Kaupassakäynti.
Prismasta koppa Koffia, siis se muoviin pakattu 24 pack. Kassat vähissä sunnuntaina tietty, no ensimmäinen jono hyytyi siihen kun ryssä osti ehkä parilla sadalla kaikenlaista. Sitten kun piti maksaa niin yks viiskymppisistä ei mennyt kahdenkaan setelintunnistuskoneen läpi. Sitten kun kassista löytyi se aito viisikymppinen, niin alkoi tax freen kirjoittaminen, mitä kassa ei osannut, vaan piti soittaa apua, tässä kohtaa olin jo siirtyny viereselle kassa kun ei tuosta näyttänyt tulevan lasta eikä paskaa. Tällä seuraavalla olikin sitten koko kärryllinen tavaraa, joten seuraavalle mistä pääsin sitten lopulta läpi.
Koffit oli ostoskärryssä, kun ei jaksa tai viitsi käsissä roikuttaa juuri tuollaisten kassajumien takia. Ei siinä, sitten kohti parkkihallia ja ajattelin jättää kärryt siihen eteisen tapaiseen ja kävellä sen kymmenen metriä autolle. Vaan pakkaukkausen muovilärpytinkahva hajosi ja koko lasti levisi siihen lattialle. Ei kun keräilemään niitä sieltä kärryyn ja siitä autoon missä ei tietty sattunut olemaan muovikassia edes.
Tästä sitten kotiin ja kun sain haettua ensin muovikassin mihin pakata, ja sitten takapihan kautta ajatuksena mennä sisälle, niin eikös puinen portti hajosi käsiin. Olinhan mä sitä jo viikon päivät katellu että tarttis varmaan tehdä jotain...
Sitten koira auton kyytiin kun ajattelin että helpommalla selviää kun ajaa keskelle mettää kyrpä otassa, ja saa toinen juosta siellä vapaana, niin pääsee itse vähemmällä. Väärin. Kyllä siellä oli kaikki marjanpoimijat liikkeellä, joten takaisin kotiin. Kohta jos sen portin korjais, tokihan sekin menee päin vittua.