Rupeaa vähän syömään tämä kuukauden kestänyt järkyttävä kiire töissä, liittyen yhteen projektiin, joka a) annettiin liian minulle liian myöhään ja b) siihen ei saa apua keneltäkään. No ok, on mulla ollut tämän aikana 4x konsultti neuvomassa lähinnä ohjelman käytössä, joka on minulle uusi. Yksi osa projektista (eri osia on 50) tulee eräältä toiselta henkilöltä. Tämä sitten kyselee perään ja kertoo vittuilevaan äänensävyyn, että koitappas nyt vaan tehdä se excel. No vittu koitan koitan, mutta se ei ole vaan se yksi excel. Tai on, mutta se koostuu sadasta muusta excelistä ja on osa 800000 rivin dataa.
Samaan aikaan kaikennäköistä projektia työn ulkopuolella, joita ei ehdi tekemään, koska työt, perhe ja ajan rajallisuus.
Unohtuiko mainita, että tämä projekti on normaalien töiden päälle (kiireettömät teen myöhemmin) ja tämä on työajanseurannan mukaan vienyt noin 80h toukokuun toiselta viikolta laskien. En tiedä olenko vittuuntunut enemmän oman firman johtoon vai siihen, ettei kukaan auta ja kaikki kyselee ”no milläs mallilla se on” -tyyppisesti. Tehnyt useampaan otteeseen mieli sanoa, että mitä sinä sillä tiedolla teet kun et tee asian eteen mitään.
Ja työkaverit vittuilee kun ei ole täyttänyt yhteistä exceliä, johon merkitään onko toimistolla vai etätyössä.
Ugh olen puhunut. Ja nyt vituttaa sekin, kun en jostain syystä saa tähän lisättyä hymiöitä tuosta nappulasta!