä. Noh, olisi varmaan kannattanut sanoa jotain. Ystävyyden aikaan tämä tyttö oli ulkonäöllisesti 9/10 luokkaa, itse jossain välillä 1-4/10 ylipainon ja kaikkien muiden ulkonäköongelmien vuoksi, joten pidin meidän yhteyttä ihan puhtaana ystävyytenä.
Tämä päihderiipuvuus. Pitäis kait mennä katkolle.
Vituttaa ihmiset jotka räplää koko ajan puhelintaan.
Heh, pakko kommentoida tähän sekä Arrows postiin.Mutta jos Arrows keksii mitä voisin tehdä lääkärissä tai tai muussa vastaavassa paikassa puhelimen räpläämisen sijaan niin voit kyllä kertoa siitä.
Mutta jos Arrows keksii mitä voisin tehdä lääkärissä tai tai muussa vastaavassa paikassa puhelimen räpläämisen sijaan niin voit kyllä kertoa siitä. Mulla on vielä jonkunlainen ylivilkkaus ongelmakin joten käsillä pitäisi koko ajan tehdä jotain.
No eikä mitä, työnantaja haluu että käyn koronatestissä.
Kun eivät halua ottaa mitään riskiä vuoden kiireisempänä aikana. Eikä mulla mitään testiä vastaan ole, vituttaa vaan kun se landelta ei ole niin helppoa.No saahan se haluta, mutta onko pakko mennä? mun mielestä ei mutta jos haluat mielistellä niin sitten menet.
Korjatkaa jos olen pahasti väärässä, mutta sairausloman maksaa työnantaja, mutta jos lapussa lukee "co-vid9" tai "co-vi19 epäily", niin Kela maksaa työnantajalle.
Tämän kuulin siis omalta työnjohdolta syksyn aikana.
Vituttanut jo useamman viikon ajan tämä kaupallinen joulupaska mitä tulee joka tuutista halusit tai et.
Joulu peruttiin jo keväällä, kuulikko! T: THL.Pari päivää sitten tuli infoa että normijoulu peruttu. Nyt vasta meni tajuntaan kuinka tärkeet jotku vitun perinteet on vaikka ne siinä sillosella hetkellä voi joskus ahdistaa tai mitä vaan.
Syöpä tappoi avovaimon 2 vk sitten 10 vk toteamisen jälkeen, kyllä tässä ei tuu mitään joulumieltä tälle vuodelle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.