Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Otetaan Bolt Tukholmassa. Mutta eipäs otetakaan, kun Nordean mielestä on liian epäilyttävää eikä suostu käsittelemään maksua. Eikä siellä tietenkään ole asiakaspalvelussa ketään tänään töissä.

Tänään ei mikään närästä suuresti, mutta kaksi asiaa tässä keväällä on jotenkin mietityttänyt

1. Puolituttavat ostavat uusia tavaroita, mutta eivät ota niitä heti käyttöön vaan laittavat jonnekin kaappiin odottamaan. Yhdellä on mennyt jo yli vuosi, kahdella muulla tulee puoli vuotta täyteen. En käsitä. Polttiko raha taskussa ja se oli pakko muuttaa roinaksi.

2. Puolituttu on aiemmin kärsinyt ajoittain mielenterveysongelmista, mutta nyt se tuntuu jääneen kokoajan päälle. Ja nyt se suunnittelee melko suuria muutoksia elämäänsä. Olen lähes 100% varma että suuret muutokset menevät pahasti perseelleen juuri sen takia, että pää pitäisi olla edes jotenkuten kunnossa. Mutta en voi tehdä enkä oikein sanoakaan mitään, katselen vain kun ns. titanic ajaa jäävuoreen.

Flunssa. Perinteisesti vapailla. Pesukonekkin leipoi laakeristaan. Uusi tulossa tiistaina, jaksaisi siivota vielä sen pesäkolon valmiiksi.

Helvetin alkava puitten lisääntymiskausi taas, kerrankin mulla on noi vahevemmat lääkkeet jo nyt niin selviää helpommalla.

Puheitaan peruva tai oikeastaan syövä ex paras ystävä. Se että antaa ymmärtää jotain ja sitten mitään ei tapahdukaan on paljon ärsyttävämpää kuin että olisi vaikka kokonaan hiljaa. Seuraavan kerran kun kysyy kuulumisia niin sanon että kerron sitten kun nähdään. Mikä saattaa olla nykymenolla puolen vuoden päästä.

Niin ja vinkki että kannattaa olla useampi läheinen ystävä kun aina voi jotain sattua tai jompikumpi tuhota koko ystävyyden. Nimimerkillä ei yhtään tällä hetkellä.

Helvetin alkava puitten lisääntymiskausi taas, kerrankin mulla on noi vahevemmat lääkkeet jo nyt niin selviää helpommalla.
Samassa veneessä. Ite miettinyt lääkityksen päivittämistä kun tuntuu ettei nocedan enää tehoa. Mitä sulla käytössä?

Persaukisuushan se vituttaa kuin myös mökkijärven vedenpinnan taso tulevana kesänä. Taitaa saada olla vene telakalla koko kesän.

Samassa veneessä. Ite miettinyt lääkityksen päivittämistä kun tuntuu ettei nocedan enää tehoa. Mitä sulla käytössä?
Dymista + Duact kombona mulla, Dymistaa saa ihan ilman respetiä mut Duact vaatii sit lekurikäynnin. Ilman reseptiä sitten Telfast/Loratadin on toiminnu mulla ihan kivast, kannaataa apteekissa kysyä proviisoreilta ihan reilust apuja, niitten työtä tietää noi asiat.

Ja sit varovasti jos on muita lääkkeitä, saattaa tulla jopa vaarallisiakin sivuvaikutuksia, näistä kans sit mainitse apteekissa.

Dymista + Duact kombona mulla, Dymistaa saa ihan ilman respetiä mut Duact vaatii sit lekurikäynnin. Ilman reseptiä sitten Telfast/Loratadin on toiminnu mulla ihan kivast, kannaataa apteekissa kysyä proviisoreilta ihan reilust apuja, niitten työtä tietää noi asiat.

Ja sit varovasti jos on muita lääkkeitä, saattaa tulla jopa vaarallisiakin sivuvaikutuksia, näistä kans sit mainitse apteekissa.
Itselleni onneksi riittää ihan Histec, mutta vituttaahan tämä siitepölykausi silti. Onneksi ilmeisesti koivun siitepölyä olisi ennusteen mukaan tänä vuonna vähemmin kuin parina viime vuotena. Viime vuonna olikin jo lähellä etten olisi jotain vahvempaa käynyt lekurista pyytämässä.

Nyt on jo kuukauden vituttanut se, että saksalainen Blu-ray julkaisu A Shot in the Dark peruttiin. Pelottaa, että tämä asia vituttaa koko loppuelämän. Todella harvoin näinä päivinä ollaan julkaisemassa leffoja, joita TODELLA haluan kokoelmiini HD-laadulla. Sitten kun ollaan mukamas julkaisemassa Pink Pantheria, niin muutama viikko ennen julkaisua pistetään "CANCELED" pöytään, joka oli meikäläiselle puhdas keskisormi!
Tämä vitun julkaisija ei koskaan edes viitsinyt vastana kyselyyni että miksi julkaisu peruttiin! Miksi maailman pitää olla näin vittumainen paikka nykyään?

Nyt on jo kuukauden vituttanut se, että saksalainen Blu-ray julkaisu A Shot in the Dark peruttiin. Pelottaa, että tämä asia vituttaa koko loppuelämän. Todella harvoin näinä päivinä ollaan julkaisemassa leffoja, joita TODELLA haluan kokoelmiini HD-laadulla. Sitten kun ollaan mukamas julkaisemassa Pink Pantheria, niin muutama viikko ennen julkaisua pistetään "CANCELED" pöytään, joka oli meikäläiselle puhdas keskisormi!
Tämä vitun julkaisija ei koskaan edes viitsinyt vastana kyselyyni että miksi julkaisu peruttiin! Miksi maailman pitää olla näin vittumainen paikka nykyään?
Jos joku leffa aiheuttaa tuollaista vitutusta, niin sulla on asiat elämässä lienee turhankin hyvin..

Ostin pitkästä aikaa Maxi Tuplan.
50 grammaa.

Viimeksi kun tuli ostettua, niin oli ainakin 54 tai 56 grammaa.

Myös maku on muuttunut, nyt on tuommoista kitkerää ja öljyistä mössöä vaan.

Auto oli pääsiäisreissujen jälkeen aivan karmeassa kunnossa, katoin et on komia keli ja näyttää viikoksi aurinkoista joten päätin pestä auton töiden jälkeen.

Jouduin sitten lähtä ajamaan ja muutama kymmenen kilsaa kotoa sisämaahan, olikin vittu satanut muutaman kilsan matkalta.

Nyt tuo näyttää taas siltä kuin olisi paskakasan läpi ajanut, saatana :mad:

Statistiikka

Viestiketjuista
304 610
Jäsenet
82 539
Uusin jäsen
naqqu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom